Testene våre :)

Baah! Alle unødvendige bekymringer man skal ha. Testene har holdt seg stabilt sterke siste dagene og verken øker eller synker. Blir helt megastresset av det og skulle ønske teststrek ble like sterk som kontrollstrek. :nailbiting:
Må bare få 3+ snart så jeg kan puste ut! (Noen dager)
8D220368-AD1B-485E-8199-192A350D3DF3.jpeg
 
Som jeg fikk beskjed om hos legen igår. Det er økningen som betyr mest. Sammenlign annenhver dag. Da ser du om det øker i styrke.. :)
Åh, jeg må prøve å se på testen fra onsdag :shy:jeg trodde jeg var rolig og balansert, men det stemmer nok ikke helt :hilarious:
 
Baah! Alle unødvendige bekymringer man skal ha. Testene har holdt seg stabilt sterke siste dagene og verken øker eller synker. Blir helt megastresset av det og skulle ønske teststrek ble like sterk som kontrollstrek. :nailbiting:
Må bare få 3+ snart så jeg kan puste ut! (Noen dager)
Vis vedlegget 407291
Kjenner meg veldig igjen i bekymringen din! Mine er veldig like, men fra makesure! Er fine sterke streker som holder seg stabile, men blir ikke sterkere enn kontrollstreken! Skal måle hcg andre gang i dag. Har du målt hcg? :)
 
Måtte ta en test på annengangs urin også. Fikk ikke tatt bilde av de sammen, men syns de ser lik ut. Er veldig spent på morgendagens tester kjenner jeg!

Når fikk dere 2-3 på digital ? :)
 

Vedlegg

  • PXL_20230609_081034112.jpg
    PXL_20230609_081034112.jpg
    174,5 KB · Visninger: 5
Måtte ta en test på annengangs urin også. Fikk ikke tatt bilde av de sammen, men syns de ser lik ut. Er veldig spent på morgendagens tester kjenner jeg!

Når fikk dere 2-3 på digital ? :)
3+6 (13 dpo) :)
 
Baah! Alle unødvendige bekymringer man skal ha. Testene har holdt seg stabilt sterke siste dagene og verken øker eller synker. Blir helt megastresset av det og skulle ønske teststrek ble like sterk som kontrollstrek. :nailbiting:
Må bare få 3+ snart så jeg kan puste ut! (Noen dager)
Vis vedlegget 407291
Mine så også sånn ut. De blir sterkere om et par dager. Hold ut!
 
Kjenner meg veldig igjen i bekymringen din! Mine er veldig like, men fra makesure! Er fine sterke streker som holder seg stabile, men blir ikke sterkere enn kontrollstreken! Skal måle hcg andre gang i dag. Har du målt hcg? :)
Jeg tok første blodprøve idag, men helsesekretæren sa at jeg kunne se ann resultatet på mandag om jeg trengte en blodprøve til eller ikke. Synes det var rart og si:shifty:
 
Back
Topp