Testene våre :)

5+2. Offisielt min siste test (som jeg måtte kjøpe inn fordi jeg brukte opp den forrige da jeg har 4+6, og den slo ut med 2-3. Utålmodige meg! Dette føles bra, og jeg håper magefølelsen min har rett om at dette blir en spire som klarer seg hele veien! :Heartred :love017 Krysser alt jeg har for denne lille skatten :Heartred
 

Vedlegg

  • PXL_20230605_181315847.jpg
    PXL_20230605_181315847.jpg
    2 MB · Visninger: 9
Morgentester fra Rugedag 5 og til idag. Øker fortsatt, og tenker og teste med strimmel hver dag frem til Søndag. Da er jeg 5+0 og håper og få 3+ på digital. Dagen jeg får 3+ får bli siste testdag :)
792D431E-BD0D-4A78-AC00-92AB1AED92AE.jpeg
 
Morgentester fra Rugedag 5 og til idag. Øker fortsatt, og tenker og teste med strimmel hver dag frem til Søndag. Da er jeg 5+0 og håper og få 3+ på digital. Dagen jeg får 3+ får bli siste testdag :)
Vis vedlegget 407091
Jeg tenkte også samme tanken. Når fikk du utslag på 2-3? Jeg er jo bare 11dpo idag, så litt usikker når jeg bør bruke den siste digitale :)
 
Jeg tenkte også samme tanken. Når fikk du utslag på 2-3? Jeg er jo bare 11dpo idag, så litt usikker når jeg bør bruke den siste digitale :)
Fikk på min rugedag 10 (3+6), aner ikke om det hadde blitt det samme om jeg testet før da :)
 
Jeg skulle egentlig slutte å teste, men kunne ikke dy meg. Dette er den fineste testen så langt :Heartred kan ikke se forskjell på teststreken og kontrollstreken.
I dag skal jeg reise til blomsterbutikken til tanta mi og planlegge mer til bryllupet. Fy søren så heldig jeg er :Heartred
Vis vedlegget 407095

Ja nå kan den ikke bli sterkere <3
 
Hei dere <3 Første gang jeg er gravid og har testet positivt. Har forsøkt i 4 år å har 5 ivf forsøk bak meg så dette var siste egget vi hadde på frys. Alt er nytt å jeg er kun 10 dpo i dag.Vis vedlegget 407062Vis vedlegget 407061
Åå, gratulerer så mye :Heartred Veldig sterk historie du forteller. Disse testene er utrolig fine og du har visst en liten spire i magen. Det blir en så spennende tid framover :happy::Heartred
 
Åå, gratulerer så mye :Heartred Veldig sterk historie du forteller. Disse testene er utrolig fine og du har visst en liten spire i magen. Det blir en så spennende tid framover :happy::Heartred
Tusen takk for det ❤️ alt er så nytt å skummelt! Tar en HCG i dag og en på torsdag for å sjekke stigning enn så lenge, så får jeg bare håpe at det holder seg sånn ❤️
 
Har drøyd litt før jeg tok denne for var redd for å ikke få 3+ men nå kom den endelig!! 5+5 i dag og dette blir siste testen tenker jeg. Lykkelig!! :love7
Vis vedlegget 407099
Endelig!! Jeg turte aldri ta ny siden den 5+2 viste fortsatt 2-3.. :sad010

Men har tul i dag! Bedre test får man ikke..
 
Back
Topp