Testene våre :)

7DPO håper den sitter hele veien denne gang
 

Vedlegg

  • IMG_0428.jpeg
    IMG_0428.jpeg
    2 MB · Visninger: 44
Denne var jo veldig fin til å være 7 dpo:D Er du sikker på når eggløsning var?
Etter mine beregninger i forkant: 6 dpo, FF sier 7 dpo men har vinglet mellom (7-9, har nå landet på 7), Premom sier 8 dpo og jeg er rimelig sikker på at jeg hadde EL-smerter 1/6 som da vil si 8 dpo. Stort rom for feil her altså :happy090

Gårsdagens tidligtest var helt blendet og dagens tidligtest var svakere enn vanlig test
 

Vedlegg

  • IMG_0421.jpeg
    IMG_0421.jpeg
    406,5 KB · Visninger: 44
Etter mine beregninger i forkant: 6 dpo, FF sier 7 dpo men har vinglet mellom (7-9, har nå landet på 7), Premom sier 8 dpo og jeg er rimelig sikker på at jeg hadde EL-smerter 1/6 som da vil si 8 dpo. Stort rom for feil her altså :happy090

Gårsdagens tidligtest var helt blendet og dagens tidligtest var svakere enn vanlig test
Skjønner:happy:Har aldri sett så sterk strek på 7 dpo, men er vel ikke umulig, kanskje tvillinger:D
Og så gøy med så stort hopp fra den ene dagen til den andre!
Gratulerer forresten:happy::Heartred
 
Skjønner:happy:Har aldri sett så sterk strek på 7 dpo, men er vel ikke umulig, kanskje tvillinger:D
Og så gøy med så stort hopp fra den ene dagen til den andre!
Gratulerer forresten:happy::Heartred
Hannens mor er en av to par med tvillinger, så det kan jo være men hjelp :smiley-ashamed004

Takk :Heartred
 
Hei, det er "masa" igjen :hilarious:
Jeg må bare si at jeg har ikke trua....:inpain: Har litt murringer også, så føler at dette ikke kommer til å gå desverre :sorry::shy: Ser fra forrige svangerskap at testen ble mye sterkere etter 4+0, så jeg er stressa :grumpy:
 

Vedlegg

  • PXL_20230610_042834073~2.jpg
    PXL_20230610_042834073~2.jpg
    239,7 KB · Visninger: 75
Hei, det er "masa" igjen :hilarious:
Jeg må bare si at jeg har ikke trua....:inpain: Har litt murringer også, så føler at dette ikke kommer til å gå desverre :sorry::shy: Ser fra forrige svangerskap at testen ble mye sterkere etter 4+0, så jeg er stressa :grumpy:
Det her ser jo bra ut! Du har dobling fra 14 til 16.. det er det som betyr noe .
 
Det her ser jo bra ut! Du har dobling fra 14 til 16.. det er det som betyr noe .
Tror det ser sånn ut fordi de to øverste er tørket....jeg har liksom gitt helt opp jeg nå :depressed: men må jo bare vente å se:bag:
 
Da har jeg tatt min siste strimmeltest, nå er det tomt. Jeg er 4+6 idag! :) Blir rart og ikke skal starte dagen med test fremover!
665BEFEA-A2E9-485C-B7ED-6C93D3B7A1C2.jpeg
 
Hei, det er "masa" igjen :hilarious:
Jeg må bare si at jeg har ikke trua....:inpain: Har litt murringer også, så føler at dette ikke kommer til å gå desverre :sorry::shy: Ser fra forrige svangerskap at testen ble mye sterkere etter 4+0, så jeg er stressa :grumpy:
Se testrekken jeg har lagt ut bilde av fra meg. Det har gått litt i rykk og napp med økning der også. :Heartred som andre sier her ser det jo ut som det er stigning hos deg :)
 
Hei, det er "masa" igjen :hilarious:
Jeg må bare si at jeg har ikke trua....:inpain: Har litt murringer også, så føler at dette ikke kommer til å gå desverre :sorry::shy: Ser fra forrige svangerskap at testen ble mye sterkere etter 4+0, så jeg er stressa :grumpy:
Føler det er litt sånn klassisk med MS kanskje? Ser fleire sine testrekker på ein måtte stagnere akkuratt nok til å gi ein støkk, og så berre boom, mykje sterkere ❤️ håpe for deg :smiley-angelic001
 
Skjønner deg godt. Ikke tortur hvis du må bruke krefter på å la det være. Gjør alt som kan hjelpe nå i ventetiden. :Heartpink
Jeg har latt være.. jeg har blitt så dårlig at det er nesten bedre enn noen test. Ny ul på tirsdag! :Heartred
 
Se testrekken jeg har lagt ut bilde av fra meg. Det har gått litt i rykk og napp med økning der også. :Heartred som andre sier her ser det jo ut som det er stigning hos deg :)

Siste tester tatt i dag. Tok en sjanse med digital selv om det egentlig er ganske tidlig (20 dpo/4+4) og jammen meg kom det opp 3+! :woot: Da er jeg ferdig med testing for denne gang❤️
Så deilig :joyful: nå blir det baby :Heartred
 
Back
Topp