Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååh det gikk bra selv om du hadde litt rosa?Måtte bare… Klarer nok ikke å gi meg helt før jeg har 3+
Ser sånn ut, enn så lenge Vært hos lege og tatt blodprøver som viser fin stigning, så krysser fingrene for at spiren sitter hele veien mest sannsynlig vært en festeblødningÅåh det gikk bra selv om du hadde litt rosa?
Vet du når faren for kjemisk er over? Heller ikke 15, også 35… Ingen barn fra tidligere, så er ikke så kjent med disse tingene.Ja, det stemmer. Eller det kan feste seg, men gå til grunne veldig raskt, så raskt at implantasjonen ikke blir fullført. Siden HCG-nivåene er så lave så tidlig, klarer kroppen å bryte det ned ganske raskt og man ser det fort på testene. De fleste får da negativ test et par dager etter IKM.
Vet du når faren for kjemisk er over? Heller ikke 15, også 35… Ingen barn fra tidligere, så er ikke så kjent med disse tingene.
Gjør det samme herMåtte bare… Klarer nok ikke å gi meg helt før jeg har 3+
Er det ikke rundt en 3-4 timer med minimalt drikke ringrevene pleier å si?Hvor lenge må man holde seg for at man får en reell test med ukeindikator?
Jeg fikk jo 2-3 på mandag (er 20 dpo i dag). Har to digitale til som jeg tenker å ta, og kunne gjerne fått 2-3 på den første og så 3+ på siste. Men er det sånn at hvis tisset ikke er konsentrert nå kan den vise 2-3 men at det egentlig er 3+? Har testet alt på dagens andre tissetur
Sniker De med rosa bakgrunn er tidligtest, mens den med hvit bakgrunn er vanlig test Sensitivitet på 10 og 25.Åh, hadde håpet på mye sterkere strek idag, 12 dpo Er fra 10,11 og 12 dpo. Hva synes dere?
Åh, tusen takk. Da ble jeg litt mer beroligetSniker De med rosa bakgrunn er tidligtest, mens den med hvit bakgrunn er vanlig test Sensitivitet på 10 og 25.
Jeg hadde 107 4+2. 10+1 i dag og har sett bankende hjerteHCG 110 her 4+0 eller 4+1, men tror det er litt stigning på testen i hvert fall? Første tatt samtidig som blodprøven og andre dagen etterpå (vet det bør gå 48t, men klarer ikke holde meg…). Var koko og tok en ukeindikator som viste 2-3 nå, så da vet jeg i hvert fall at det har vært noe økning siden grensa går rundt 150 på 2-3 (mener jeg å huske).
Vis vedlegget 429598
Vis vedlegget 429597
Syns den ser bra ut. Bedre enn min syns jegHva syns dere om denne stigningen? Lovde meg selv å slutte å teste når jeg fikk positiv digital, den fikk jeg på 10 dpo klarer ikke…