Tidenes lengste februartråd

HALLO KALLER ALLE BV FEB MØDRE ... HIHI er det virkelig noen som har ett liv utenom bv[:D]

IM RIGHT HERE;);)

såå herlig gutten deres er, kan tenke meg du gleder deg masse til han kommer ut;) NYDELIG::

ska krysse ALT jeg har for at du blir heima litt lilletrille, OG ikke MINST at du får kåma heim t jul.;)

[:D]

ORIGINAL: Maryan84

ORIGINAL: **gravid**

Og følelsen sier?[:)]

Nettemor?

Jaa, det er meg[:D][:D]

Nettemor?

Gratulerer så masse[:D] Og velkommen i klubben[:D]

Gratulerer kjempemasse!!!!

Så var eg nok ein gang på plass offshore... vart sendt ut igår, så fekk noen hektiske forberedelses dager til jul heime. VISS eg blir her ca 12 dager så er eg sikra å få vere heime i jula!!!! Etter planen skal dei vere ferdig å bore etter ca 1 veke, men eg skal gjere mitt for at dei blir litt forsinka. Ikkje mykje dessverre eg kan gjere, men alltig lov å håpe! MEN det er ein typisk forsinkelses-boring dette, så ville jo vere veldig dumt viss det ikkje skulle blir forsinkelser no når eg er her!

Ka dåke andre gjer på i helga då? Elisabeth har overnatta hos besten sin inatt! Og det hadde gått heilt fint! Klarte ikkje vente med å ringe til faren hadde henta ho, for han ligger nok fortsatt og sover ut julebord-rusen..., så ringte i dag tidlig. Og ho hadde storkosa seg, lo og smilte heile tida, og sov heile natta! [;)] Var første gang ho overnatta der skjønner dåke.

Ei fin helg til alle iallefall! [8D]

Ja.. det var bryllupsbildet i BA[:)] Kjempefint bilde[:)]

om det er samme som jeg har pent oppstilt i stuen min, så var det kjempe fint ja[:D]

Nettemor?

Oi, gratulerer så mye [:)]

ORIGINAL: lille vims

om det er samme som jeg har pent oppstilt i stuen min, så var det kjempe fint ja[:D]

Det er ikkje det samme!!! Fotografen sendte inn et der meir av oss viste, og så var det i svart kvitt. Så veit du det! Du har fått det som vi har valgt sjøl til å henge på veggen! [:)]

Tidenes nedtur igår jenter:

På ALLE andre rigger eg har vore på så er kiosken åpen i 19-tida KVAR kveld! Sååå, på fredag når eg var litt forsinka og ho akkurat stengte tenkte eg at eg kunne vente til lørdag, for det er jo kun då det er lov med kiosk-varer! [8D] Og ka trur dåke skjer????? JOda, lilletrille møter opp til kiosken for å sjå kor tid den åpner for å vere sikker på å vere der i tide! Og ka ser ho???? "Kioskens åpningstider: mandag, onsdag og fredag 18.00-19.00"

HALLOOOOO?????????????????????????????

Snakk om skuffelse, og eg som hadde gleda meg sånn!!!!!!!!!!!! Ikkje nok med at eg ikkje får chipsen min på lørdagen, men eg må vente heilt til mandag!!!!!!!!!!!!!!!! Ja, så hardt kan livet i Nordsjøen vere jenter..... [&:][8|][:-][:D]

ORIGINAL: lilletrille

Det er ikkje det samme!!! Fotografen sendte inn et der meir av oss viste, og så var det i svart kvitt. Så veit du det! Du har fått det som vi har valgt sjøl til å henge på veggen! [:)]

åki, mitt er altså spesial bestilt [8D]tihi...

Ja, sånn spesial bestilt! hihi, KUN 100 stk av den typen der gitt! :)

Og JAAAAAAAA, idag er det MANDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja, sånn spesial bestilt! hihi, KUN 100 stk av den typen der gitt! :)

[>:]trenger vel ikke jeg å vite vel[>:][8D]

Og JAAAAAAAA, idag er det MANDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Om nokon husker korfor eg var glad det var mandag igår???? Jooooo, fordi då åpna kiosken her ombord sånn at eg kunne få kjøpt lørdags-chipsen min!!!!

OG TIDENES BOMBE!!!!!! Dei HADDE ikkje chips!!!!!!!!!! [:o][:o][:o][:o][:o][:o][:o]

Kiosk-mannen såg fortvilelsen i augene mine..., så han kunne fortelle at på kjøkkenet hadde dei chips som dei pleier dele ut om lørdagskveldane, på ei sånn tralle i dagligstua!!!!

SÅÅÅÅÅ, dermed, viss eg hadde gått i dagligstua på lørdag, så hadde eg altså fått meg litt chips! Hahahaha, morsomt! Tenkte eg kunne ikkje gå og spørre etter chips... virka litt teitt... men etter å ha jobba 2 timer overtid, fordi han eg jobber skift med her ute er udugelig, så bestemte eg meg! Fekk verdens herligaste chips av dei på kjøkkenet!!!! TUUUUSEN TAKK!!!! [8D][:D]

Og takk for at du gidd å lese..... [8|][:-]

ORIGINAL: mortiljenter

God det ordna seg da [:D][:D]..hehe...

ORIGINAL: mortiljenter

Gratulerer så mye med spiren i magen [:D] Gravid/Nettemor

hallo jenter. ja da er jeg her igjen.. ja jeg har ikke noe annet liv en denne dataen jeg vettø..[;)][;)] sliter litt med å få lille/stor gutt til å sovne i dag , så da må jeg sitte her og fordrive tiden med noe fornuftig mens jeg venter[:D]

Back
Topp