Tester

Jeg krysser alt jeg kan, håpet lever fortsatt. Har tatt blodprøver nå, nye på onsdag. Måtte selvfølgelig ta en test nå og, riktignok metode sin.. jaja.. får svar i løpet av de neste dagene… håper bare ikke det blir mer blødning
Metode er ganske svak, synes dette er pen strek jeg! Ganske lik min. Krysser fingrene for oss begge :happy:

4+4

Føler meg tyngre i pusten men mannen sier det nok bare er angst.. eg er ikke helt sikker på om han har lov å ha en mening haha. Tisser masse. Ikke kvalm enda.
Termin 3 nov i følge siste mens. skal til legen i morgen.

Vedlegg

• 20240227_002951.jpg
    20240227_002951.jpg
    562 KB · Visninger: 55
Last edited:
Hcg i dag 4+4 var 1123:Heartred

Åh, hadde håpet på mye sterkere strek idag, 12 dpo :nailbiting: Er fra 10,11 og 12 dpo. Hva synes dere?

Vedlegg

• IMG_9864.jpeg
    IMG_9864.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 85
  • IMG_9884.jpeg
    IMG_9884.jpeg
    185,4 KB · Visninger: 84
  • IMG_9897.jpeg
    IMG_9897.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 85
Åh, hadde håpet på mye sterkere strek idag, 12 dpo :nailbiting: Er fra 10,11 og 12 dpo. Hva synes dere?
Jeg hadde helt lik test som din fra 11-13/14dpo før jeg kanskje så en svaaaak stigning. Så 15dpo var den plutselig mye sterkere.

Hei.
Jeg er 4+6 i dag, og tok en ny digital i dag , men den viser fortsatt kun 1-2 uker. Det fikk jeg også for tre dager siden.. Skulle den ikke vært 2-3 uker nå? :oops:

Noen som har erfaring med metode sin tidligtest? Jeg tok test i dag, men ble negativ.. Er bare 8 dpo, men stod at den kan brukes fra 6 dager før mens som er i dag. :/

Noen som har erfaring med metode sin tidligtest? Jeg tok test i dag, men ble negativ.. Er bare 8 dpo, men stod at den kan brukes fra 6 dager før mens som er i dag. :/
Metode sin er nokså svak, er det flere som sier.. prøv make sure eller clear blue i stede :happy: eventuelt baby plan sine

er samme test, bare forskjellig parti fra babyplan :smiley-ashamed004
Jeg er ikke så flink på å tyde tester som mange andre her inne, men det er en strek, så jeg tenker det fortsatt er håp :) :Heartred

På mine tester var det fargekode for om det var tidlig test eller vanlig test.

Back
Topp