Tester

Hvor mange dpo er du? ❤️
Hvilke dpo er du? Jeg syns den ser fin ut, det er stigning og gitt notatene dine (morgen vs.klokka 12) virker du å vere en av de som har litt mer konsentrert urin på urin nummer 2?:)
Jeg aner ikke. Testet veldig veldig svakt positivt (den øveste testen) en dag etter ikm. Så jeg tror eggløsning kom en uke senere enn antatt. Så da var jeg kanskje 8 dpo. Dvs 12 ish nå? Men veldig usikker.
 
Når er det innafor å bestille privat tidlig ultralyd? Skal teste digital i løpet av helgen håper på 3+.
 

Vedlegg

  • Screenshot_20240301_082903_Gallery.jpg
    Screenshot_20240301_082903_Gallery.jpg
    315,4 KB · Visninger: 63
Når er det innafor å bestille privat tidlig ultralyd? Skal teste digital i løpet av helgen håper på 3+.
Dette går jeg også og lurer på :angelic:

Jeg hadde forsinket eggløsning denne gangen og er 16 dpo, men menstermin sier at jeg er 6+3 uker:shy: Digital viste 2-3 i går:joyful:
 
Jeg skal ha tidlig ultralyd i uke 6+4. Jeg hadde MA i høst så denne gangen skal jeg nok innom privat UL et par ganger. :angelic:
 
Dette går jeg også og lurer på :angelic:

Jeg hadde forsinket eggløsning denne gangen og er 16 dpo, men menstermin sier at jeg er 6+3 uker:shy: Digital viste 2-3 i går:joyful:
Jeg mistenker forsinket el med meg denne gangen. Fikk 2-3 for par dager siden. Satt meg selv tilbake med et par uker i forhold til mens termin, og bestilte UL til den 19 mars.

Da er jeg etter min nye beregning 6+5, men etter menstermin 8+5. så da er jeg ganske innafor likevel forhåpentligvis
 
Dette går jeg også og lurer på :angelic:

Jeg hadde forsinket eggløsning denne gangen og er 16 dpo, men menstermin sier at jeg er 6+3 uker:shy: Digital viste 2-3 i går:joyful:
Jeg endte opp med å bare bestille en til jeg er 7+0. Har så lyst å høre eller se noe hjerteslag. Men bommer vi så får vi bare bestille en ny. Har vertfall fått litt mer ro etter jeg bestilte. Det blir godt med litt svar. Er til å bli gal av hehe. Masse lykke til <3
 
Så redd for at det skal være kjemisk denne gangen også… syns testen idag var svak til å være 12 dpo :sorry::sad010
Vis vedlegget 429800
Om du holder over annenhver strips ser det jo veldig ut som dobling?:) Du kan ha hatt senere eggløsning eller egget kan ha festet seg senere, finnes mange grunner til at en test ikke er like sterk som man så for seg, enn at det trenger å være kjemisk. Det sagt så synes jeg ikke den er noe svak til å være 12 dpo:) stigning er det vertfall, og jeg krysser fingrene mine for at det fortsetter slik:Heartred
 
Om du holder over annenhver strips ser det jo veldig ut som dobling?:) Du kan ha hatt senere eggløsning eller egget kan ha festet seg senere, finnes mange grunner til at en test ikke er like sterk som man så for seg, enn at det trenger å være kjemisk. Det sagt så synes jeg ikke den er noe svak til å være 12 dpo:) stigning er det vertfall, og jeg krysser fingrene mine for at det fortsetter slik:Heartred
Ja, takk, det gjør jo i utgangspunktet det, så får bare se i dagene fremover❤️ det er fryseforsøk etter ivf, så man kan vell kanskje ha litt tregere start på grunn av det også!
Blir bare så nervøs, har ikke sett to streker på en test siden 2022, men har sett litt rundt og ser mange det har gått bra med har jo ikke hatt så veldig mye sterkere test 12dpo de heller, så får vell bare prøve å roe nervene litt og tenke at det kan gå bra:shy:
 
Hei! Jeg slenger meg med dere! :Heartred


Idag tok jeg min aller siste test strimler og nå er det ikke mer slike testing. Kun digital imorgen og en ny digital om 1-2 uker etter også. For å få en 3+ :angelic: :Heartred

Ser at det er en fin stigning så vil tro det går bra! :joyful:

Noen av dere som har en anelse på hvilke DPO jeg er på nå? I flg den nederst testen, som er like mørk som teststrek altså.. Har ikke tatt eggløsning test eller fulgt med. Eneste jeg vet at jeg hadde min første blødningsdag den 23.jan.. :joyful: jeg antar kanskje 13-14 DPO :angelic:
IMG_5791.jpeg
 
Back
Topp