Tester

Var det du som var 5 dpo i går?:) Jeg ville ventet noen dager, tror du skal lete veldig lenge etter noen som fikk positiv 6 dpo, ved mindre de hadde tidligere eggløsning enn vanlig :) jeg mener hcg normalt kan spores i blod 6-8 dager etter eggløsning, og i urin noe senere?
Jeg hadde blenda tester fram til 8 dpo, og jeg anser meg som tidlig ute med positiv test:D
Takk for svar! Da skal jeg vente noen dager og så teste igjen. Har du brukt tidlig tester, eller vanlige da? :-)
 
Takk for svar! Da skal jeg vente noen dager og så teste igjen. Har du brukt tidlig tester, eller vanlige da? :)
Begge, og er mest fornøyd med make sure sine vanlige tester :) slo ut samtidig som tidligtesten fra samme merke, og før rfsu sin tidligtest! Babyplan har jeg god erfaring med fra forrige svangerskap (positiv 9 dpo):) samme erfaring der, vanlig test slo ut litt senere på dagen enn tidligtest.
 
I dag tok jeg tidligtest + babyplan strimmel, og begge var negative.. Da var det nok bare skyggestrek jeg så i går. Men fortsatt bare 9 dager til jeg evt skal ha tr, så skal prøve å ikke miste håpe helt. Noen her som fikk sen positiv selv om de var gravide?
Jeg fikk ikke positiv test før 12-13 DPO. Og da var den veeeldig svak. :)
 
Så herlig med så mange positive tester! Jeg skal å måle HCG i morgen og onsdag, oppdaterer med resultatet og test fra samme dag:)
 
Hva tror dere om denne 9 dpo (den nederste) på andregangsurin? Fikk en nesten usynlig strek på morgenurin, så holdt meg å testet litt senere.. nå kan streken ses med det blåtte øye :angelic: men er livredd for skyggestrek, har noen erfaringer med disse testene fra makesure?:love7
IMG_5873.jpeg
 

Vedlegg

  • IMG_5876.jpeg
    IMG_5876.jpeg
    401,5 KB · Visninger: 38
Har du ikke stigning på testene? ❤️❤️❤️
Jeg har hatt fin stigning, og fikk 1-2 på ukesindikator på fredag. God stigning lørdag-søndag og. Men har veldig menssmerter og kom rosa på papiret i dag.. krysser fingrene for at det er festeblødning.. :Heartpink
 
Måler alle her stigning? Hva vil det si dersom man ikke har stigning på testene? Syns min strek har vært ganske lik hele veien. :bookworm:
 
Måler alle her stigning? Hva vil det si dersom man ikke har stigning på testene? Syns min strek har vært ganske lik hele veien. :bookworm:
Bare de mest gærne av oss :angelic: Det blir fort en uvane når man har mistet tidlig flere ganger dessverre...
Jeg har hatt fin stigning, og fikk 1-2 på ukesindikator på fredag. God stigning lørdag-søndag og. Men har veldig menssmerter og kom rosa på papiret i dag.. krysser fingrene for at det er festeblødning.. :Heartpink
Men det kan jo bare være en uskyldig blødning! Jeg har hatt voldsomme menssmerter både når jeg har vært gravid og når det har endt i kjemisk, så har lært meg å ikke stole på akkurat det. Håper det bare er en uskyldig blødning, litt rosa er tross alt ikke mye :Heartpink
 
Måler alle her stigning? Hva vil det si dersom man ikke har stigning på testene? Syns min strek har vært ganske lik hele veien. :bookworm:
Jeg har målt for å se at den har blitt sterkere. Hvis man tester en god stund etter ikm vil vel streken allerede vært ganske sterk, men hvis man tester fra 9 dpo så er det jo bare en nesten usynlig strek som helst må bli sterkere og sterkere ❤️
 
Bare de mest gærne av oss :angelic: Det blir fort en uvane når man har mistet tidlig flere ganger dessverre...

Men det kan jo bare være en uskyldig blødning! Jeg har hatt voldsomme menssmerter både når jeg har vært gravid og når det har endt i kjemisk, så har lært meg å ikke stole på akkurat det. Håper det bare er en uskyldig blødning, litt rosa er tross alt ikke mye :Heartpink
Jeg krysser alt jeg kan, håpet lever fortsatt. Har tatt blodprøver nå, nye på onsdag. Måtte selvfølgelig ta en test nå og, riktignok metode sin.. jaja.. får svar i løpet av de neste dagene… håper bare ikke det blir mer blødning
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    1,1 MB · Visninger: 34
Back
Topp