Tidenes lengste februartråd

Tusen takk Peggy og Midt Norge :)
Her snør det nå igjen, ser ingen ende på vinteren her jeg.
 
Så kjekt fruluna å bli ønskt en nydelig lørdag!!!! Takk!!! En nydelig lørdag til deg og dine også! [:D]
 
Vi har vore ei veke på Ustaoset!!!! Det har vore ganske fint vær med sol, men ein del vind har gjort at vi ikkje har fått gått dei aller lengste skiturane, pluss at Elisabeth ikkje skulle sitte i pulken vi leigde... Hadde nesten venta det, så ho vart dratt på akebrett, eller gikk på ski sjøl: Må legge ut bilde av jenta mi på ski for første gang, ho var sååå flink! [:)][:D]

 
 
Huff, trist i dag jeg[:(]  en nær venn av sambo døde i natt, av kreft[:(][:(]
 
Uff.... føler med deg nettemor... den kreften tar fleire og fleire... den er fæl...
 
ORIGINAL: mortiljenter

huff så leit Nettemor, -Kondolerer

det er så fælt  når sånt skjer

 
 
huff nettemor..masse klemmer til deg.
 
ORIGINAL: lilletrille

Uff.... føler med deg nettemor... den kreften tar fleire og fleire... den er fæl...


Ja, grusom[:(][:(]  er så usikker på hva jeg skal gjøre også i forhold til kona og barna, vi har jo hatt veldig god kontakt med de, men så lurer jeg da på om jeg skal kjøpe en blomst, også kjøre hjem til de med den, eller om jeg skal sende med bud, er så redd hun tar det som mas om jeg kommer liksom[8|][8|]eller kanskje hun rett og slett ikke orker alle disse blomstene hjemme akkurat nå...

Noen råd å komme med?
 
ORIGINAL: nettemor

ORIGINAL: lilletrille

Uff.... føler med deg nettemor... den kreften tar fleire og fleire... den er fæl...


Ja, grusom[:(][:(]  er så usikker på hva jeg skal gjøre også i forhold til kona og barna, vi har jo hatt veldig god kontakt med de, men så lurer jeg da på om jeg skal kjøpe en blomst, også kjøre hjem til de med den, eller om jeg skal sende med bud, er så redd hun tar det som mas om jeg kommer liksom[8|][8|]eller kanskje hun rett og slett ikke orker alle disse blomstene hjemme akkurat nå...

Noen råd å komme med?

 
ja sanelig ikke greit altså,men jeg tror nok jeg ville tatt en tur bortom de. tror nok hun setter pris på det.sikkert godt å ha noen å snakke med også.. hvis dere har hatt mye kontakt og slikt el så blir det jo naturlig.. kjempevanskelig altså, har hun mye famile og slikt da?
 
ORIGINAL: Midt Norge

ORIGINAL: nettemor

ORIGINAL: lilletrille

Uff.... føler med deg nettemor... den kreften tar fleire og fleire... den er fæl...


Ja, grusom[:(][:(]  er så usikker på hva jeg skal gjøre også i forhold til kona og barna, vi har jo hatt veldig god kontakt med de, men så lurer jeg da på om jeg skal kjøpe en blomst, også kjøre hjem til de med den, eller om jeg skal sende med bud, er så redd hun tar det som mas om jeg kommer liksom[8|][8|]eller kanskje hun rett og slett ikke orker alle disse blomstene hjemme akkurat nå...

Noen råd å komme med?


ja sanelig ikke greit altså,men jeg tror nok jeg ville tatt en tur bortom de. tror nok hun setter pris på det.sikkert godt å ha noen å snakke med også.. hvis dere har hatt mye kontakt og slikt el så blir det jo naturlig.. kjempevanskelig altså, har hun mye famile og slikt da?


Hennes familie er jo ikke så stor, men hun har jo hans familie da... også da er jeg liksom redd for å trenge meg på oppi alle de da.. samtidig  som jeg føler det er feil om jeg ikke gjør det...[:(]
 
[:D]inlegg nr 1800;)
 
javel jenter hur de  står til ????
lite liv her om dagen..
hva ska lille søte meg ta meg til da ???
jg som bare sitter på ræva å slasker heledagene...???
ingen som har noe nytt å fortelle???
 
 
her går ting bra, har innlevering på  5 oppgaver i BUA. såå håper de  er besvart riktig.. og at de går greit,..
ellers såå handler  de om   hus å fiksing..
og litt hus syssler..
våren har kommet t sørlandet. deilig;)
har forsåvidt heve krykkene, men på shoppig, eller  turer som er lengre en å tusle hjemme, å til butikken. så må desverre den ene være med , 
er såå lei å sliten av å verke å ha vondt hele tiden..  
[:(][:@][&:]
--
 
da var det vel på tide og slenge inn noen ord her igjen.. er ei stund sia nån har skrevet her ,, håper der e alle har hatt ei kjempeflott påske og fått kosa dere masse,
 
Hallo.... Å god kveld dere.
Sitter å ser på senkveld med thommas og harald, gleder meg til å se dem synge opera ha ha ha..
Å hun nydelige lille celina som gikk videre til finalen i Norske talenter, var bra god da [:)].
 
 
 
ser oxo på senkveld, kysste tok kaka;) de var gjo desidert best da atle antonsen å  harald eia;)
[:D][:D]
 
Jaja, her var det liv! [;)]
Er vel ein av dei skyldiga til det labre livet her inne... [&:] Har liksom hengt mest på termin i oktober i det siste. Og ikkje ofte eg stikker innom BV i det heile tatt så... Og nettmøtene her inne pleier eg som regel få med meg dagen etter dei har vært.. hehe
 
Anyway! Ei lita oppdatering på min front! Begynte i ny jobb 1. april. Var på jobb 1 veke, kjempejobb!!! Sååå... var på fest, drakk sjølvsagt ikkje sidan eg er gravid, var vanvittig kaldt i lokalet, så sat og fraus heile kvelden... og ute var det blitt kanonkaldt, så hutra og fraus på veg til bilen, fekk skikkelig frost imeg, skalv når eg kom til bilen...
Uansett... vart skikkelig forkjøla... endte med at eg mista stemma 2-3 dager etterpå, og den har eg fortsatt mista, 1,5 veke etterpå... NO ER EG LEI!!!! Og sidan eg er gravid... så må det gå over av seg sjøl, ikkje mykje eg kan ta som ikkje skader babyen i meg... [:o]
Så veldig kjedelig å vere sjukemeldt 2 av dei 3 vekene eg har vore ansatt i nyejobben. Får problem med utbetaling av lønn også... sidan eg ikkje hadde vore ansatt så lenge... men, skulle visst fikse det på ein eller annan måte...
 
hei hei på tide og skrive noe ord her også karnsje. dagen flyr for tiden. det er strålende vårvær ute,og gutten vill bare være ute.kjempebra det da,men merker at det sliter littogså. sliter voldsomt med å finne på noe middagsmat.blir deilig nå når det blir litt mere sommer ute.så går det ann å tenne på grillen og sitte ute og spise. det gleder jeg meg til.ellers er vi påtvunget en innedag. til stor demonstrasjon for den lille. han har feber,men er ellers i någenlunde form.ikke noen stor spiser nei,men det går jo litt opp og ned.. håper han er i bedre form i morgen og at han karnsje kan være i barnehagen.. el må vel mamma være hjemme med sykt barn..
 
el er det bare bra med dere ander der ute? koser dere i vårværet.?
 
Jada vi koser oss om dagen, deilig å være mer ute...uten såååå mye tøy på kroppen.
Det ligger snø her ennå, men det er bart på store deler av grenda nå.
Jeg sliter litt med at Markus ikke vil spise godt om dagen, syns han spiser som ei mus.
Kan den være våren som er grunnen tro......??  [8|]
Vil ikke ha frokost før han skal i barnehagen og spiser dårlig i barnehagen om dagen også. Middag er det også så som så med, lurer på hva han lever av om dagen jeg....
Prøver å friste med det meste, men det eneste som virkelig slår ann er risengrynsgrøt (av alle ting)
Har dere noe problemer med å få i ungene mat??
 
 
ja strever litt ti om til her også med maten,men virker nå som han er mett og fornøyd også. risengrynsgrøt er en av favorittene her også,men kan liksom ikke ha det hver dag el... regner med at dette bare er en periode også er det greit igjen.
 
god helg mortiljenter og alle de andre her inne på feb forumet
 
Hei alle sammen :)
 
Må vel prøve å holde ut litt til vel, kan ikke gi oss ennå C",)
Her er ferien snart over, har att ei uke...og da skal vi reise til min lillesøster på Hamar, blir fiiint ja :)
Ellers så vokser og trives Markus, tror han veier rundt 14 kg nå (litt under kanskje)
Prater masse og er utrolig oppfinnsom...høyt og lavt hele dagen...
...MEN, han sover om natta nå dere, å DET er veldig flott.
Om noen her inne husker det, så har ikke han sovet en eneste natt fra fødsel til nå rett før ferien..
Men plutserlig så sov han natta over (ca 1 mnd siden) tror dere jeg lurte da eller ??
Nå er han over i storseng, legger seg fint og ikke noe tull.  Er jeg heldig?? JA er svaret!!
 
Ha en fin uke og helg alle sammen.
Chakka og Markus :)
 
 
 
Back
Topp