Tidenes lengste februartråd

Så deilig å vere ferdig med feiringa då Midt Norge!! Må sei eg misunner deg det litt, for her sitter eg med kvalme og diare..... [:o] Skal det aldri slippe taket? Uff... er jo snuppa som har smitta meg... ho hadde oppkast i slutten av helga. Og det er visst noko som går i barnehagen. Så no er det på besøk hos meg! [:'(] Og eg som skal til tannlegen idag.... [8|] Jaja, har ikkje ete noko idag, så håper det snart er tomt! [8D]
 
Sååå, bursdagsselskap og ikkje minst tillaginga... den er eg glad det enno er over 1 veke til! Eller, om 1 veke begynner det... skal nok vere på beina igjen då ja! [;)] (har hørt det skal hjelpe å vere ved godt mot... [8|])
 
å fy rakkern lille trille.. stakkar deg.. omgangsyke er det værste som finnes --masse god bedring til deg og lykke til med planleggingen/feiringa av bursdag--
 
hørtes fornuftig ut å utsette bursdag til dere blir bedre,,. her i huset har vi faktisk berget... bank i bordet,,  er jo ferdi med bursdagsfeiring og vi nåda.. herlig altså.. vi var 24 små og store inn i vårt lille hus..du kan si det slik at det var fult,men alle fikk plass ,kaker og kaffeog godterier ble det mere enn nok av å..   blir dårlig nesten bare av tanken på kaker.. ja vi har spsit kaker og slikt hver dag for å slippe å kaste..
 
Sånn, då var helgavasken unnagjort! [:)]
 
hei hei .ja da var jeg her igjen.. bra med alle sammen her da?store og små.. her piss regner det i dag og er skikkelig mildt. så tror om noen dager er snøen borte her igjen ,men det kommer vel sikkert ny igjen .. har jo enda halve feb og hele mars igjen enda,men må si jeg heller vill ha sol og varme en  den herre glattisen som er nå altså-
 
Her er det også regn i dag, men for 2 dager siden var det minus 20...rart vær ja!!
Har masse snø ennå vi da, ca 1 m tenker jeg, å skikkelig skiføre for de som liker det (ikke jeg)[:-]
Ha en fin kveld dere...
 
idag har vi hatt et nydelig vær her på sørlandet, er reine våren.. så påskeliljene har beg å komme opp;)
over 10 grader her idag;) deilig, null snø..
ellers såå prøver jeg å lese litt, men hater egentlig å leses, såå de blir litt skippertak innimellom...
inorgen venter jg 7 innerdører, som vi ska ha i ganga, holder på å fikse dn, har lagt filiser( jeg la dem, kjemoe stolt, hehe)
og har panel i taket;)I blir bra...
 
 
ORIGINAL: Midt Norge

å fy rakkern lille trille.. stakkar deg.. omgangsyke er det værste som finnes --masse god bedring til deg og lykke til med planleggingen/feiringa av bursdag--

 
Takk takk... det er noko drit ja! No er det mannen min som har fått det... så blir nok planlegging og tillaging uten han tenker eg! Håper det går over fort! For i morgon kjem dei første gjestane... [&:]
 
God morgen[:)]

Får skrive litt her da...   lenge mellom hver gang he he[:D]

Får besøk i dag vi av bestemor, hun skal hjelpe meg å bake til bursdagen til Vegar, deilig[;)]

Ellers går det fint her med oss, formen min er bare[:'(][:'(]  men men det er jeg jo vant til nå hihi[:)][:)]

Ha en fin dag jenter[:)][:)]
 
jeg vil ha SOMMER.[:@]
 
Herregud, har dere sett på hun Lisa Williams på kanal fem?? Jeg tror egentlig ikke på klarsynte og synske og sånt, men henne MÅ man jo bare tro på da!!! Er det mulig? Wæææhhh...[&:]
 
 
 
offfff har ikke lyst på jobb om en halv time.er rett å slett ikke i form.[:'(]
 
enig med deg neket.. i dag er det skikkelig drittvær her også.. snødde som bare fy her i går  å i dag regner det og blåser ,,skikkelig drittvær.. nå bør det bli litt finere vær her altså slik at det går ann å gå utenfor døra.. merker gutten  er lei av å være inne. skjønner han godt jeg altså-- enten blåser det som fy el så er det  såpe glatt. går jo ikke ann å gå ut da..'
 
 
sommer hvor er du??????????? savner den skikkelig nå altså..
 
hei hei
 
heia.. ja da var det torsdag,og i morgen er det helg igjen . sannelig går tiden fort.. ei uke er jo ingenting lenger liksom,, gleder meg til i morgen. skal bli godt å få fri ett par dager,og på mandag er forhåpentligvis gutn bedre form også så jeg kan sende han i barnehagen med god samvittighet og kose meg alene hjemme,.. å karnsje sove litt..
 
Hei igjen[:D]
Må jo gjøre tråden lengre, så vi må jo skrive litt.
Kan jo fortelle at Markus skal i narkose å legge inn dren på Onsdag, også skal de ta bort polypper.
Håper det går greit, og at gullet mitt får det fint etterpå.
Kanskje mamma får sove om natta etter det også......????  [8D] HÅPE HÅPE
 
[:)]krysser fingrene for at de blir en vellykka operasjon for dere, slik at de blir nattesøvn for dere begge 2.. ska sende mange gode tanker til dere på onsdag;)
 
ORIGINAL: peggy

[:)]krysser fingrene for at de blir en vellykka operasjon for dere, slik at de blir nattesøvn for dere begge 2.. ska sende mange gode tanker til dere på onsdag;)

 
må bare sig denne jeg altså
 
hei hei jenter .. har dere tenkt noe mere på nettmøte da.. bruker jo å være kjempekjekt det,, når det er så mange her samtidig.. ble litt labert sist da,men det kommer seg vettø..   kom igjen jeter.. ta med dere snackse og sett dere foran pc og skravle i vei[:D][:D]
 
Back
Topp