Tester

Tok en 04.30 idag da jeg våknet av jentungen som sku ha mat, skal egentlig ha mensen nå 26-28, aldrig vart på prikken, men ser ut som jeg får vente litt på den :hilarious:
Verste var at jeg ventet på en strek til da jeg aldrig brukt sån test før, så skjønte ikke med en gang at jeg var gravid :bag:
image.jpg
 
Ja, det stemmer. Eller det kan feste seg, men gå til grunne veldig raskt, så raskt at implantasjonen ikke blir fullført. Siden HCG-nivåene er så lave så tidlig, klarer kroppen å bryte det ned ganske raskt og man ser det fort på testene. De fleste får da negativ test et par dager etter IKM.
Vet du når faren for kjemisk er over? Heller ikke 15, også 35… :laughing002 Ingen barn fra tidligere, så er ikke så kjent med disse tingene.
 
Hvor lenge må man holde seg for at man får en reell test med ukeindikator?

Jeg fikk jo 2-3 på mandag (er 20 dpo i dag). Har to digitale til som jeg tenker å ta, og kunne gjerne fått 2-3 på den første og så 3+ på siste. Men er det sånn at hvis tisset ikke er konsentrert nå kan den vise 2-3 men at det egentlig er 3+? Har testet alt på dagens andre tissetur
 
Hvor lenge må man holde seg for at man får en reell test med ukeindikator?

Jeg fikk jo 2-3 på mandag (er 20 dpo i dag). Har to digitale til som jeg tenker å ta, og kunne gjerne fått 2-3 på den første og så 3+ på siste. Men er det sånn at hvis tisset ikke er konsentrert nå kan den vise 2-3 men at det egentlig er 3+? Har testet alt på dagens andre tissetur
Er det ikke rundt en 3-4 timer med minimalt drikke ringrevene pleier å si?:)

Har hørt om flere tilfeller der de har hatt nivå langt over 2000+/3+ og likevel fått 2-3 (på morgenurin), så i teorien ja:) holder likevel en god knapp på at den slår ut på 3+, om du hadde over 1000 på målingen din på tirsdag:happy:
 
HCG 110 her 4+0 eller 4+1, men tror det er litt stigning på testen i hvert fall? Første tatt samtidig som blodprøven og andre dagen etterpå (vet det bør gå 48t, men klarer ikke holde meg…). Var koko og tok en ukeindikator som viste 2-3 nå, så da vet jeg i hvert fall at det har vært noe økning siden grensa går rundt 150 på 2-3 (mener jeg å huske).
Vis vedlegget 429598

Vis vedlegget 429597
Jeg hadde 107 4+2. 10+1 i dag og har sett bankende hjerte :Heartred
 
Back
Topp