Tester

Ja det går fort noen kroner i tester her:laughing002 Det skjønner jeg:Heartred Håper spira klamrer seg fast og det blir en novemberbaby!
Ja! Jeg tenkte på det da jeg så urinen, at denne var jo veldig tynn, men da hadde jeg allerede tatt av den hetta og "aktivert" testen så da var det bare å stå seg til. Så det kan jo ha spilt inn :bag: Skal ikke kjøpe flere tester nå tror jeg, blir bare koko... (mer koko). Har du bilder av din fra innsiden da den gav 3+?
 
Man kommer vel kanskje til et punkt der testene ikke blir særlig sterkere? Fra topp til bunn:
20 dpo, 23 dpo og 25 dpo?

Hvis jeg skal tolke i verste mening er kanskje 23 enda litt sterkere enn 25, men de er ganske like. Samme pakning samtidig på døgnet. Men de blir vel ikke så mye sterkere når man er så mange dpo? Hva tenker dere?

Utrolig sterkt utslag før den tørker
Disse blir nok neppe sterkere, nei!
Mulig..Men om jeg nå blør ferdig og alt er som før, er det noe poeng å oppsøke lege?
Nei. Men ta en graviditetstest om en måneds tid for å sjekke at den er negativ, slik at du vet at du er nullstilt :)
 
Ja, takk, det gjør jo i utgangspunktet det, så får bare se i dagene fremover❤️ det er fryseforsøk etter ivf, så man kan vell kanskje ha litt tregere start på grunn av det også!
Blir bare så nervøs, har ikke sett to streker på en test siden 2022, men har sett litt rundt og ser mange det har gått bra med har jo ikke hatt så veldig mye sterkere test 12dpo de heller, så får vell bare prøve å roe nervene litt og tenke at det kan gå bra:shy:
Jeg hadde fryseforsøk i januar og hadde ikke strek 12 dpo. Men gravid var jeg ;-)
 
Ja! Jeg tenkte på det da jeg så urinen, at denne var jo veldig tynn, men da hadde jeg allerede tatt av den hetta og "aktivert" testen så da var det bare å stå seg til. Så det kan jo ha spilt inn :bag: Skal ikke kjøpe flere tester nå tror jeg, blir bare koko... (mer koko). Har du bilder av din fra innsiden da den gav 3+?
hehe, typisk!:hilarious: Men ja, kan absolutt spille inn! Og det beste er jo å la være å teste, ja. Jeg har klart meg flere dager, men i dag tok jeg en MS for å se om den var blitt svakere:rolleyes: skal bli godt å komme dit at man kjenner spark (om jeg er så heldig), selv om det for min del utløser en ny type koko..

Har dessverre ikke bilde og limte den heller ikke inn i loggen da de jo ikke er ment for å demonteres. Men i ett forsøk på å gjenskape den, utifra minne, så vil jeg si den så mer ut som strimmelen min fra 14 dpo (nederste strimmel):)
 

Vedlegg

  • 2AD6A2D4-DC08-4438-8DCA-C94332D987F7.jpeg
    2AD6A2D4-DC08-4438-8DCA-C94332D987F7.jpeg
    134,3 KB · Visninger: 58
  • E63F84AA-8790-4840-B62C-958F3F54122E.png
    E63F84AA-8790-4840-B62C-958F3F54122E.png
    2,6 MB · Visninger: 59
hehe, typisk!:hilarious: Men ja, kan absolutt spille inn! Og det beste er jo å la være å teste, ja. Jeg har klart meg flere dager, men i dag tok jeg en MS for å se om den var blitt svakere:rolleyes: skal bli godt å komme dit at man kjenner spark (om jeg er så heldig), selv om det for min del utløser en ny type koko..

Har dessverre ikke bilde og limte den heller ikke inn i loggen da de jo ikke er ment for å demonteres. Men i ett forsøk på å gjenskape den, utifra minne, så vil jeg si den så mer ut som strimmelen min fra 14 dpo (nederste strimmel):)
Tusen takk for svar :Heartred Klagde min nød til gamle kollegaer på sykehuset og fikk en ultralyd, alt så helt riktig ut til å være 5+1. Så da driter jeg i testinga :)
 
Da er jeg helt ferdig med testing :love7
Bestilt tidlig ultralyd 12.mars, for å se hjerteslag osv:Heartred

Håper noen flere her med 3+ nå også?? Hvor mange uker på vei er man hvis man får 3+ sånn ca? For 2 dager siden hadde jeg 2-3. Så ble enten igår eller idag jeg blikket 3+ :joyful:
 

Vedlegg

  • IMG_5893.jpeg
    IMG_5893.jpeg
    611,3 KB · Visninger: 23
Tok ny etter 6 dager i dag, fremdeles 2-3 her :) Var også dum og åpnet den og så lysere strek på den ene, så nå er det full panikk… Mørkere på den enslige, men likevel.
Jess hello, akkurat det samme for meg. Tok hcg prøve i går, ligger på rundt 700 så det er heldigvis godt innenfor normalverdien:shy: dette er altfor skummelt:hungover:
 
Fikk svar på hcg prøven fra mandag (5+3), men den var på kun 252 :sorry:
Ny prøve tatt i dag, men spørs om dette går galt:crybaby2
 
Fikk svar på hcg prøven fra mandag (5+3), men den var på kun 252 :sorry:
Ny prøve tatt i dag, men spørs om dette går galt:crybaby2
Det var litt lavt, men håper at det går likevel i riktig vei! Krysser fingrene for deg :Heartred
 
Back
Topp