Tester

Tenkte å ta ukeviser i morgen. Siden jeg ikke har hatt en syklus så er det vanskelig å si hvor langt jeg er på vei
Du ser ut til å være akkurat rett før 4 uker ut i fra streken. Den ville vært mye sterkere om du var i uke 5. Ville tippet 12-14 dpo.. Jeg har vært helt testavhengig i 6 svangerskap så har tydet mange streker:hilarious:
 
Du ser ut til å være akkurat rett før 4 uker ut i fra streken. Den ville vært mye sterkere om du var i uke 5. Ville tippet 12-14 dpo.. Jeg har vært helt testavhengig i 6 svangerskap så har tydet mange streker:hilarious:
Kan du se på testene som jeg la ut?
 
Tom for strimler så det ble «søndagstesten» isteden, dvs digital. Ble veldig lettet over at den viste 2-3:love017

Edit: croppet til et mindre bilde.
 

Vedlegg

  • 4588ACFC-5A8F-4CD9-9844-33A9B3F51046.jpeg
    4588ACFC-5A8F-4CD9-9844-33A9B3F51046.jpeg
    157,2 KB · Visninger: 81
Har du noe symptomer enda?
Tungpustet, merkelig nok. Veldig ømme pupper og murringer i nedre del av magen. Vært utrolig trøtt noen dager o_O venter egentlig bare på kvalmen, da er jeg på en måte sikker på at det meste går som det skal :p enn du?
 
Bare 5 dager dpo, så alt for tidlig å teste sånn egentlig. Men har en sterk følelse så testet, og syns jeg kan skimte en veldig svak skyggestrek? Hva tror dere? :)
 

Vedlegg

  • IMG_2050.jpeg
    IMG_2050.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 123
Tungpustet, merkelig nok. Veldig ømme pupper og murringer i nedre del av magen. Vært utrolig trøtt noen dager o_O venter egentlig bare på kvalmen, da er jeg på en måte sikker på at det meste går som det skal :p enn du?
Litt murring av og til, noe fyldigere bryster men ikke ømme enda. Har opplevd et snev av kvalme av og på de to siste dagen, og litt trøttere på kvelden. Bruker Garmin klokke og får utslag på søvnscore og Bodybatteri.
 
Hvordan var deres tester 12dpo? Føler min er litt svak og har i tillegg typiske menssmerter i korsryggen :nailbiting:
 
Hvordan var deres tester 12dpo? Føler min er litt svak og har i tillegg typiske menssmerter i korsryggen :nailbiting:
Sniker fra juli! Her var mine typ 14 dpo (inkl en eggløsningstest da jeg trodde det først var eggløsning! Hadde ikke peiling siden jeg hadde sykluser på 6-7 uker :blackeye:)
 

Vedlegg

  • IMG_20231116_150339.jpg
    IMG_20231116_150339.jpg
    2,6 MB · Visninger: 121
I dag tok jeg tidligtest + babyplan strimmel, og begge var negative.. Da var det nok bare skyggestrek jeg så i går. Men fortsatt bare 9 dager til jeg evt skal ha tr, så skal prøve å ikke miste håpe helt. Noen her som fikk sen positiv selv om de var gravide?
 
I dag tok jeg tidligtest + babyplan strimmel, og begge var negative.. Da var det nok bare skyggestrek jeg så i går. Men fortsatt bare 9 dager til jeg evt skal ha tr, så skal prøve å ikke miste håpe helt. Noen her som fikk sen positiv selv om de var gravide?
Var det du som var 5 dpo i går?:) Jeg ville ventet noen dager, tror du skal lete veldig lenge etter noen som fikk positiv 6 dpo, ved mindre de hadde tidligere eggløsning enn vanlig :) jeg mener hcg normalt kan spores i blod 6-8 dager etter eggløsning, og i urin noe senere?
Jeg hadde blenda tester fram til 8 dpo, og jeg anser meg som tidlig ute med positiv test:D
 
Back
Topp