Tidenes lengste februartråd

Eg får skrive litt her sånn at Midt Norge ikkje stikker av med ei heil side for seg sjøl på skravletråden vår! [:D][:D][:-]

Idag hadde vi pølser til lunsj... [:'(] Har jo vore sååå mykje godt til lunsj og middag den siste veka, tydelig at det er komt ny kokk på kjøkkenet... Litt fantasi er jo lov, men 4 forskjellige pølser.... nei, det var nedtur! Hallo, er jo tross alt på husmor-ferien min! [:)] Og då krever eg litt særbehandling! Pølse spiser eg heime! Hehhe

hei hei jenter. lille gutt sovnet omsider i går å sov hele natte,, jeg som snakket med barenhagen i går om at jeg hadde tenkt å kutta ned duppen på dagtid,men siden han hadde sovet så godt i de siste dagene.. natt til i går sovna jo han til rett tid å da måtte jeg vekke han halv ni for å få han i b,hagen til halv tid,,. skullle ikke nevn det.. hihi går sikkert bedre i kveld når jeg er på jobb å gutta skal stulle ilag

ORIGINAL: lilletrille

Eg får skrive litt her sånn at Midt Norge ikkje stikker av med ei heil side for seg sjøl på skravletråden vår! [:D][:D][:-]

Idag hadde vi pølser til lunsj... [:'(] Har jo vore sååå mykje godt til lunsj og middag den siste veka, tydelig at det er komt ny kokk på kjøkkenet... Litt fantasi er jo lov, men 4 forskjellige pølser.... nei, det var nedtur! Hallo, er jo tross alt på husmor-ferien min! [:)] Og då krever eg litt særbehandling! Pølse spiser
eg heime! Hehhe

å jasså kupper du tråden min[:D][:D]

du får skrive ønskeliste til kokken da ..

eksamen nå, og jeg som er så trøtt at øynene såvidt er åpnet:( blææææ.... endelig, ferdig med dette drittet etter alle disse årene:) JUUUHUUUU..... en eksamen og jeg er feeeeeeeeerdiiiiiiiiiiig[:D][:D][:D][:D]

God morgen jenter! Lenge siden sist ja he he, [:D]

Kaldt i dag, -12 her, men må inrømme at jeg syns det er litt deilig også[:D]

Jeg MÅ få skrevet julekort i dag, og sendt avgårde noen julegaver, men orker omtrent ikke gå ut av døra vettu...  kvalm[:'(]

idag ska jeg på shopping... ferdig me julepresangene, men trenger en olje ovn og pysjamas.. er såå lei av å frysa kvær kveld når æ ska legga mæ... er dritt kladt hus... åsså må me ha de slik i 2 fokkings år t....afrh[&:][&:][>:][X(]

Faens kommune.. blææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææ

da var vi kommt tbake fra shopping;) fant både pysjamas, og olje ovn;) såå nå kan jeg  sove godt i natt;)

handlet masse, hehe rart de egentlig aldrig probl. å bruke penger og shoppe ting..
dere andre styrer med da ??????[:)]

Jobber... men det visste dåke jo! Sitter jo aldri på ræv eg! Hwehe

Var det et kult julebord lille vims? Hm... trur du har tatt min dose julebord iår! Eg har ikkje vore på nokon, mens du har hatt både 1 og 2 dei siste helgane... jaja, du fortjener å kose deg litt på julebord! [:D] Eg gleda meg til julafta når eg skal innta et herlig første-gang-på-lenge pinnekjøtt-måltid! [:)][8D]

Igår sa dei at eg skulle heim imåra, men idag har dei visst ombestemt seg, så no står eg på helikopter på mandag. Og det er bra, for då er eg et skritt nærmare å få vere heime i jula!!! [;)]

Ha ein fin dag jenter! [:D]

ORIGINAL: lilletrille

Jobber... men det visste dåke jo! Sitter jo aldri på ræv eg! Hwehe

Var det et kult julebord lille vims? Hm... trur du har tatt min dose julebord iår! Eg har ikkje vore på nokon, mens du har hatt både 1 og 2 dei siste helgane... jaja, du fortjener å kose deg litt på julebord! [:D] Eg gleda meg til julafta når eg skal innta et herlig første-gang-på-lenge pinnekjøtt-måltid! [:)][8D]

Igår sa dei at eg skulle heim imåra, men idag har dei visst ombestemt seg, så no står eg på helikopter på mandag. Og det er bra, for då er eg et skritt nærmare å få vere heime i jula!!! [;)]

Ha ein fin dag jenter! [:D]

jupp, jupp alltid koselig[:D][:D][:D] Vi får ta oss en etter nyttårs fest vi[:D]

hei hei jenter. i dag er swt 3 søndag i advent. jøs som tiden blir altså
er blir det en rolig dag . ska på jobb igjen klokka 3 å da er heldigvis arb helga over,det bar den siste i år[:D] 
ha en flott søndag

Juhuuu, kom heim igår eg! Så no veit eg ikkje om jula blir heime eller ikkje... det er så slitsomt å gå og tenke på det heile tida... [:'(] Tørr ikkje ringe jobben og høyre korleis det ligger an heller, i tilfelle der er dårlig nytt! Sååå, eg lever enno i håpet; kan jo være dei ikkje har fått med seg at eg er sendt i land! heheh, det hadde jo vore supert! [;)] 

Idag tenkte eg meg ein tur på Oasen faktisk! Skal handle litt Black Design, og har funne ut at det er den som er lettast å komme seg til! Sendte Elisabeth i barnehagen sjøl om eg helst ville vere heime og kose med ho idag, men dei skulle lage Jule-hemmelighet idag, og det må jo ho få lov til! Hehe, mammaen er sååå spent på ka det er for noko! [;)]

godt å være hjemme da lilletrille?,,, xxxx alt jeg har for at du får julen sammen med familien din

ORIGINAL: Midt Norge

godt å være hjemme da lilletrille?,,, xxxx alt jeg har for at du får julen sammen med familien din

Taaakkk, hysj... må vere veldig stille sånn at jobben kanskje gløymer meg.... hihihi [8D] Det ser lovande ut så langt, enno ikkje høyrt et pip derifrå! [;)]

fader såå sliten i dag.. beina er helt dau, gleder meg til juleferie[:D][:D][:D] Bare noen dager jobb i julen, skal bli hææærlig[:)]

Psssst... stikker innom for å kviskre at eg fortsatt er heime!!! [8D]

Ville berre fortelle at eg skal på jobbintervju hos StatoilHydro imåra!!! Som skikkelig geolog!!! Ønsk meg lykke til då, og kryss alt som kan kryssast for at eg har dei rette positive og negative sidene til å få jobben! [:-]

ORIGINAL: mortiljenter

Lykke til!!![:D]

Takk takk folkens!

No er intervjuet over, og det gikk ganske bra. Sitter hverken med god eller dårlig følelse... får beskjed i slutten av januar, så det er lenge å gå i uvissa... [:-] Men, men, eg har no ein jobb, og eg er ganske fornøgd med den. Iallefall no når det går mot jul heime! hihi

Håper alle har hatt en koselig og flott julefeiring så langt

ORIGINAL: Maryan84

Håper alle har hatt en koselig og flott julefeiring så langt

Back
Topp