Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Maryan84
åhhh... [:@][:@] nå er de begynt å skyte opp fyrverkeri rundt her[:@][:@] samme hvert år... noen som begynner feiringen litt vel mye på forskudd[:@][:@]
Høres ut som det er full krig utenfor, smeller i veggene[:'(] Andrea våkner og gråter, og stakker pusen har gjemt seg under sofaen...
ORIGINAL: lille vims
lilletrille... julekortet vårt til dere ligger i bilen[&o][8D]
ORIGINAL: lilletrille
Ja, no syns eg det begynner å dra ut dette her....
Hehe, neida! Berre tulla! Men skreiv i ein anna tråd om kanskje vi kunne møtast ein dag? Du jobber vel kanskje dei fleste dagane du... så er vel egentlig berre i helga det går å møtast? Eller du kan ta ein tur ut hit ein ettermiddag! [;)] Eller er det kanskje min tur å komme til deg? Hm... [8|] Ka du sei?
ORIGINAL: lilletrille
Ja, no syns eg det begynner å dra ut dette her....
Hehe, neida! Berre tulla! Men skreiv i ein anna tråd om kanskje vi kunne møtast ein dag? Du jobber vel kanskje dei fleste dagane du... så er vel egentlig berre i helga det går å møtast? Eller du kan ta ein tur ut hit ein ettermiddag! [;)] Eller er det kanskje min tur å komme til deg? Hm... [8|] Ka du sei?
det burde vi prøve å få til ja[:D] kanskje en ettermiddag når jeg er ferdig kl 14 eller 1430[:D]