Tidenes lengste februartråd

så moro lilletrille.. herlig å høre hvordan språket utvikler seg i fra dag til dag.. å at ord blir setninger.. ikke bestandig så lett å forstå hele setninger her bestandig da,men enkelte ord.. hehe moro.. blir deilig å komme hjem igjen da. beundrer deg virkelig for å ha en slik jobb. det hadde virkelig ikke gått her i gården..men det er nå så
el da jenter.. lite futt her for tiden.. hmmm
i dag er lillemann i barnehagen igjen. skal si det er deilig for både han og mamma etter 10dager med sjukdom.. åååååå er virkelig  en tollmodighetstest å ha en guttonge sittende ,gående etter seg hver dag.. er jo forferdelig  glad i han er jo ikke det,men det å ikke få gjøre noe for seg selv.ikke spise, å gå på do var jo helt pyton..enten så sto han utafor å grein el så var han med inn og stod helt ved siden av meg.. gud så slitsomt..men nå storkoser han seg i barnehgen.han var der en liten tur i går å ,og da ville han ikke hjem..det er helt forfedelig,bruker somregel ja i hverfall halv time /tre kvarter (har gjor i det siste,ja før han ble syk å) for å hente han.. han sitter der og ser jeg kommer sier hei, kommer bort til meg,jeg får en os også går han og begynner å leke igjen,, håper dette er bare en fase en skal igjenom å at det snur igjen altså. kjempebra at han trives i barnehage  da ,men litt lsitsomt når man må dra ungene i fra lekene og tvinges tilå få på klær.[:D]

Uff ja kjenner til det der Midt Norge! Heilt komplett umulig å få med seg heim nokre ganger! Ho gjer akkurat som din, kjem imot meg og er sååå glad for å sjå meg, får ein kos, og så snur ho seg og begynner leike igjen... Og eg som er så masesjuk står gjerne og prater med personalet, så ho har jo som regel fått lov til det der. MEN, så kjem dagen eg har det travelt, og då er det heilt umulig... så må skjerpe meg, ikkje la ho få lov til å leike vidare nokre dager, og så ikkje få lov dagen etter!

Ellers... no kjenner eg at eg savner Elisabeth masse! Men no er det nedtelling for fullt, skal seinast heim tirsdag, og det er det jo kun 5 dager til! Iallefall 5 heile dager... det gjeld å sjå det positive i det meste! [;)]

hallo jenter. ja her var det skjedd mye siden sist,, lilletrille nå er det bare 3dager igjen til du ska heim..å i mårrå er det jo lørdag og greier,og da er det jo kose dag.. bare så kipt at man har arb helg.. det er skillelig dritt kjedelig blæææææææ. skull heller jobbet hver dag hele uka istedet for å slippe å jobbe lørdag og søndag altså.. men men nå er det nå slik en gang da så jeg må vel overleve.

god helg da jenter,og kos dere masse

Vi får holde Norge gåande i helga vi Midt Norge! [;)] Så kan vi slappe av neste helg, for du har vel ikkje to jobbehelger på rad??
3 dager til eg skal heim ja... det var heilt til sjefen ringte og spurte om eg kunne jobbe overtid... [&:][:o] Har tenkt å gi beskjed at eg kan jobbe til fredag. Er litt godt med litt overtidspenger også... [8|] Men fredag SKAL eg heim! For helga vil eg ha sammen med snuppa mi og mannen min! [:D] Men får sjå om dei fortsatt vil ha meg på overtid når mandagen kjem!
Fekk forresten sjå snuppa og mannen igår! Har web-kamera både heime og på eine pc-en som eg får låne her ute, så då tvinga eg den heller data-fientlige mannen min til å forstå korleis man kobler seg på heime! (Han var så flink atte!) Og det var godt å sjå dei....... [:)] Så då vart vi enige om at eg skulle takke ja til overtid, fekk liksom litt fornya styrke! Føltes nesten som vi var sammen et lite sekund der! [;)]

Ojsann, vart langt dette...

Ha ei fine helg jenter! [:D][8D] Juhuuu, ikveld er det bingo og masse snoooop!!!!!!!!!!!!!!!!!!111 [8D]

ja vi får bite sammen og holde ut lilletrille.. er sannelig ikke greit det derre hvis man har sett frem til ein dag man skal heim også får man spørsmål om å være lenger.. å penger er jo bestandig godt å ha.. deilig med web kamra da. blir liksom litt mere virkelig samtale da enn igjenom mns ,som tekst el telefon.. får håpe du koser deg masse med bingo og snop da.-
og også dere andre jenter... ha ei fortsatt god helg..

Vant ingenting på bingo... var nokon som vant 2 ganger... syns det var urettferdig....

MEN, eg fortviler ikkje av den grunn! Eg kan jo ikkje vere lei meg, får det ikkje til! Sidan eg har fått jobb på land!!!!!! Juhuuuu, e so glad!!!! [:D][:D][:D]

Ha ein aldeles strålande søndag!!!!! [8D]

ORIGINAL: lille vims

I dag har meg snuppa og sambo vært på laaang tur[:D][:D][:D] deeeilig[:D][:D]

Kor dåke tok turen då? Hørte det var ganske fint vær på land! Her har det sakte men sikkert begynt å blåse opp, no regner det og regnet piskar i ansiktet! Godt eg for det meste kan sitte på ræv innendørs! Hihi

hei å hå.. ja nå var arbeidshelga endelig over,, herlig.., måtte bare inn her og skrive det[:D] ha en flott søndag videre..

Hallo, mandag i dag! Gud som dagene og ukene flyr.. Var på jobben istad og jeg skal begynne i jobb igjen i juni.. Stønn..[:(] Går så fort.. [&o]

Nå skal William og jeg hente Linnea i bhg! Ha en fin ettermidag, jenter[:)]

Begynne på jobb igjen fruluna... uff, aldri kjekt det! Du får nyte den siste tida framover! [:D]

mortiljenter: Uff... kanll og fall er ikkje noko særlig... Håper det går bedre no!
Skal på hyttetur i feb/mars sjøl, til Ustaoset! Det er kanon-lenge sidan sist eg var på ski (snakker då om bortover-ski, for nedover-ski og meg høyrer ikkje ihop!), så det kan bli interessant! Skal jo ha med Elisabeth, så det blir vel begrensa av seg sjøl kor langt vi kan gå kvar dag!!!

Ellers... no begynner det å bli lenge sidan eg var heime. Skulle egentlig heim idag, har då vore på mine 14 dager offshore. Men dei har ingen å sende ut for meg..., så då blir eg iallefall på overtid til fredag. Har ingen då heller, så vi krysser alle fingrane for at vi blir ferdig å bore innen den tid... ellers blir det nok ei helg i Nordsjøen...[:(] Er glad dette livet snart er over! [:D]

hei hei igjen.. ikke noe moro å tryne mortiljenter.
lilletrille.. krysser alt jeg har for at du får ei kose hælg hjemme med dine.. skjønner det er dritt å være der ute ,når resten er hjemme og koser seg..

koselig å se der her inne og fruluna-- er ve travelt opptatt med planlegging av bursdag du sikkert.. er det ikke 2årsdag i morgen 30/1

Åja!!! Lykke til som førstemann ut med 2 åring!!!! [:D] [8D]

Håper dagen blir strålande for både foreldre og barn! [;)]

god helg jenter.. vi må vel karnsje ta ett nettmøte igjen..en kveld ..karnsje vente litt til bursdagsfeiengene er overstått. er jo mange bursdagsbarn her nå..

hei hei ... ha en flott lørdag alle sammen,,lillemann ligger og sover nå å da må mamman finne på noe annet..  her blir det en rolig lørdagskveld,, vet ikke helt va det blir til kos,,, karnsje en pizza

F... no e eg so inni h...... lei av å vere her ute!!!!!!!! Gleda meg til eg ikkje skal sjå trynet på dei som eg har jobba med i 2-3 veker no!!!!!!!! Begynner virkelig å merke at eg har vore lenge på samme plass!

Men, imåra, imåra!!! Alle sammen krysse fingrer og tær for at det ikkje er kanselleringer i helikoptertrafikken imåra!!!!! For det er det einaste som kan stoppe meg ifrå å komme iland... Det hadde no berre vore typisk...

Uff... kjenner eg er litt motlaus no... [&o]

Så var motet på plass igjen!!!!

Om 12 timer er eg heime og legger dyna godt om snuppa mi og kysser ho god natt for første gang på 22 dager!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Det skal bli sååå deilig å komme heim idag!!! Men det har dåke kanskje skjønt! [;)]

Besten hennar hadde spurt igår kem som kom heim neste dag? Ho såg rart på han, og lurte litt... hm.... så svarte ho: "MAMMAAAA!!!" [:D][:D][:D]

så bra lilletrille endelig er dagen kommet. du er vel hjemme du nå sikkert og koser med jenta de..
el jenter er alt bra med dere.. i dag har jeg sendt lille gutt i barnehaen,og skulle egentlig ordne litt her til bursdagselskap enda,men er så slite for tiden at jeg dumpa rett i seng etter jeg hadde levert han i barnehagen å nå er jo klokka 1 straks og jeg skal på jobb til 3 blææ dritt altså.. jaj adet blir vel bursdagsselskap forde. gleder meg virkelig til det er overstatt så kan jeg slappe av igjen,.e r kjempesliten for tiden , kjempestress på jobb. å ta seg av ett hus erslitsomt det. ser ut som det har gått mest utover huset.. må jo liksom ha litt tid til gullongen å.. håper dere har det bra da..og ha en flott onsdag

hei hei . ja da var det helg i gjen da.. uka går fort.. å her er det like  lite liv som før,, jaja skulle egentlig ikke ha sittet her, vi skal jo feire bursdag i helga. å må begynne å bake litt nå,, hmm

jaja får starte da.. ha en flott helg da jenter

hei hei ja da var helga o ver ,og bursdagsfeiringen også for denne gangen..

gikk kjempebra,men også kjempeglad for å være færdi med  det for denne gang.. tar virkelig på og feire dag,men vasking baking,og alt styret det fører med seg.. men  bursdagsbarnet var nå fornøyd og fikk kjempemasse fine klær og gaver.. så det kan dere bare glede dere på .. det var liksom god nok belønning det for strevet til mor... hihi så nå blir det rolige dager fremover,.

Back
Topp