Tidenes lengste februartråd

Håper alle har hatt en koselig og flott julefeiring så langt

Hei jenter!
Lenge siden jeg har slengt innom nå. Håper dere har en fin julefeiring alle sammen! Her i Telemarken har vi det bra. Eskil er i full sving og magen vokser. Termin ble 30. april, håper jeg slipper å gå 15 dager over denne gangen!!![8D]
Lille nurket lå med rumpa til og ville ikke vise hvilket kjønn den var da vi var på UL. Men vi skal på ny UL i uke 32, så da regner jeg med at vi får vite det[:)] Hadde morkake som lå langt ned, så det kan hende det blir keisersnitt denne  gangen. Helt ok for meg![:)]
Vi snakkes, kos dere videre i jula!

hei lise.. koselig å se deg igjen.. ja her er det å full fart for  tiden altså.. ahr blitt en skikkelig rampegutt,men er god å da .. det fosser av ord for tiden så her er det bare å passe på hva man sier ... for det kommer i retur,

ORIGINAL: Maryan84

åhhh... [:@][:@] nå er de begynt å skyte opp fyrverkeri rundt her[:@][:@] samme hvert år...  noen som begynner feiringen litt vel mye på forskudd[:@][:@]
Høres ut som det er full krig utenfor, smeller i veggene[:'(] Andrea våkner og gråter, og stakker pusen har gjemt seg under sofaen...

ja det er bestandig de samme hver gang,å enda mere irruterende for hver gang.. må da å ann å ta litt hensyn til andre folk.

det er desverre forferdelig mange som ikke bryr seg om den aldresgrensen-- kjenner noen som sender med barna fyrverkeri når de skal bort også.. vet om en mor som sender med ungen fyrverkeri når gutten skal til faren.. makan åsså.. håper dere får tak i de foreldrene og vrir rundt ørene på de..

GODT NYTT ÅR ALLE SMÅ OG STORE.........

heisan jenter da da er det tilbake til hverdagen igjen.. i dag er det planleggingsdag i barnehagen ,og i morgen er den åpent som vanlig igjen ... huff det tror jeg blir slitsoms for lillegutt. jeg har jo som sagt jobbet mye i julen og det har sambon  å så egentlig er det bare de siste dagene vi har nyta julen og fri.. så i dag sov lillegutt til klokka 11. han er våken nå men har enda ikke stått opp. mamma var oppe før han å det tror jeg  er første gang.. når vi har fri at jeg er oppe før han.. el bruker jeg å våkne av han.. å må innrømme det er litt deilig,men så tenker jeg litt på hvordan morgendagen hans blir når han er blitt vant med å sove lenge..
jaja det går vel det å.. må vel starte dagen her nåda.. og ordne litt frokost og kose oss litt etterhvert her-- ha en fin dag da jenter

Jepps tilbake til kvardagen igjen! Godt nytt år forresten! :) Håper alle hadde ei fin feiring! Her i huset var Elisabeth mest begeistra for stjerneskudda, kvapp vanvittig når vi skaut opp den eine raketten. Men, men ho lo godt etterpå, så trur ikkje ho vart avskremt... Sovna i halv ni tida, sov litt urolig den natta, men det trur eg var pga alt julesnopet... hehe.

hei hei jenter ... da har jeg vært og levert lille gutt i barnehagen,og så sitter jeg her og koser meg[;)] er skikkelig surt vær ute i dag. ca -2 grader og vind.. brr ikke noe vinter akkurat da men.,,ikke noe snø[:(] litt trist da..men er så lite man kan få gjort med det.. snøen kan nå komme enda da.. men når den ikke har pella seg hit før kan han la være.. jaja blir en rolig dag i dag da på mammsen.. skal på jobb til klokka tre da,men er jo ikke vant med å ha så mange timer for meg selv,, er jo vant til å ha en hengende etter meg..hihi så det blir nå litt tamt også..men får vel klare meg i dag å .. vet at han storkoser seg i barnehagen.. å har våknet flere dager her nå at han roper etter barnehagetantene i seng på morgenen.. hvis det tar for lang tid før mamma svarer .. begynner med mamma pappa katta,pat miss,,tante, ninni ,asti..hihi

ORIGINAL: lille vims

lilletrille... julekortet vårt til dere ligger i bilen[&o][8D]

Ja, no syns eg det begynner å dra ut dette her....

Hehe, neida! Berre tulla! Men skreiv i ein anna tråd om kanskje vi kunne møtast ein dag? Du jobber vel kanskje dei fleste dagane du... så er vel egentlig berre i helga det går å møtast? Eller du kan ta ein tur ut hit ein ettermiddag! [;)] Eller er det kanskje min tur å komme til deg? Hm... [8|] Ka du sei?

Så kjekt då suppedura!!! Ingenting er kjekkare enn når ungane liker seg i barnehagen!!!!

ORIGINAL: lilletrille

Hehe, neida! Berre tulla! Men skreiv i ein anna tråd om kanskje vi kunne møtast ein dag? Du jobber vel kanskje dei fleste dagane du... så er vel egentlig berre i helga det går å møtast? Eller du kan ta ein tur ut hit ein ettermiddag! [;)] Eller er det kanskje min tur å komme til deg? Hm... [8|] Ka du sei?

det burde vi prøve å få til ja[:D] kanskje en ettermiddag når jeg er ferdig kl 14 eller 1430[:D]

Hei og god morgen.
Innom for å ønske dere godt nytt år.

ORIGINAL: lilletrille

det burde vi prøve å få til ja[:D] kanskje en ettermiddag når jeg er ferdig kl 14 eller 1430[:D]

Har sendt deg ein PM eg! :)

Fader altso, e det mulig å vere so "tosjen"??????????? Trur dåke ikkje at eg klarte køyre i grøfta på vei til barnehagen idag?????? HERLIGHEEEET!!!!!!!!! Det var berre sinnsjukt glatt! Og der mista eg både styring og bremser, i DEN bratte bakken!!!!! Så eg måtte uti grøfta med bilen for å få feste, og det slo noko sinnsjukt oppi under bilen... [:o] KOm meg oppav grøfta og kjørte til neste utkjøring, og ka kom der? SALTEBILEN!!!!!!!!!!! Fader altsoooooo, e det mulig å vere LITT tidligare ute kanskje????????????

No berre håper eg det ikkje er gått hull på noko under der... svigerfar kjente etter, for han kom sjølvsagt pent og pyntelig og forsiktig i sin bil etterpå.... [&:]

å hei å hå på bøljan blå..hihih ja kjeder meg i dag å.. kanrsje jeg skal legge meg.. her var det jo ingen................................... som vanlig[:(]

snø, hva er det..? hehe her har vi ikke hatt snø på lenge,, el har nesten ikke hadd snø på hele vinteren,men den kommer vel igjen.. nå er det ett par minus ogsol akkurat nå.. ikke en eneste snøflekk,, godt ja. herlig med snø,men hvis den ikke har kommet til nå så kan den bare la være synes nå jeg.

Snø??? Nei, sånt har vi ikkje her heller! [;)] Berre mange sinnsjukt glatte vegar.... [:-] 

Idag er Elisabeth heime, ho hadde litt feber, og har hatt stygg hoste i nokre dagar. Håper ho er frisk nok til å reise på juletrefest i barnehagen imåra ettermiddag, for det har nemlig mora hennar så lyst til!!!!!! Nissen kjem jo igjen!!!! hehehe

maryan84 lykke til med innkjøring i barnehage, håpe det går lekende lett så kan mamman få slappe av og kose seg litt før lillebror kommer. kjenner igjen den  med dårlig samvittighet for å sende de i barnehagen når man selv er hjemme,men vi må bli flinkere til å tenke på oss selv vi damene altså..

Back
Topp