Tester

Enda en oppdatering fra meg. Skal ta «siste blodprøvene» dag for å måle stigning. Men tok en CBdigital på morgenen, og endelig viste den 3+!!! Så da satser jeg på at alt er bra, siden den fortsatt viste 2-3 på lørdag :Heartpink
Lover jo veldig godt :Heartred Hold oss oppdatert da:)
 
Det er det jeg ikke får.. har ikke hatt sterkere streker siden 4+1 (4+3 i dag) og de har vært ganske svake, så redd for en kjemisk her
Har du testet på urin nummer 2? Mange (meg selv inkludert) har en noe mer konsentrert urin da. Prøv å ikke drikk noe nå frem til klokka 12/til du har tester, og ta en ny. Jeg hadde forøvrig flere dager med relativ lik strek før den fikk seg ett hopp, dog kunne man se en svaak stigning om man holdt fingeren over annenhver dag/strimmel. Krysser fingrene for deg:Heartred
 
Da fikk jeg tak i tester og fikk testet morgenurin etter to timer i kjøleskap! :laughing002 Har ikke tatt med ukesindikator før, så da vet jeg ikke hvor lenge den har «slått ut» på 2-3, men siden jeg er 4+3 i dag (4+2 regnet fra unnfangelse) er jeg veldig fornøyd:Heartbigred Den andre er også en ny type for meg, men har i alle fall litt sterkere strek enn de rfsu-testene jeg har brukt, som har verdens svakeste strek :schocked028
 

Vedlegg

  • IMG_3336.jpeg
    IMG_3336.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 39
Har du testet på urin nummer 2? Mange (meg selv inkludert) har en noe mer konsentrert urin da. Prøv å ikke drikk noe nå frem til klokka 12/til du har tester, og ta en ny. Jeg hadde forøvrig flere dager med relativ lik strek før den fikk seg ett hopp, dog kunne man se en svaak stigning om man holdt fingeren over annenhver dag/strimmel. Krysser fingrene for deg:Heartred
Har faktisk ikke prøvd urin nr 2! Trodde det var mye mindre konsentrert hos alle:laughing002 Nå har jeg postet dagens tester, men klarte jo ikke dy meg fra å kjøpe noen ekstra, så da kan jeg prøve nr2 i morgen:smiley-ashamed004 Takk for omtanken, det ser ut til å gå riktig vei! :nailbiting::Heartbigred
 
Da fikk jeg tak i tester og fikk testet morgenurin etter to timer i kjøleskap! :laughing002 Har ikke tatt med ukesindikator før, så da vet jeg ikke hvor lenge den har «slått ut» på 2-3, men siden jeg er 4+3 i dag (4+2 regnet fra unnfangelse) er jeg veldig fornøyd:Heartbigred Den andre er også en ny type for meg, men har i alle fall litt sterkere strek enn de rfsu-testene jeg har brukt, som har verdens svakeste strek :schocked028
Så braaa, veldig fin økning dette jaa :Heartred rfsu testene er ikke de aller beste nei. :laughing002 Jeg har holdt meg til makesure hele uka.
 
Siste oppdatering. Fikk svar på blodprøvene nå, og da var de på litt over 4100, så fin dobling. Så da sier jeg meg ferdig med både digitale tester og blodprøve-måling for denne gang :Heartpink
Fantastisk!! :smiley-bounce022 Godt å få lagt bort alt sånt og få puste litt lettet ut:Heartred
 
Back
Topp