Tester

Jeg synes det var veldig spennende med testingen, og ikke minst den store gleden over første positive test! :D

Men det kjennes like vel greit at dette var siste graviditeten og babytiden jeg og mannen skal gjennom. Prøver derfor å nyte det så godt jeg klarer…:shy:

Kroppen min tåler neppe en graviditet til spesielt godt - har fått nok fødselsskader. Også synes jeg det var tøft å være både mamma til en ett/toåring som gravid med bekkensmerter. Akkurat nå har jeg såvidt nok energi til barna jeg har… :hilarious: Så av hensyn til barna vi har allerede, sier vi stopp på 2. :Heartpink

Last edited:
Hehe, helt enig! Er flere jeg nesten har måtte slutte å trykke meg inn på fordi jeg kjenner det stikker av misunnelse.
Det er en fin og god ting å se når man er på topp i livet:Heartred Jeg vet selv at jeg ikke har kapasitet til å følge de opp så godt som de fortjener om jeg får en til, så jeg må gi meg her. Men jeg skulle gjerne ha skrudd tida tilbake og få oppleve dette her igjen. Eller bare den første positive testen. Sånn sett kjipt at jeg ikke er influenser, skulle gjerne hatt både reaksjonen min på tester (negative og positive) og fødsel på film til å se tilbake på:joyful:
Ja, sammen her og... :p
Det er sant! Haha, det er sant har ikke det på film her heller. Var aldri i tankene mine å filme meg selv mens jeg testet.

Vi tror jeg har kapasitet til en til, men ikke gjennom et svangerskap. Etter jeg fikk først brukt vi såpass langt på å bli gravid med nr 2 at vi hadde begynt tanken på å bli fosterforeldre. Var halveis gjennom kurset da vi fant ut at jeg var gravid. Valget da å avbryte...

Back
Topp