Testetøs
Flørter med forumet
Ja Har 3 barn, men dette er mitt 7 svangerskap. Aldri testa meg i 2 uker i strekk etter positiv test tidligere. Klikka helt denne gangen heheFantastisk!! Godt å få lagt bort alt sånt og få puste litt lettet ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja Har 3 barn, men dette er mitt 7 svangerskap. Aldri testa meg i 2 uker i strekk etter positiv test tidligere. Klikka helt denne gangen heheFantastisk!! Godt å få lagt bort alt sånt og få puste litt lettet ut
Jeg har enda ikke turt å bruke den siste clearblue, enda jeg så et bankende hjerte på søndag. Dødens testemani altsåSiste oppdatering. Fikk svar på blodprøvene nå, og da var de på litt over 4100, så fin dobling. Så da sier jeg meg ferdig med både digitale tester og blodprøve-måling for denne gang
Så flott strek!Går inn i uke 5 med første gode økning på testene siden mandag! 5+0 <3
Den ser positiv ut. Ventet du så lenge du skal før du sjekket resultatet?Nå er jeg litt i villrede her. Tok en test på formiddagen i dag, men den viste negativ. Føler meg gravid så tok den opp fra søpla og da ser den slik ut....
Vis vedlegget 430620
Det kan nok være noe, men ta en ny for å være sikkerNå er jeg litt i villrede her. Tok en test på formiddagen i dag, men den viste negativ. Føler meg gravid så tok den opp fra søpla og da ser den slik ut....
Vis vedlegget 430620
Ja, tar nok en ny. Prøve å ha is i magen og vente til søndag..Det kan nok være noe, men ta en ny for å være sikker
Det var akkurat sånn jeg fant ut jeg var gravid første gangen og Det var så tidlig at det var veldig lavt nivå av hcg og tok laang tid før den slo utNå er jeg litt i villrede her. Tok en test på formiddagen i dag, men den viste negativ. Føler meg gravid så tok den opp fra søpla og da ser den slik ut....
Vis vedlegget 430620
Ja, godt mulig det. Men da har eggløsning vært veldig sen, skulle egentlig ha hatt mense for tre dager siden. Samtidig har jeg vært syk siden februar og vært gjennom to kurer med antibiotika så mulig de har klusse de til litt...Det var akkurat sånn jeg fant ut jeg var gravid første gangen og Det var så tidlig at det var veldig lavt nivå av hcg og tok laang tid før den slo ut