Tester

Ja, takk, det gjør jo i utgangspunktet det, så får bare se i dagene fremover❤️ det er fryseforsøk etter ivf, så man kan vell kanskje ha litt tregere start på grunn av det også!
Blir bare så nervøs, har ikke sett to streker på en test siden 2022, men har sett litt rundt og ser mange det har gått bra med har jo ikke hatt så veldig mye sterkere test 12dpo de heller, så får vell bare prøve å roe nervene litt og tenke at det kan gå bra:shy:
Jeg har også hørt at fryseforsøk kan gi en noe tregere start:)
Det går helst bra:Heartred men jeg kjenner meg veldig godt igjen!

Hei! Jeg slenger meg med dere! :Heartred

Idag tok jeg min aller siste test strimler og nå er det ikke mer slike testing. Kun digital imorgen og en ny digital om 1-2 uker etter også. For å få en 3+ :angelic: :Heartred

Ser at det er en fin stigning så vil tro det går bra! :joyful:

Noen av dere som har en anelse på hvilke DPO jeg er på nå? I flg den nederst testen, som er like mørk som teststrek altså.. Har ikke tatt eggløsning test eller fulgt med. Eneste jeg vet at jeg hadde min første blødningsdag den 23.jan.. :joyful: jeg antar kanskje 13-14 DPO :angelic:
Vis vedlegget 429814
Så kjekt:) og så fin stigning! Vanskelig å si, da det er så individuelt. Hvor lange sykluser pleier du å ha? Jeg hadde selv første blødningsdag 23.januar, 28-29 dagers syklus men med eggløsning først på syklusdag 18, og jeg er 23 dpo i dag vertfall.

Endelig en test som er ganske så mørk. Lurer på å ta ny digital :angelic: Enda jeg vet at det ikke er nye vits i. Elsker virkelig å ta gravditetstester når jeg er gravid :hilarious: kan ikke tro at jeg kun tok en test første gangen jeg var gravid for 10 år siden.

Vedlegg

• IMG_3873.jpeg
    IMG_3873.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 73
Jeg har også hørt at fryseforsøk kan gi en noe tregere start:)
Det går helst bra:Heartred men jeg kjenner meg veldig godt igjen!

Så kjekt:) og så fin stigning! Vanskelig å si, da det er så individuelt. Hvor lange sykluser pleier du å ha? Jeg hadde selv første blødningsdag 23.januar, 28-29 dagers syklus men med eggløsning først på syklusdag 18, og jeg er 23 dpo i dag vertfall.
Den er god :joyful: Da er vi nok omtrent like. Har ikke fulgt med på EL så har null anelse. Men er vel 27-29 dagers syklus her i de tre syklusene jeg hadde etter fødselen :angelic: tok ny digital idag og det viste 2-3 på testen :love7 hva med deg? Og når kan man ta ny digital for å få 3+ tro?:joyful:

IMG_5806.jpeg
Ny milepæl! Når ville du tatt en ny for 3+? :joyful:

Jeg er forvirret.
To dager etter samleie fikk jeg veldig luktesans, og utover uka fikk jeg metallsmak i munn, ble tungpusten og kjente et sånn "drag" over bekkenet slik som de to andre gangene.
Fikk positiv test 3+3.
Fikk veldig utflod med spor av blod 4+0. Og det varte i 1,5 døgn ca før jeg nå blør mer likt mensen....og det stemmer jo med tiden da.
Skal jeg bare tenke falsk positiv test? Tidlig abort? Festeblødning?
Tok forrige test i går din var negativ. Har bare hatt negative etter den 3+3. Men det er jo evt tidlig enda.

Jeg er forvirret.
To dager etter samleie fikk jeg veldig luktesans, og utover uka fikk jeg metallsmak i munn, ble tungpusten og kjente et sånn "drag" over bekkenet slik som de to andre gangene.
Fikk positiv test 3+3.
Fikk veldig utflod med spor av blod 4+0. Og det varte i 1,5 døgn ca før jeg nå blør mer likt mensen....og det stemmer jo med tiden da.
Tok forrige test i går din var negativ. Har bare hatt negative etter den 3+3. Men det er jo evt tidlig enda.
...har dessuten vært ordentlig kvalm i flere dager.

Jeg er forvirret.
Fikk positiv test 3+3.
Kan ikke så mye om dette ❤️ jeg ville nok kanskje ringt legen, men kan høres ut som kjemisk kanskje?

Skulle hatt mensen forrige tirsdag, har korte sykluser.. er ganske besatt av testing, så det er tatt på alle mulige tider på døgnet som ikke utgjør noen spesiell forskjell her dessverre. Bør vel ringe lege i morgen kanskje, har ikke time til UL før om en uke.
Har du forsøkt å fortynne urinen din?

Back
Topp