Testene våre :)

Så gøy å se alle testene deres!
Frister meg veldig å ta siste digitale testen, men er redd for å ta den for tidlig, slik at den ikke viser 3+. Er 4+5 i dag. Testet hCG hos lege 3+6 og 4+1 og skal teste igjen på mandag, 4+6. Gjør det grunnet litt ekstra stress etter MA i desember.
 

Vedlegg

  • 20230610_124312.jpg
    20230610_124312.jpg
    1,1 MB · Visninger: 52
Så gøy å se alle testene deres!
Frister meg veldig å ta siste digitale testen, men er redd for å ta den for tidlig, slik at den ikke viser 3+. Er 4+5 i dag. Testet hCG hos lege 3+6 og 4+1 og skal teste igjen på mandag, 4+6. Gjør det grunnet litt ekstra stress etter MA i desember.
Hvor høye var målingene 3+6 og 4+1?
 
8dpo morgen og kveld, og dagens (9dpo) morgentest.

IMG_20230611_072132.jpg
 
Så gøy å se alle testene deres!
Frister meg veldig å ta siste digitale testen, men er redd for å ta den for tidlig, slik at den ikke viser 3+. Er 4+5 i dag. Testet hCG hos lege 3+6 og 4+1 og skal teste igjen på mandag, 4+6. Gjør det grunnet litt ekstra stress etter MA i desember.

Så gøy å se alle testene deres!
Frister meg veldig å ta siste digitale testen, men er redd for å ta den for tidlig, slik at den ikke viser 3+. Er 4+5 i dag. Testet hCG hos lege 3+6 og 4+1 og skal teste igjen på mandag, 4+6. Gjør det grunnet litt ekstra stress etter MA i desember.
Hva fikk du på hcg utslagene og hvilke dpo var du de dagene?
 
Så fine tall, da! Da fikk du kanskje 3+ i dag? Eller klarte du å vente?
Er det fine tall? Jeg vet ikke helt hva jeg skal forvente men i følge noen tabeller jeg fant så var det i hvert fall innanfor! Så da krysser jeg fingrene for at den sitter denne gangen :D
Har ikke turt å ta siste digitale enda. Tenker jeg bør vente til jeg er 5+0 minst. Blir så skuffet om den viser 2-3 fortsatt. Har du fått 3+? Når tok du den evt?
 
Er det fine tall? Jeg vet ikke helt hva jeg skal forvente men i følge noen tabeller jeg fant så var det i hvert fall innanfor! Så da krysser jeg fingrene for at den sitter denne gangen :D
Har ikke turt å ta siste digitale enda. Tenker jeg bør vente til jeg er 5+0 minst. Blir så skuffet om den viser 2-3 fortsatt. Har du fått 3+? Når tok du den evt?
Vi kam visst forvente en dobling til tredobling over 48 timer, og du hadde mer enn tredoblet målingene dine. Og du vil bikke 20.000 innen 5+0 hvis det fortsetter å stige i samme tempo, så da er det bare å teste i vei :) Jeg fikk 3+ når jeg var 5+0 (fikk 2-3 dagen før). Det er helt normalt å få det senere også, men følger du kurven din så slipper du nok å vente. Oppdater oss når du har tester og fått neste måling, da. Kanskje du kan teste i morgen så du vet hvor høy målingen din var også (for du skal til legen i morgen ikke sant?)
 
Fikk 3+ på onsdag (4+4) og i dag Mandag fikk jeg 2-3 (5+2). Kan det bety at dette ikke går veien?‍♀️
Synkende hcg på denne tiden er dessverre som oftes et dårlig tegn..:Heartred Prøv å test igjen om noen dager for å se om det fortsetter å synke, eventuelt få målt hcg hos legen.
 
Back
Topp