Testene våre :)

Tusen takk :Heartred Begynte å føle meg litt motløs da dette er ivf og 6 innsettet
Det kan jeg forstå, for en reise du har hatt så langt! Du, og de andre, som har stått i en så lang prosess på veien mot målet imponerer meg! Fytti det må ha vært krevende. Krysser fingrene for at dette går rett vei helt til februar 2024 :love017
 
Ja, krysser fingrene for 3+ på starten av neste uke når jeg bikker 5+
Krysser fingrene :)
Husk også at hva som er normalt hcg nivå er ganske varierende fra kvinne til kvinne. Om en leser tabeller over hva som er lavt/høyt/gjennomsnitt på ulike tidspunkter er variasjonen mye større enn jeg først trodde hvertfall.
 
Så en svaak strek på tidligtesten kvelden 6 dpo, og den har bare blitt sterkere og sterkere, så idag 9 dpo tør jeg melde meg forsiktig inn her :happy:
Dette er første prøveperiode etter MA i januar og en lang og kjip tid med prøveforbud pga mistanke om blæremola. Forrige satt på andre prøveperiode, så vi kan iallfall godt gjøre meg gravid, nå bare håper jeg dette er terminspirre :smiley-angelic001:Heartred
8D98D04A-B17C-4B5D-981C-12A4D003D326.jpeg
 
Kanskje jeg kan spørre dere her damer?
Er Metode sine tester fra Apotek1 dårlige ? Har aldri brukt dem før, men "måtte" kjøpe en pakke da jeg ikke får kjøpt Make sure før i mårra :p
Men uansett, streken på tidligtestene til Metode er dårligere enn de vanlige til MS.....
Virker jo litt rart :pompus:
 
Kanskje jeg kan spørre dere her damer?
Er Metode sine tester fra Apotek1 dårlige ? Har aldri brukt dem før, men "måtte" kjøpe en pakke da jeg ikke får kjøpt Make sure før i mårra :p
Men uansett, streken på tidligtestene til Metode er dårligere enn de vanlige til MS.....
Virker jo litt rart :pompus:
Jeg kjøpte noen på helgø meny. De var helt innafor hvertfall:

Dette er fra 2 dager etter forsinket mens.
 

Vedlegg

  • IMG_4761.jpeg
    IMG_4761.jpeg
    2,9 MB · Visninger: 20
Kanskje jeg kan spørre dere her damer?
Er Metode sine tester fra Apotek1 dårlige ? Har aldri brukt dem før, men "måtte" kjøpe en pakke da jeg ikke får kjøpt Make sure før i mårra :p
Men uansett, streken på tidligtestene til Metode er dårligere enn de vanlige til MS.....
Virker jo litt rart :pompus:
De er helt bedritne!
 
Etter den dårlige opplevelsen på tul i dag vurderer jeg å kjøpe en ny digital og krysse for at jeg får se 3+ denne gang.

Eller er det bare å torturere meg selv?
 
Back
Topp