Tidenes lengste februartråd

hei å hopp.. ha en flott dag damer

hellu..
idag har jeg laget middag, svinsteikea står i ovnen,. ååå de lukter såå godt her;) nam

ellers såå sov jeg leenge idag hehe stod opp hal 12.,deilig å ha en dag i uka en kan sove lenge.

ellers såå skjer de ikke såå mye venter ennå på svar ifht huset, ska ppå nav møte på onsdag, har pokken meg ikke mye lyst dritt lei hele systemet, såå jeg har oxo beg å søke på div jobber, vil heller jobbe enn å være på nav, bare dritt en får fra dem likavel.. arghhh[:@][&:]

ha en flott dag a jenter;)

Heisann dere! Titter litt innom og fikk lyst å skrive noe.. Er ikke så aktiv forran denne data'en i det hele tatt for tiden. Liker heller å strikke eller hekle eller lage ting. Er ferdig med alle julekortene til de som skal få hjemmelaget. Tror jeg skal få en koselig førjulstid, for jeg er snart ferdig med alle julegavene. Har bare et par igjen[:)]

Vet ikke om jeg har sagt det tidligere, men jeg fant ut at jeg ville ha en fast jobb og fikk det på en hobbybutikk. Trives veldig[:D] Litt farlig, for jeg har lyst til å kjøpe så masse ting der..

Ellers sa har Liam Isac haltet på høyrefoten. Han dro ned en talerken fra benken og fikk den rett på storetåa. Og nå er den hoven å blå. Stakkars liten. Han har ikke vært særlig blid idag..

Ha en fin kveld jenter!

heia damer............... her er alt bar greit el nesten da. guttongen er syk har noe som heter hånd,fot ogmunnsyke. er vistnok veldig smitsomt til andre barn da. derfor ingen barnehage denne uka.. litt kjedlig for guttungen da som trives så godt i barnehagen.. han er jo ikke særlig preget av den bortsett fra de smittsomme utslettene /blemmene da, har ikke feber,og i god form el å,men men deilig å ha ei uke med han alene å da. skal innrømme det,.[:D]

Lenge sidan sist no, har vore ein tur til Sunnfjord til foreldra mine. Vi har storkosa oss, og no er 2 kakesorter unnagjorde til jul! [:D] Spørs om det blir fleire... er ferdig med 2 veker ferie no, og har igjen 2 veker av friperioden min... men fekk telefon frå jobben om eg kan jobbe likevel... [:-] Så eg sa ja til at dei kan kalle meg ut frå og med mandag neste veke. Blir jo overtidspenger av det...! [8D]

Seinare idag skal eg hente Elisabeth i bhg, og så reiser vi rett til byn, skal på kinarestaurant! Møter mannen min der, han kjem frå jobb, og han skal spele konsert i byen seinare. Så då tenkte vi å ta middagen der inne alle sammen! Det blir kos! [:D]

Da har vi vært i åpen hall og kost oss med div. aktiviteter. Vesla sover og jeg måtte inn og surfe litt. HA en fin fin dag, da dere

I Bergen ligger det litt snø no, så kanskje det blir et vinterbilde i dag? [;)] 

SKulle egentlig på jobb idag, men vart avlyst, jobben var ferdig! :) Så då er eg satt opp på ny tur på onsdag, så får vi sjå om det går som planlagt. Er egentlig på overtid, så hadde vore greitt å reist ut ein tur, fått litt ekstra peng mot jul! :)

Ellers, så sitter eg mykje for do på tida! [:-] Har nok fått et lite magevirus som herjer... pleier vanligvis å ha det kun ein dag, men det kom jammen igjen idag... så blir inne-dag på meg idag, glad eg slapp reise med fly og helikopter iallefall! [8D]

Ha ein fin dag jenter! [:D]

ORIGINAL: fruluna

Heisann jenter!!

Ha en nydelig dag alle sammen!!!

hei lenge siden sist.. du har vel nok å henge fingrene i .. ha en flott dag du/dere å

hei hei alle sammen

Så flink du er Maryan84!!! Eg har lenge (ja, det er snakk om fleire år!!!) tenkt å lage ein sånn til meg sjøl, men no blir det vel Elisabeth som må få den VISS eg skulle finne på å begynne på den! Hehe

No er eg komt offshore igjen... er ute på overtid, og det blir no iallefall gode peng av det! [:D] Begynner 3 veker PÅ neste onsdag, og dei er over 26. des. Så eg vil at ALLE skal krysse det dei har for at eg ikkje er ute på oppdrag etter 23. des!!!!!! At min heimreise-dag er 23. des eller tidligare!!!! TAKK!!!! [8D]

Ellers... joda, Elisabeth blei bitt IGJEN i barnehagen igår... [:o] Uff, stakkars lita... veit ikkje heilt ka som hadde skjedd, men skal iallefall forhøyre meg når eg kjem tilbake! Må høyre om det var ho som framprovoserte det, eller om det er ein unge i barnehagen som har seriøse problem! [8|]

heisan, ha en flott lørdagskveld

Ååå, var det i avisa???? Har venta på det lenge!!! Var i BT for ei stund sidan, og har venta på at det skulle komme i BA. REgner med at det var bryllupsbildet som var der, og at det var BA... [&:] Viss ikkje så lurer eg på kor eg har stukke trynet mitt fram denne gangen! Hehe [:D]
Rart mannen min ikkje sa noko... vi får nemlig BA i postkassen kvar lørdag og søndag... kanskje dei ikkje har klart å levere den denne lørdagen heller... [:@]

Her ute går det forresten så det suser! Springer "sitte-på-ræv"-ræva heilt av meg!!!!!! Hehehe [8D] Og godt er det, for då slepp eg tenke på å komme meg til trimrommet!!!! [;)]

Oki, det var vel det svartkvitt håper eg! Er så greitt med svartkvitt syns eg... det dekker liksom over litt! Hehe, spesielt i avisa, for der tar svartkvitt seg bedre ut enn fargabilder. SYns eg då...! [8D]

Og forresten folkens! EG skal heim att allerede!!!! Kort tur dette, håper eg blir heime til etter neste helg, men det skal holde hardt. Viss ikkje eg snur på heliporten, så blir det nok kun et par dager heime tenker eg... [:(][:'(]

Og forresten folkens! EG skal heim att allerede!!!! Kort tur dette, håper eg blir heime til etter neste helg, men det skal holde hardt. Viss ikkje eg snur på heliporten, så blir det nok kun et par dager heime tenker eg... [:(][:'(]

ORIGINAL: Maryan84

Må bare vise dere nydelige lille gutten vår. Forelsket jeg

nemmen så nydelig da[:D]

ORIGINAL: lilletrille

velkommen hjem igjen da..god å komme seg hjem igjen,,fordi om det karnsje bare blir ett par dage..el?

hei hei alle sammen.. ha en flott dag,jeg skal på jobb om 2 timer[:'(][:'(]

Back
Topp