Testene våre :)

Så en svaak strek på tidligtesten kvelden 6 dpo, og den har bare blitt sterkere og sterkere, så idag 9 dpo tør jeg melde meg forsiktig inn her :happy:
Dette er første prøveperiode etter MA i januar og en lang og kjip tid med prøveforbud pga mistanke om blæremola. Forrige satt på andre prøveperiode, så vi kan iallfall godt gjøre meg gravid, nå bare håper jeg dette er terminspirre :smiley-angelic001:Heartred
Vis vedlegget 407154
Gratulerer og velkommen! Så bra at symptomene du kjente på for noen dager siden viste seg å stemme med positiv test :love017
 
Etter den dårlige opplevelsen på tul i dag vurderer jeg å kjøpe en ny digital og krysse for at jeg får se 3+ denne gang.

Eller er det bare å torturere meg selv?
Vil det gjøre mest godt eller vondt å ta en digital? Er det et alternativ å dra til legekontoret og få tatt hcg prøver istedenfor? Da får du jo et sikrere svar. Uansett hva du velger å gjøre ville jeg sovet på valget til i morgen og gjør det som føles rett for deg da:Heartred
 
Gratulerer og velkommen! Så bra at symptomene du kjente på for noen dager siden viste seg å stemme med positiv test :love017
Takk :D :Heartred ja, skjønner ikke det går an å føle så mye så tidlig egentlig, brystene mine har jo gått igang med prosjekt melkeproduksjon siden 4 dpo føles det som:hilarious:
 
Mine tester fra 10-16 dpo :happy: Tester frem til 3+på digital. Ser ut som fin stigning også denne gangen❤️ Har mange aborter bak meg før første kom til verden. Har en god følelse for denne også som nummer en og to:love017
 

Vedlegg

  • IMG_6769.jpeg
    IMG_6769.jpeg
    576,2 KB · Visninger: 44
Takk :D :Heartred ja, skjønner ikke det går an å føle så mye så tidlig egentlig, brystene mine har jo gått igang med prosjekt melkeproduksjon siden 4 dpo føles det som:hilarious:
:hilarious: Jeg merker lite symptomer enda, utenom murringer/stikninger fra livmor flere ganger om dagen. Men setter pris på lite symptomer enda, forrige gang var jeg så kvalm/oppkast i mange uker. Spent på om det dukker opp igjen eller om jeg slipper lettere unna denne gangen.
 
Dette ser jo kjempe fint ut! :) Merker at det er no helt annet å gå å stresse med at stigningen skal være bra nok osv, når man i lengre tid kun har jobbet for å få streken! :p

Jepp! Vi har to innsett bak oss nå hvor vi mistet en og hadde en kjemisk. I tillegg er dette absolutte siste forsøk så misser denne er vi ferdig og få barn for godt! Veldig rart og si høyt!:nailbiting: Vi er dog veldig glad for at vi har to friske fra før da !
 
Opplever litt nedgang i testene mine. Kan det bety at det er på vei til å gå over og ut?
 

Vedlegg

  • 488F3F66-1C13-495A-A951-6053DFD11AE8.jpeg
    488F3F66-1C13-495A-A951-6053DFD11AE8.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 69
Den i midten synes jeg ser defekt ut. og de to andre synes jeg ser ca like ut? Hvor lang tid mellom testene? :)
Den i midten og den øverste er tatt i dag. Den nederste for to dager siden er 4+4 idag, men merker ingen ting utenom uteblitt menstrasjon.
 
Opplever litt nedgang i testene mine. Kan det bety at det er på vei til å gå over og ut?
Veldig vanskelig å sei, kvifor har du tegna på den? Det kan jo påvirke resultatet siden det ser ut som blekket er seget litt inn. Det er også vanskelig å sammenligne ein tørka test med ein fersk, pluss det er ein million andre ting som spiller inn, som konsentrasjon på urinen, fargestoff i testen osv. Testene ser heilt fine ut, ville ikkje ha bekymra meg på det ❤
 
Den streken var der når jeg åpnet testen.. har bestilt legetime i morgen. Kanskje jeg får ta hcg prøver der❤️ Etter en MA og en kjemisk engster jeg meg for alt
 
Den i midten og den øverste er tatt i dag. Den nederste for to dager siden er 4+4 idag, men merker ingen ting utenom uteblitt menstrasjon.
Okei, synes du skal se bort fra den i midten! Ellers så der de andre ca like ut, men kanskje lettere å sammenligne når den nyeste tørker. Konsentrasjon av urinen har mye å si. Jeg har alltid sterkere tester på kveld for eksempel (om jeg ikke har drukket veldig mye). Kanskje
Og ville ikke vært veldig bekymret over at du ikke har symptomer så tidlig :)
 
Syns det ser ut som treg stigning?
Øverste er morgen urin 12dpo, og nederste nå i dag 13dpo
 

Vedlegg

  • PXL_20230607_123430527.jpg
    PXL_20230607_123430527.jpg
    318,7 KB · Visninger: 17
Syns det ser ut som treg stigning?
Øverste er morgen urin 12dpo, og nederste nå i dag 13dpo
Koffer syns du det? Er du vande med meir stigning enn dette? Det er iallefall ei mangedobbling av hCG, uten tvil❤
 
Back
Topp