Nummer2❤️
Betatt av forumet
Hva syns dere om denne stigningen? Lovde meg selv å slutte å teste når jeg fikk positiv digital, den fikk jeg på 10 dpo klarer ikke…
Synes også det ser fint ut!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva syns dere om denne stigningen? Lovde meg selv å slutte å teste når jeg fikk positiv digital, den fikk jeg på 10 dpo klarer ikke…
Syns den ser fin ut jaHva syns dere om denne stigningen? Lovde meg selv å slutte å teste når jeg fikk positiv digital, den fikk jeg på 10 dpo klarer ikke…
Hvor mange dpo er du?Nederste test er fra i dag på morgenen. Hva syns dere? Jeg hadde treig stigning sist også syns jeg, men bekymrer meg likevel Vis vedlegget 429689
Hvilke dpo er du? Jeg syns den ser fin ut, det er stigning og gitt notatene dine (morgen vs.klokka 12) virker du å vere en av de som har litt mer konsentrert urin på urin nummer 2?Nederste test er fra i dag på morgenen. Hva syns dere? Jeg hadde treig stigning sist også syns jeg, men bekymrer meg likevel Vis vedlegget 429689
Hvor mange dpo er du?
Jeg aner ikke. Testet veldig veldig svakt positivt (den øveste testen) en dag etter ikm. Så jeg tror eggløsning kom en uke senere enn antatt. Så da var jeg kanskje 8 dpo. Dvs 12 ish nå? Men veldig usikker.Hvilke dpo er du? Jeg syns den ser fin ut, det er stigning og gitt notatene dine (morgen vs.klokka 12) virker du å vere en av de som har litt mer konsentrert urin på urin nummer 2?
Så lenge det er stigning er det jo bra! Min 12 dpo var ganske likJeg aner ikke. Testet veldig veldig svakt positivt (den øveste testen) en dag etter ikm. Så jeg tror eggløsning kom en uke senere enn antatt. Så da var jeg kanskje 8 dpo. Dvs 12 ish nå? Men veldig usikker.
Helt like mine i samme periode, så ikke tydelig hopp på makesure før 15dpo faktisk... Så det da de var ferske, men ikke som tørkedeNederste test er fra i dag på morgenen. Hva syns dere? Jeg hadde treig stigning sist også syns jeg, men bekymrer meg likevel Vis vedlegget 429689
Åh, tusen takk. Da ble jeg litt mer beroligetSniker De med rosa bakgrunn er tidligtest, mens den med hvit bakgrunn er vanlig test Sensitivitet på 10 og 25.
Dette går jeg også og lurer påNår er det innafor å bestille privat tidlig ultralyd? Skal teste digital i løpet av helgen håper på 3+.
Jeg mistenker forsinket el med meg denne gangen. Fikk 2-3 for par dager siden. Satt meg selv tilbake med et par uker i forhold til mens termin, og bestilte UL til den 19 mars.Dette går jeg også og lurer på
Jeg hadde forsinket eggløsning denne gangen og er 16 dpo, men menstermin sier at jeg er 6+3 uker Digital viste 2-3 i går
Jeg endte opp med å bare bestille en til jeg er 7+0. Har så lyst å høre eller se noe hjerteslag. Men bommer vi så får vi bare bestille en ny. Har vertfall fått litt mer ro etter jeg bestilte. Det blir godt med litt svar. Er til å bli gal av hehe. Masse lykke til <3Dette går jeg også og lurer på
Jeg hadde forsinket eggløsning denne gangen og er 16 dpo, men menstermin sier at jeg er 6+3 uker Digital viste 2-3 i går
Om du holder over annenhver strips ser det jo veldig ut som dobling? Du kan ha hatt senere eggløsning eller egget kan ha festet seg senere, finnes mange grunner til at en test ikke er like sterk som man så for seg, enn at det trenger å være kjemisk. Det sagt så synes jeg ikke den er noe svak til å være 12 dpo stigning er det vertfall, og jeg krysser fingrene mine for at det fortsetter slikSå redd for at det skal være kjemisk denne gangen også… syns testen idag var svak til å være 12 dpo
Vis vedlegget 429800
Ja, takk, det gjør jo i utgangspunktet det, så får bare se i dagene fremover det er fryseforsøk etter ivf, så man kan vell kanskje ha litt tregere start på grunn av det også!Om du holder over annenhver strips ser det jo veldig ut som dobling? Du kan ha hatt senere eggløsning eller egget kan ha festet seg senere, finnes mange grunner til at en test ikke er like sterk som man så for seg, enn at det trenger å være kjemisk. Det sagt så synes jeg ikke den er noe svak til å være 12 dpo stigning er det vertfall, og jeg krysser fingrene mine for at det fortsetter slik