Testene våre :)

5+2 eller 23dpi, og endelig er teststreken sterkest!
Dagens morgenurin var ganske tynn, men det ser ikke ut til å gi noe stort utslag lenger :)
IMG_8616.jpeg
 
Jeg har testet på morgenurin, men synes ikke strekene blir kjempe sterke. Testet på kveldsurin i går kveld og den er sterkere enn morgenurin i dag. Er dette vanlig? Nederst på bilde er med kveldsurin i går kveld, og den før ble tatt samme dag på morgenen! Huff lurer på om jeg burde slutte å ta strimler for blir jo så stresset.
Du vet nok selv best hva som stresser og beroliger deg :)
Det er ikke helt uvanlig at kveldstest er sterkere, særlig i starten hvor økningen gjennom døgnet spiller størst rolle fra null til litt til litt mer osv. Men det spiller nok enda større rolle hvor konsentrert urinen du tester på er, og det varierer jo. Jeg har testet masse, litt av nysgjerrighet og litt fordi det beroliger meg. Men jeg prøver å kun sammenlikne morgenurin med morgenurin, kveldstest med kveldstest, eller 2. urin med 2. urin. Har likevel sett at det har gått en del opp og ned, noen morgener var første urin sterkere enn andre, og omvendt. Så jeg tror man må ta det litt med en klype salt så man ikke går helt i kjelleren av en test som plutselig er svakere ;)
 
Jeg har testet på morgenurin, men synes ikke strekene blir kjempe sterke. Testet på kveldsurin i går kveld og den er sterkere enn morgenurin i dag. Er dette vanlig? Nederst på bilde er med kveldsurin i går kveld, og den før ble tatt samme dag på morgenen! Huff lurer på om jeg burde slutte å ta strimler for blir jo så stresset.
Det skjedde med meg også. Fikk sterk strek på kveld og litt svakere neste morgen. Men neste morgen igjen ble den kjempesterk :) kommer jo veldig an på når du brukte toalettet sist og ikke minst variasjoner i selve testene! Jeg får så og si alltid sterkere på toalettbesøk nr 2, eller kveld om jeg ikke har drukket veldig myeIMG_20230531_202159626.jpg
Fire nederste : 14 dpo morgen, 14 dpo kveld, 15 dpo morgen, 16 dpo morgen. (Alle make sure tidligtester)
 
Bestemte meg for å ta en test i dag etter å ha følt meg 'rar' en liten stund. Positiv test. Skal gifte meg om 4 uker. Hvordan vil dette gå??
Det skjønner jeg er vanskelig! :Heartred Selv om du kanskje er litt i sjokk akkurat nå, vil dette løse seg. Det kommer til å bli et enestående bra bryllup selv om ikke alt blir sånn som du har sett for deg. Heier på deg!:Heartred
 
Bestemte meg for å ta en test i dag etter å ha følt meg 'rar' en liten stund. Positiv test. Skal gifte meg om 4 uker. Hvordan vil dette gå??
Gratulerer med en liten spire i magen! Jeg giftet meg med en liten overraskelse i magen selv, og det er en veldig fin ting å se tilbake på nå, når jeg ser på bryllupsbildene vet jeg at hun var med uten at vi visste det ❤️
 
Hei! Jeg er 4+6 i dag. Fikk CB 2-3 i dag også (hadde EL 12/5). Nederste strimmelen på bilde er fra i dag.

Når sluttet dere å teste med strimler? Føler det bare gjør meg nervøs men føler streken er ganske sterk nå. Så tror jeg dropper strimler og prøver en ny digital over helgen? Hva ville der gjort?
 

Vedlegg

  • IMG_5188.jpeg
    IMG_5188.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 49
Hei! Jeg er 4+6 i dag. Fikk CB 2-3 i dag også (hadde EL 12/5). Nederste strimmelen på bilde er fra i dag.

Når sluttet dere å teste med strimler? Føler det bare gjør meg nervøs men føler streken er ganske sterk nå. Så tror jeg dropper strimler og prøver en ny digital over helgen? Hva ville der gjort?
Streken din kan jo snart ikke bli mye sterkere uansett :) jeg vil også slutte å teste etter 3+ på digital. Man trenger jo strengt tatt kun én test :p blir jo ingen fysisk forskjell liksom. Haha
 
Streken din kan jo snart ikke bli mye sterkere uansett :) jeg vil også slutte å teste etter 3+ på digital. Man trenger jo strengt tatt kun én test :p blir jo ingen fysisk forskjell liksom. Haha
Hehe det er sant. Jeg har hatt en MA 8+4 og en kjemisk, så er veldig nervøs og overanalysere testene jeg tar
 
Hehe det er sant. Jeg har hatt en MA 8+4 og en kjemisk, så er veldig nervøs og overanalysere testene jeg tar
Det skjønner jeg kjempegodt :Heartred jeg har mistet veldig tidlig tre ganger så jeg er veldig nervøs jeg også! Man vil jo gjerne vite tidligst mulig om det er noe galt. Samtidig må man liksom gi litt slipp på kontrollen når man er gravid, og det er jo ekkelt når man vet hvor galt det kan gå :(
 
Gratulerer med en liten spire i magen! Jeg giftet meg med en liten overraskelse i magen selv, og det er en veldig fin ting å se tilbake på nå, når jeg ser på bryllupsbildene vet jeg at hun var med uten at vi visste det ❤️
Det er en så koselig måte å se på det :Heartpink

Jeg må innrømme at jeg er veldig spent. Jeg har dessverre mistet en gang tidligere. Første bildet her var når jeg var 5 dager sen, mens det nye bildet (med blå bakgrunn) er fra i dag - når menstruasjon egentlig skulle ha startet i dag.



Screenshot_2023-06-02-14-21-40-40_92460851df6f172a4592fca41cc2d2e6.jpg
Så jeg håper at spiren har satt seg godt :Heartred
 
Hei! Jeg er 4+6 i dag. Fikk CB 2-3 i dag også (hadde EL 12/5). Nederste strimmelen på bilde er fra i dag.

Når sluttet dere å teste med strimler? Føler det bare gjør meg nervøs men føler streken er ganske sterk nå. Så tror jeg dropper strimler og prøver en ny digital over helgen? Hva ville der gjort?
Jeg sluttet 16dpo for ble mere stresset enn å fortsette å teste. Så lenge jeg ikke blør mye så er alt som det skal er min tanke❤️
 
Bestemte meg for å ta en test i dag etter å ha følt meg 'rar' en liten stund. Positiv test. Skal gifte meg om 4 uker. Hvordan vil dette gå??
Så koselig! VI gifter oss 14. juli selv. Det går så fint atte :Heartpink :Heartpink
 
Det er en så koselig måte å se på det :Heartpink

Jeg må innrømme at jeg er veldig spent. Jeg har dessverre mistet en gang tidligere. Første bildet her var når jeg var 5 dager sen, mens det nye bildet (med blå bakgrunn) er fra i dag - når menstruasjon egentlig skulle ha startet i dag.



Vis vedlegget 406869
Så jeg håper at spiren har satt seg godt :Heartred
Ingen tvil der nei! Gratulerer! Er det første??:Heartpink

Her også kom positiv som et sjokk! Men det har grodd på oss, og vi skal nå gjøre noe ifb med bryllupet og "avsløringen" siden vi er 11+4 på bryllupsdagen! Tul neste uke.. hvor langt er du på vei? :love017
 
Ingen tvil der nei! Gratulerer! Er det første??:Heartpink

Her også kom positiv som et sjokk! Men det har grodd på oss, og vi skal nå gjøre noe ifb med bryllupet og "avsløringen" siden vi er 11+4 på bryllupsdagen! Tul neste uke.. hvor langt er du på vei? :love017

Dette blir førstemann :) Jeg og typen har vært sammen i 10 år og skal endelig gifte oss. Nå ble sommeren plutselig enda mer spennende!

Første dag på forrige syklus var 28. April og jeg pleier å ha 35 dager lange. De forskjellige kalkulatorene sier forskjellige ting så jeg er antagelig 4-5 uker på vei! :Heartred

P.s. jeg har ikke fortalt han enda... Skal gjøre det i ettermiddag når han kommer hjem fra jobb.
 
Det er en så koselig måte å se på det :Heartpink

Jeg må innrømme at jeg er veldig spent. Jeg har dessverre mistet en gang tidligere. Første bildet her var når jeg var 5 dager sen, mens det nye bildet (med blå bakgrunn) er fra i dag - når menstruasjon egentlig skulle ha startet i dag.



Vis vedlegget 406869
Så jeg håper at spiren har satt seg godt :Heartred
Det ser jo veldig lovende ut! ❤️
 
Back
Topp