Tidenes lengste februartråd

hei hei,ja her var det skikkelig liv om dagen.. ja ja det er vel bare meg som ikke er gravid el har fått enda ett barn her nå i feb klubben(snufs)jaja jeg har vel en gullgutt som er forferdelig bortskjemt jeg da.. huff ja han er vel det. ellers går dagene kjempefort i dag er det mandag igjen. gutten har vokst masse i sommer og det er snart en helt ny garderobe fylt opp igjen. må si det er sannelig ikke billig,men klær må han jo ha.. el hvordan er det med dere andre,?
 
Nå er endelig snøen kommet til Tynset (masse snø)
Vi aker og koser oss, lager snømann og hopper i snøen og lager engler (det er Markus flink til)
Markus har vært frisk i høst også, så operasjonen på ørene hjalp masse, ikke mere tull med betennelse.
Men nattesøvnen uteblir da, han sover fortsatt veldig dårlig, og er våken 3-4 ganger hver natt.
Men må legge til at han sovner fort igjen da..
Full barnehageplass har han også fått, og det syns han er topp, han trives veldig [:D]
han veier 14.2 kg nå og bruker 92-98 i klær, 25-26 i sko, har blitt flink til å snakke og kan mange sanger.
Teller til 12 og bygger med duplo...høye stabler.
lager bil/durelyder når han leker med bilteppet sitt...så han er da i utvikling
 
Tudelidu!
 
Lenge sidan!
 
Må berre fortelle om sangfuglen vår!!! Har øvd og øvd og øvd på "på låven sitter nissen..." eller "på låve sitte nisse juledøtte go og søt, så go å søt! Han nikke jo, og file jo og e so gla" som Elisabeth synger. Syns ho er så herlig når ho synger den.
 
Men uansett, har øvd på den til juletrefesten i bhg igår. Stilte seg på scena sammen med alle dei andre, og når dei kom til den sangen fekk tutta prestasjonsangst, begynte storgrine og mammaen måtte opp til scena og hente ho ned! hihi. Stakkars jenta mi... har det på tape! Så skal bli moro å dra det fram i konfen eller ved ein seinare anledning! [8D]
 
Back
Topp