Kan jo være for tidlig enda, da jeg hadde mens slutten av januar. Hadde en blødning forrige uke men tror ikke dette var mens, hadde en runde omgangen så ja vet ikkeJeg syns såvidt jeg kan skimte noe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan jo være for tidlig enda, da jeg hadde mens slutten av januar. Hadde en blødning forrige uke men tror ikke dette var mens, hadde en runde omgangen så ja vet ikkeJeg syns såvidt jeg kan skimte noe
Du ser ut til å være akkurat rett før 4 uker ut i fra streken. Den ville vært mye sterkere om du var i uke 5. Ville tippet 12-14 dpo.. Jeg har vært helt testavhengig i 6 svangerskap så har tydet mange strekerTenkte å ta ukeviser i morgen. Siden jeg ikke har hatt en syklus så er det vanskelig å si hvor langt jeg er på vei
Kan du se på testene som jeg la ut?Du ser ut til å være akkurat rett før 4 uker ut i fra streken. Den ville vært mye sterkere om du var i uke 5. Ville tippet 12-14 dpo.. Jeg har vært helt testavhengig i 6 svangerskap så har tydet mange streker
Jeg er også 4+3 i dagFikk denne i dag, ifølge Flo appen 4+3
Jeg kan også kanskje se veeldig svak strek. Såg nå at flere har kommentert. Er ikke så kjent med forumet enda, så ting går i surr. Håper det blir da!Er det noen som kan hjelpe meg å tolke testene? Om det er bare meg som ser 2 streker? Veldig svakt :/
I fag fikk jeg sterkere strek og gravid 2-3 på digital <3 Så det ser jo lovende ut!Jeg syns det ser veldig bra ut? Jeg er også 14 dpo, og syns ikke min test fra i dag er noe sterkere, om noe så har jeg dårligere stigning enn deg!
Har du noe symptomer enda?Fikk denne i dag, ifølge Flo appen 4+3
Absolutt!I fag fikk jeg sterkere strek og gravid 2-3 på digital <3 Så det ser jo lovende ut!
Tungpustet, merkelig nok. Veldig ømme pupper og murringer i nedre del av magen. Vært utrolig trøtt noen dager venter egentlig bare på kvalmen, da er jeg på en måte sikker på at det meste går som det skal enn du?Har du noe symptomer enda?
Enig, syns jeg ser en svaaak strek der!Bare 5 dager dpo, så alt for tidlig å teste sånn egentlig. Men har en sterk følelse så testet, og syns jeg kan skimte en veldig svak skyggestrek? Hva tror dere?
Litt murring av og til, noe fyldigere bryster men ikke ømme enda. Har opplevd et snev av kvalme av og på de to siste dagen, og litt trøttere på kvelden. Bruker Garmin klokke og får utslag på søvnscore og Bodybatteri.Tungpustet, merkelig nok. Veldig ømme pupper og murringer i nedre del av magen. Vært utrolig trøtt noen dager venter egentlig bare på kvalmen, da er jeg på en måte sikker på at det meste går som det skal enn du?
Sniker fra juli! Her var mine typ 14 dpo (inkl en eggløsningstest da jeg trodde det først var eggløsning! Hadde ikke peiling siden jeg hadde sykluser på 6-7 uker )Hvordan var deres tester 12dpo? Føler min er litt svak og har i tillegg typiske menssmerter i korsryggen
Min 4. (tell ovenfra og ned) er 12 dpoHvordan var deres tester 12dpo? Føler min er litt svak og har i tillegg typiske menssmerter i korsryggen
Når startet du å teste?Min 4. (tell ovenfra og ned) er 12 dpo
12 dpo er jo helt nydelig strek hos deg Mine streker øker ikke, så får bare vente og se hva som skjer. Sikkert kjemisk nr tusen (føles det som).Min 4. (tell ovenfra og ned) er 12 dpo
Var det du som var 5 dpo i går? Jeg ville ventet noen dager, tror du skal lete veldig lenge etter noen som fikk positiv 6 dpo, ved mindre de hadde tidligere eggløsning enn vanlig jeg mener hcg normalt kan spores i blod 6-8 dager etter eggløsning, og i urin noe senere?I dag tok jeg tidligtest + babyplan strimmel, og begge var negative.. Da var det nok bare skyggestrek jeg så i går. Men fortsatt bare 9 dager til jeg evt skal ha tr, så skal prøve å ikke miste håpe helt. Noen her som fikk sen positiv selv om de var gravide?