Testene våre :)

5+1, og endelig er teststreken på nivå med kontrollstreken! Bilde sammen med resten av testrekka kommer når den også har tørket :)
IMG_8401.jpeg
 
Tok vanlig strimmel med følsomhet på 25ml/ug (?), to ulike merker. Altså, jeg kommer ikke til å kjøpe den som ikke slår ut mer (25 pakke fra rsfu fra apoteket)? Den er jo helt blank og den andre har ok strek?
 

Vedlegg

  • IMG_20230601_073954.jpg
    IMG_20230601_073954.jpg
    2,4 MB · Visninger: 64
Tok vanlig strimmel med følsomhet på 25ml/ug (?), to ulike merker. Altså, jeg kommer ikke til å kjøpe den som ikke slår ut mer (25 pakke fra rsfu fra apoteket)? Den er jo helt blank og den andre har ok strek?
Den ene testen er en eggløsningstest(testen med både strek på kontroll og på testvindu). Den vil nok gi en viss type strek hele syklusen uavhengig av om du er gravid eller ikke. Den ville nok også kunne brukes ved graviditet, men da nært IKM og den ville gitt samme utslag som om du hadde hatt EL og blitt like sterk eller sterkere enn kontrollstreken.
 
Den ene testen er en eggløsningstest(testen med både strek på kontroll og på testvindu). Den vil nok gi en viss type strek hele syklusen uavhengig av om du er gravid eller ikke. Den ville nok også kunne brukes ved graviditet, men da nært IKM og den ville gitt samme utslag som om du hadde hatt EL og blitt like sterk eller sterkere enn kontrollstreken.
Hæ? What. Jeg må hjem og lese tydeligere på pakka! Føler meg 100% dum. :( jaja, har fått tre positive tester med sånne tidligtester i helgen og tirsdag i alle fall.
Kunne fått mensen fra mandag av, men har ikke hatt helt regelmessige sykluser.
 
Hæ? What. Jeg må hjem og lese tydeligere på pakka! Føler meg 100% dum. :( jaja, har fått tre positive tester med sånne tidligtester i helgen og tirsdag i alle fall.
Kunne fått mensen fra mandag av, men har ikke hatt helt regelmessige sykluser.
Lett å gjøre feil❤️ ustabile sykluser er kjempefrustrerende og forvirrende❤️
 
Lett å gjøre feil❤️ ustabile sykluser er kjempefrustrerende og forvirrende❤️
Jeg har fått tre positive av de her i alle fall

Nå føler jeg at jeg ikke vet i det hele tatt.. Blodprøve i morgen og legetime på tirsdag da :/.
 
Jeg føler for å kjøpe en ny digital så jeg får se den 3+ snart!!
Eller skal jeg bare pine meg selv frem til tul neste uke? :think005
 
Jeg føler for å kjøpe en ny digital så jeg får se den 3+ snart!!
Eller skal jeg bare pine meg selv frem til tul neste uke? :think005
Skaper det deg mere stress å ta en test eller å vente til neste uke? Det er bedre for deg at du gjør tiltakene som er minst stressbelastende for deg❤️
 
Etter veldig svak test igår ble det en digital og en tidlig test fra cb i dag på morningen :DSynes kanskje den tidlig testen fra cb var litt svak? Veldig usikker på når eggløsning var så har ikke noe å ta utgangspunkt i:nailbiting: noen mer lignende erfaring?
 

Vedlegg

  • IMG_6781.jpeg
    IMG_6781.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 28
  • IMG_6782.jpeg
    IMG_6782.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 28
4+0 og 4+1!
Tok en tidligtest på 3+4 hvor jeg trodde jeg bare innbilte meg at jeg så en svak, svak skygge av en strek, men så uteble mensen og disse to tidligtestene har definitivt strek! Skal vente til helgen og ta en «vanlig» test og se hvordan det ligger an da, - tror jeg bare stresser meg selv opp for mye med å teste hver dag.

(Test 2 mangler ikke deler av streken midt på, bare lyset mot plasten som gir gjenskinn)
 

Vedlegg

  • C3CB75A1-9AC3-4762-BAE7-D450D00866B4.jpeg
    C3CB75A1-9AC3-4762-BAE7-D450D00866B4.jpeg
    588,3 KB · Visninger: 38
Lett å gjøre feil❤️ ustabile sykluser er kjempefrustrerende og forvirrende❤️
Jeg vet hva som har skjedd med den lh-testen i alle fall. Fikk masse som en venninne hadde til overs, og den lå i feil eske..
 
Jeg har fått tre positive av de her i alle fall

Nå føler jeg at jeg ikke vet i det hele tatt.. Blodprøve i morgen og legetime på tirsdag da :/.
Om du har hatt positiv test x3 på graviditetstestene du linket til, er du med veldig stor sikkerhet gravid :Heartred Ville avventet både blodprøver og legetime noen dager om jeg var deg
 
Jeg har testet på morgenurin, men synes ikke strekene blir kjempe sterke. Testet på kveldsurin i går kveld og den er sterkere enn morgenurin i dag. Er dette vanlig? Nederst på bilde er med kveldsurin i går kveld, og den før ble tatt samme dag på morgenen! Huff lurer på om jeg burde slutte å ta strimler for blir jo så stresset.
 

Vedlegg

  • IMG_3226.jpeg
    IMG_3226.jpeg
    457,1 KB · Visninger: 43
Back
Topp