Testene våre :)

Leser rundt omkring at Clear Blue Ukeindikator ikke er helt til å stole på. Mange opplever at testene ligger både dager og uker etter, så ikke kast bort energi på å stresse med de :)
Phew.. takk. Det roa meg litt! Har tidlig ul neste uke - så håper det kan roe nervene litt!! :Heartpink
 
Nå har jeg fortalt det til typen. Han tok det kjempebra ❤️

Vi er veldig glade i love hearts og vil dele dette ofte mens vi ser på film. Jeg fikk en idé. Så jeg ga han en loveheart hvor det sto 'Love Bug' og bare stirret på han til han skjønte tegninga. Vi fikk oss en god latter :happy:
 
Nå har jeg fortalt det til typen. Han tok det kjempebra ❤️

Vi er veldig glade i love hearts og vil dele dette ofte mens vi ser på film. Jeg fikk en idé. Så jeg ga han en loveheart hvor det sto 'Love Bug' og bare stirret på han til han skjønte tegninga. Vi fikk oss en god latter :happy:
Så utrolig koselig måte å avsløre det på! :Heartred
 
Jeg gikk på en smell og brukte opp den siste digitale i dag. Fortsatt 2-3 uker. Jeg er 4+6 og hadde lovet meg selv å vente til søndag eller mandag for å se 3+. Idiot :laughing001 Det var 100 kr rett i dass.
Hehe! Godt å høre vi er flere. :laughing002 4+6 selv i dag fikk 2-3 på digital jeg også! Heldigvis har jeg igjen en digital, men redd for å bruke for tidlig. Skal vente til søndag eller mandag jeg også:)
 
Her er dagens(kveldens) tidligtest 4+4
IMG_20230602_220423484.jpg
Noen med erfaring med make sure tidligtester vs vanlig som kan si noe om forskjellen? Hadde dette vært en vanlig så hadde jeg jo tenkt at dette kunne muligens bli 3+ på cb digital snart, men siden det er tidligtester så aner jeg ikke... Har kun tidligtester :hilarious: Og i og med at steken er sterkere enn kontrollen allerede nå, så er det vel ikke vits å teste videre med disse
 
Jeg gikk på en smell og brukte opp den siste digitale i dag. Fortsatt 2-3 uker. Jeg er 4+6 og hadde lovet meg selv å vente til søndag eller mandag for å se 3+. Idiot :laughing001 Det var 100 kr rett i dass.
Gjorde det samme på 5+2. Tror bare jeg venter på tul neste uke nå :angelic: :Heartred
 
Bestemte meg for å ta en test i dag etter å ha følt meg 'rar' en liten stund. Positiv test. Skal gifte meg om 4 uker. Hvordan vil dette gå??
Gratulerera ❣️ eg gifta meg også når eg var 7-8 uker gravid, det var litt styr siden eg var kvalm, men dagen var heilt perfekt og i ettertid syns eg det var SÅ kos at minstajento var med på bryllupsdagen på ein måte :happy: håper alt ordner seg superfint for dokk :)
 
Testrekka med dagens test nederst. Føler det har stagnert litt nå og det stresser meg selvfølgelig:nailbiting:
Skal være 4+0 i morgen, så lurer på
Når en digital 2-3 vil slå ut….:think005
9AF8A6A4-EA60-4953-AA8A-3B973AE2E428.jpeg
 
Gratulerera ❣️ eg gifta meg også når eg var 7-8 uker gravid, det var litt styr siden eg var kvalm, men dagen var heilt perfekt og i ettertid syns eg det var SÅ kos at minstajento var med på bryllupsdagen på ein måte :happy: håper alt ordner seg superfint for dokk :)
Så koselig å høre!! Jeg syntes det er så hyggelig å vite at vår lille vil være med på den store dagen på et vis.
Jeg er veldig spent. Vært ganske dårlig i natt og i dag. Kaster ikke opp, men kvalmen gir seg ikke overhodet. Håper det betyr at lille koser seg der inne :happy: :Heartred
 
Tok digital i dag 4+5 og den viste jo 2-3 uker :wtf: skulle bare ha ventet med den til mandag :hilarious: åpnet den såklart opp fordi jeg er så nysgjerrig IMG_20230603_124027943.jpg
 
Back
Topp