Hvilken dpo? Jeg fikk 107 i HCG 16 dpo og 388 19 dpo. Er i uke 10+0 nå og så bankende hjerte for noen uker sidenFikk svar på hcg nivå i dag, 356 bare.. tatt ny blodprøve nå, så da får jeg håpe på god økning når jeg får svar i morgen…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilken dpo? Jeg fikk 107 i HCG 16 dpo og 388 19 dpo. Er i uke 10+0 nå og så bankende hjerte for noen uker sidenFikk svar på hcg nivå i dag, 356 bare.. tatt ny blodprøve nå, så da får jeg håpe på god økning når jeg får svar i morgen…
GratulererVis vedlegget 429540
Da ser det ut som vi blir en til ikke heeelt planlagt, men ikke helt uplanlagt heller
Så bra at det stiger! Gratulerer hvor tidlig får du UL da?Fikk svar på gårsdagens HCG, steget til 932 Blir henvist til tidlig ultralyd pga 3 SA tidligere, veldig glad for det
Så fin stigning!!Fikk svar på gårsdagens HCG, steget til 932 Blir henvist til tidlig ultralyd pga 3 SA tidligere, veldig glad for det
Syns det ser ut som den nederste er sterkere!HCG 110 her 4+0 eller 4+1, men tror det er litt stigning på testen i hvert fall? Første tatt samtidig som blodprøven og andre dagen etterpå (vet det bør gå 48t, men klarer ikke holde meg…). Var koko og tok en ukeindikator som viste 2-3 nå, så da vet jeg i hvert fall at det har vært noe økning siden grensa går rundt 150 på 2-3 (mener jeg å huske).
Vis vedlegget 429598
Vis vedlegget 429597
Så deilig!Hei damer! Nå tør jeg å bli med her etter stigning i testene mine Testa hver dag fra 9dpo til i dag som er 14dpo. Var redd for at det skulle bli kjemisk, men håper spira sitter hele veien til mål denne gangen!Vis vedlegget 429592Vis vedlegget 429592Vis vedlegget 429592
Hei damer! Nå tør jeg å bli med her etter stigning i testene mine Testa hver dag fra 9dpo til i dag som er 14dpo. Var redd for at det skulle bli kjemisk, men håper spira sitter hele veien til mål denne gangen!Vis vedlegget 429592Vis vedlegget 429592Vis vedlegget 429592
Jeg synes også nederste ser sterkere ut!HCG 110 her 4+0 eller 4+1, men tror det er litt stigning på testen i hvert fall? Første tatt samtidig som blodprøven og andre dagen etterpå (vet det bør gå 48t, men klarer ikke holde meg…). Var koko og tok en ukeindikator som viste 2-3 nå, så da vet jeg i hvert fall at det har vært noe økning siden grensa går rundt 150 på 2-3 (mener jeg å huske).
Vis vedlegget 429598
Vis vedlegget 429597
Når jeg ser tilbake er de omtrent like sterke som de var i forrige svangerskap, bare med en dags etterslep, og da kan jeg jo ikke ha hatt særlig mye høyere HCG da og det gikk jo bra Vet jo også teoretisk at implantasjonen tross alt er helt ferdig rett før ikm, så hvis det er en kjemisk så vil testene raskt falle dagene før og etter ikm. Så da er i hvert fall den aller mest kritiske fasen over for min del Jeg har dårlig eggkvalitet og har hatt kjemisk ganske ofte, den ene gangen jeg kom forbi implantasjonsstadiet så endte det med baby.Jeg synes også nederste ser sterkere ut!
Ja, det stemmer. Eller det kan feste seg, men gå til grunne veldig raskt, så raskt at implantasjonen ikke blir fullført. Siden HCG-nivåene er så lave så tidlig, klarer kroppen å bryte det ned ganske raskt og man ser det fort på testene. De fleste får da negativ test et par dager etter IKM.Er kjemisk sånn at egget ikke fester seg? Sorry virker som jeg er 15, er 35