Testetøs
Flørter med forumet
Hvor lang tid gikk det fra 2-3 til 3+ med deg?5+3 idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor lang tid gikk det fra 2-3 til 3+ med deg?5+3 idag
Er du helt sikker på EL? Håper du får raskt svar på den nyesteFikk svar på hcg prøven fra mandag (5+3), men den var på kun 252
Ny prøve tatt i dag, men spørs om dette går galt
Krysser alle fingrer og tær for degFikk svar på hcg prøven fra mandag (5+3), men den var på kun 252
Ny prøve tatt i dag, men spørs om dette går galt
Nei, har bare gått ut i fra menstermin.Er du helt sikker på EL? Håper du får raskt svar på den nyeste
Det var jo litt lite Får du ny prøve om to dager da?Nei, har bare gått ut i fra menstermin.
Fikk svar nå, den hadde steget til 336 på to dager.
Veldig usikker. Hadde første 2-3 4+2, andre 2-3 4+5 også turte jeg ikke å teste før 5+3 og fikk 3+Hvor lang tid gikk det fra 2-3 til 3+ med deg?
OkeiVeldig usikker. Hadde første 2-3 4+2, andre 2-3 4+5 også turte jeg ikke å teste før 5+3 og fikk 3+
Dager etter eggløsningHva står dpo for?
I mitt forrige svangerskap testa jeg sterkere/svakere om hverandre og det gikk jo bra, samme denne gangen (alt normalt på UL 5+1, men vet jo ikke fremtiden). Jeg hadde til og med plutselig negativ test 12dpo, men positiv før og etter det…Vis vedlegget 430138
Vis vedlegget 430139
Åhh, angrer på at jeg i det hele tatt testet idag.. vet man egentlig ikke skal stole på stigning på slike tester men dagens var svakere enn de to jeg tok igår, samtidig syns jeg det er noe rart med fargestoffet på de jeg tok igår, men blir litt stressa likevel da..
I mitt forrige svangerskap testa jeg sterkere/svakere om hverandre og det gikk jo bra, samme denne gangen (alt normalt på UL 5+1, men vet jo ikke fremtiden). Jeg hadde til og med plutselig negativ test 12dpo, men positiv før og etter det…
Takk for et litt betryggende svar tror kanskje jeg bare burde gi meg med strimler og heller bare ta clearblue digital etterhvert for å sjekke at den ikke blir svakere hvertfall.I mitt forrige svangerskap testa jeg sterkere/svakere om hverandre og det gikk jo bra, samme denne gangen (alt normalt på UL 5+1, men vet jo ikke fremtiden). Jeg hadde til og med plutselig negativ test 12dpo, men positiv før og etter det…
Tror noen skiller ut veldig ulikt i urin, med stor døgnvariasjon. Jeg har aldri hatt en dyestealer, og ungen var nå sprell levende. Og jeg tok jo en CB ukeindikator i forrige uke som viste 2/3 med suupersvake strimler inni som kjempestressa meg, men ut fra funn på UL så var nok HCG mye høyere. Iom at de så plommesekk så må HCG ha vært minst 1500, mer sannsynlig >2500, men likevel så svake strimler… Så har gitt opp å teste nå.Takk for et litt betryggende svar tror kanskje jeg bare burde gi meg med strimler og heller bare ta clearblue digital etterhvert for å sjekke at den ikke blir svakere hvertfall.
Jaa sant.. jeg tok testene igår på 2. urin, som trolig var mer konsentrert enn urinen idag og + forskjell i fargestoff, så ja, får prøve å ikke legge så mye i det, bare redd for kjemisk igjen slik som jeg hadde sistTror noen skiller ut veldig ulikt i urin, med stor døgnvariasjon. Jeg har aldri hatt en dyestealer, og ungen var nå sprell levende. Og jeg tok jo en CB ukeindikator i forrige uke som viste 2/3 med suupersvake strimler inni som kjempestressa meg, men ut fra funn på UL så var nok HCG mye høyere. Iom at de så plommesekk så må HCG ha vært minst 1500, mer sannsynlig >2500, men likevel så svake strimler… Så har gitt opp å teste nå.