Testene våre :)

Sniker meg med her, for tok nettopp en test.. tror eggløsning var rundt 21/5, så ca 10DPO i dag.

Hjelpes dette kom litt overraskende på meg! Vi er prøvere, men tok mange flere pp før første mann satt, var forberedt på at dette også ville ta tid, men dette gir meg håp..
 

Vedlegg

  • 31111B29-246A-455A-83C2-9EAC8B83749B.jpeg
    31111B29-246A-455A-83C2-9EAC8B83749B.jpeg
    774,2 KB · Visninger: 30
Hei dere! Veldig ny og usikker på dette, men tok en graviditetstest i ettermiddag da «uka» er nesten en uke forsinket. Hadde såklart ikke veldig mye urin til å ta testen på, men syns jammen jeg ser en strek? Hva tenker dere? Hadde flere gamle el-tester liggende og testa en av de nå etterpå der det helt klart er to streker. Tørr ikke tro heller håpe på noe da vi tidligere har måtte avbryte to svangerskap som ikke har vært forenlig med liv i uke 15 og 19
 

Vedlegg

  • IMG_6775.jpeg
    IMG_6775.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 49
Hei dere! Veldig ny og usikker på dette, men tok en graviditetstest i ettermiddag da «uka» er nesten en uke forsinket. Hadde såklart ikke veldig mye urin til å ta testen på, men syns jammen jeg ser en strek? Hva tenker dere? Hadde flere gamle el-tester liggende og testa en av de nå etterpå der det helt klart er to streker. Tørr ikke tro heller håpe på noe da vi tidligere har måtte avbryte to svangerskap som ikke har vært forenlig med liv i uke 15 og 19
Ja jeg ser strek! :happy:
 
Hei dere! Veldig ny og usikker på dette, men tok en graviditetstest i ettermiddag da «uka» er nesten en uke forsinket. Hadde såklart ikke veldig mye urin til å ta testen på, men syns jammen jeg ser en strek? Hva tenker dere? Hadde flere gamle el-tester liggende og testa en av de nå etterpå der det helt klart er to streker. Tørr ikke tro heller håpe på noe da vi tidligere har måtte avbryte to svangerskap som ikke har vært forenlig med liv i uke 15 og 19
Her er det jo helt klart strek! Litt svak til å være fem uker på vei, kanskje, så muligens har du hatt eggløsning litt senere enn du pleier? Ingen tvil om at streken er der i alle fall ❤️
 
Her er det jo helt klart strek! Litt svak til å være fem uker på vei, kanskje, så muligens har du hatt eggløsning litt senere enn du pleier? Ingen tvil om at streken er der i alle fall ❤️
Kan godt ha hatt eggløsning senere, ikke full kontroll på det:angelic: men testen ble tatt veldig kort tid etter forrige toalettbesøk og egentlig såvidt det var urin i koppen til å duppe staven i, tenker det kanskje og kan gjøre at den var såå svak? da EL testen var MYE sterkere 4t etter:rolleyes: tør ikke juble enda, men håper:Heartred
 
Kan godt ha hatt eggløsning senere, ikke full kontroll på det:angelic: men testen ble tatt veldig kort tid etter forrige toalettbesøk og egentlig såvidt det var urin i koppen til å duppe staven i, tenker det kanskje og kan gjøre at den var såå svak? da EL testen var MYE sterkere 4t etter:rolleyes: tør ikke juble enda, men håper:Heartred
Det har masse å si hvor konsentrert urinen er, osv! Prøv igjen i morgen tidlig, for eksempel? Gratulerer med positiv test uansett - strek er strek!
 
Tusen takk :Heartred ha en g-test liggende så den blir i morgen tidlig:)
Jeg har sånne streker jeg også, skal liksom være 4+4 i følge menstermin. Tør ikke helt å tro på det enda etter å ha mista to ganger nå .
 
Aiii shit.

Burde ikke denne vært 3+ på morgenurin når jeg er 5+2 i dag?? :nailbiting:
 

Vedlegg

  • 08CEF6FF-66EF-4D7C-853D-0C320F4C02A1.jpeg
    08CEF6FF-66EF-4D7C-853D-0C320F4C02A1.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 38
Trodde jeg var 4+2 i dag, men da må jeg vel være kortere på vei? Målt med morgenurin!
 

Vedlegg

  • IMG_3216.jpeg
    IMG_3216.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 52
Mens termin er 2/3, er 5+1 i dag, men har fått svake tester hele veien. Burde vel være nesten 3+? Noen som har erfaring at det kan gå bra likevel? Dette er konsentrert morgenurin idag..43A93C11-F472-469A-A727-48F189E46A14.jpeg
 
Back
Topp