Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, har testet men blir ikke sterkere av det..Har du forsøkt å fortynne urinen din?
Jeg vil tippe ut ifra testen din i går at du får en dye stealer i morgen! Og hadde det ikke vært fordi de er så sykt dyre så hadde jeg sagt kjør på med en digital da Men sånn i teorien skal man vel, ut ifra dobling av hcg, få 3+ seks dager etter 2-3. Men mange får det før og mange etter uten at det betyr noe negativtDen er god Da er vi nok omtrent like. Har ikke fulgt med på EL så har null anelse. Men er vel 27-29 dagers syklus her i de tre syklusene jeg hadde etter fødselen tok ny digital idag og det viste 2-3 på testen hva med deg? Og når kan man ta ny digital for å få 3+ tro?
Veldig lett å si og kanskje ikke like lett å finne roen ved, men: Husk at graviditetstester er ment for å bekrefte graviditet, ikke måle hcg Ikke nøyaktig det samme, men jeg hadde veldig mange dager av samme styrke (pluss en og annen litt sterkere inni der), strimmelen fra urinen jeg fikk 3+ på så nesten identisk ut som strimmelen jeg fikk 2-3 på noen dager i forveien (som var den andre digitale jeg fikk 2-3 på). Jeg hadde nok ikke mistet håpet, men bestilt hcg-måling for litt sjelefredVis vedlegget 429911
Er 19 dpo idag og testene mine blir bare svakere. Igår og idag er alle jeg tar mye svakere enn 17 dpo. Er det noen som har opplevd det samme? Det går vel mot enda en SA, er så redd for det. CB digital er fortsatt 2-3
Herlig, gratulerer! Jeg lovde meg selv å slutte når jeg fikk 3+ (fikk ved dye stealer) og har holdt meg noen dager, men kjenner jeg klør i fingrene etter å bekrefte at de ikke har blitt svakere. Men som jeg skrev til en over her, de er jo i grunn ikke ment å måle nivået på hcg og kan skape veldig mye uro om de ikke viser hva man forventet, så det beste er vel å legge testingen helt bort om man klarer!Fikk dye stealer i går og i dag. Når slutter dere å teste? Tester dere en gang i uken bare for å følge med? Testene roer meg men er kanskje blitt litt avhengig.. hehe
Jaaa bør absolutt ikke fortsette å teste, men klarer ikke helt la vere heller siden jeg har så stort håp om at det skal gå bra denne gangen! Men nå skal jeg ringe lege i morgen og få tatt blodprøver, håper ikke de er vanskelige på det. Tusen takk for svarVeldig lett å si og kanskje ikke like lett å finne roen ved, men: Husk at graviditetstester er ment for å bekrefte graviditet, ikke måle hcg Ikke nøyaktig det samme, men jeg hadde veldig mange dager av samme styrke (pluss en og annen litt sterkere inni der), strimmelen fra urinen jeg fikk 3+ på så nesten identisk ut som strimmelen jeg fikk 2-3 på noen dager i forveien (som var den andre digitale jeg fikk 2-3 på). Jeg hadde nok ikke mistet håpet, men bestilt hcg-måling for litt sjelefred
Så takknemmelig for svar <3 Jeg får prøve å slutte. Ja det er jo det som er så sant, men er jo helt avhengig av den seratoninen jeg får. Får bli litt test-rehab her i hus nå haha. Håper alt går vel og at kanskje du bare slipper kvalmen eller at den kommer lurendeHerlig, gratulerer! Jeg lovde meg selv å slutte når jeg fikk 3+ (fikk ved dye stealer) og har holdt meg noen dager, men kjenner jeg klør i fingrene etter å bekrefte at de ikke har blitt svakere. Men som jeg skrev til en over her, de er jo i grunn ikke ment å måle nivået på hcg og kan skape veldig mye uro om de ikke viser hva man forventet, så det beste er vel å legge testingen helt bort om man klarer!
Er likevel en stor mulighet for at jeg knekker den siste digitale jeg har liggende om en uke, om ikke kvalmen har meldt sin ankomst
Hehe, jeg kjenner meg veldig igjen og har selv brukt oppunder tusenlappen på tester etter at jeg fikk den første positive Tusen takk for detSå takknemmelig for svar <3 Jeg får prøve å slutte. Ja det er jo det som er så sant, men er jo helt avhengig av den seratoninen jeg får. Får bli litt test-rehab her i hus nå haha. Håper alt går vel og at kanskje du bare slipper kvalmen eller at den kommer lurende
Samme her!!! Tror vi er like langt på vei 5+3 i dag om jeg ikke husker feil fra din post og min egen hjerne <3 fra samme del av landet også så kanskje vi sees en vakker dag i novemberHehe, jeg kjenner meg veldig igjen og har selv brukt oppunder tusenlappen på tester etter at jeg fikk den første positive Tusen takk for det
Jeg tok 8 dager etter og da var den blitt 3+. Aner ikke når den ble det og hva som er vanlig. Men sikkert helt forskjellig fra person til person <3Dere med 3+ på testene, hvor lang tid tok det fra 2-3 til det ble 3+? En hel uke eller kom det litt før/etter?Vis vedlegget 429947
Tok ny etter 6 dager i dag, fremdeles 2-3 her Var også dum og åpnet den og så lysere strek på den ene, så nå er det full panikk… Mørkere på den enslige, men likevel.Dere med 3+ på testene, hvor lang tid tok det fra 2-3 til det ble 3+? En hel uke eller kom det litt før/etter?Vis vedlegget 429947
Jeg hadde 2-3 26.feb (17 dpo), og 3+ 1.mars (21.dpo).Dere med 3+ på testene, hvor lang tid tok det fra 2-3 til det ble 3+? En hel uke eller kom det litt før/etter?Vis vedlegget 429947
De er jo fortsatt veldig sterke, så vanskelig å si. Må bare ta den dumme tiden til hjelpJa, har testet men blir ikke sterkere av det..
Streken på min 3+ var ikke i nærheten av å være like sterk som den andre streken da jeg demonterte den, hadde jeg ikke fått en dye stealer på strimmel på samme urin hadde jeg tenkt det var en feil med 3+. Så jeg ville ikke lagt for mye i den strekenTok ny etter 6 dager i dag, fremdeles 2-3 her Var også dum og åpnet den og så lysere strek på den ene, så nå er det full panikk… Mørkere på den enslige, men likevel.
Bra det er flere testegærninger her inne Og også godt å høre at den ikke var det, de jeg har sett som har vært 3+ har vært knallsterke som kontrollstreken. Har ultralyd om 15 dager, det er jo ikke lenge til, men hvis det ikke går veien så vil jeg bare hoppe på ivf-toget så fort det går an!Streken på min 3+ var ikke i nærheten av å være like sterk som den andre streken da jeg demonterte den, hadde jeg ikke fått en dye stealer på strimmel på samme urin hadde jeg tenkt det var en feil med 3+. Så jeg ville ikke lagt for mye i den streken
Ja det går fort noen kroner i tester her Det skjønner jeg Håper spira klamrer seg fast og det blir en novemberbaby!Bra det er flere testegærninger her inne Og også godt å høre at den ikke var det, de jeg har sett som har vært 3+ har vært knallsterke som kontrollstreken. Har ultralyd om 15 dager, det er jo ikke lenge til, men hvis det ikke går veien så vil jeg bare hoppe på ivf-toget så fort det går an!