Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: lilletrille
Uff.... føler med deg nettemor... den kreften tar fleire og fleire... den er fæl...
ORIGINAL: nettemor
Uff.... føler med deg nettemor... den kreften tar fleire og fleire... den er fæl...
Ja, grusom[:(][:(] er så usikker på hva jeg skal gjøre også i forhold til kona og barna, vi har jo hatt veldig god kontakt med de, men så lurer jeg da på om jeg skal kjøpe en blomst, også kjøre hjem til de med den, eller om jeg skal sende med bud, er så redd hun tar det som mas om jeg kommer liksom[8|][8|]eller kanskje hun rett og slett ikke orker alle disse blomstene hjemme akkurat nå...
Noen råd å komme med?
ORIGINAL: Midt Norge
ORIGINAL: nettemor
Ja, grusom[:(][:(] er så usikker på hva jeg skal gjøre også i forhold til kona og barna, vi har jo hatt veldig god kontakt med de, men så lurer jeg da på om jeg skal kjøpe en blomst, også kjøre hjem til de med den, eller om jeg skal sende med bud, er så redd hun tar det som mas om jeg kommer liksom[8|][8|]eller kanskje hun rett og slett ikke orker alle disse blomstene hjemme akkurat nå...
Noen råd å komme med?
ja sanelig ikke greit altså,men jeg tror nok jeg ville tatt en tur bortom de. tror nok hun setter pris på det.sikkert godt å ha noen å snakke med også.. hvis dere har hatt mye kontakt og slikt el så blir det jo naturlig.. kjempevanskelig altså, har hun mye famile og slikt da?