Testene våre :)

19 dpo i dag (4+6). Testet morgen og kveld flere dager, før jeg gikk over til kun morgen. Den siste der er fra i dag. Er like nervøs hver gang jeg står opp. Dette er et prøverørsforsøk og testdag fra klinikken er i morgen, derav denne testemanien. Blir jo helt koko.
 

Vedlegg

  • BC8E99F0-D5C0-480D-BE16-46A46A444170.jpeg
    BC8E99F0-D5C0-480D-BE16-46A46A444170.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 56
Her er testene mine, var først litt nervøs for økning. Men tror de ser bra ut nå :)

Flere som opplever sterkere strek på kveld enn på morgenurin?
Jeg har alltid sterkere urin/ sterke streker på ettermiddagen enn om morgenen...
 
For meg har det sett ut til å ha aller mest å si hvor konsentrert urinen er, og siden jeg alltid drikker mye ila dagen er kveldstestene mine ofte ganske utvannet. Men i teorien øker jo hcg jevnt og trutt, så om alt annet var likt er det helt naturlig at de blir sterkere senere på dagen, ja :)
Tok en ny test i dag ved 11 tiden. Ser bra ut nå :D
 

Vedlegg

  • IMG_5116.jpeg
    IMG_5116.jpeg
    845,2 KB · Visninger: 47
termin 10.februar. Fikk positivt test idag 10dpo.
Gratulerer!
Hva slags følsomhet er det på strimmelen? Er så usikker på min positive test, skal kjøpe ny i morgen altså, men det er jo så lenge til :p..
 
20 dpo. Hadde en bedre dag i går formmessig, og selv om jeg prøver å nyte det kom uroen som bestilt. Et par stikk i magen på kveldstid så måtte jeg grave etter blod med papiret, gitt. Glad for at der fortsatt går an å se økning på testene, selv om den tiden vel snart er forbi...
IMG_8359.jpeg
 
Tok ny tidligtest idag, den gir fortsatt svaaaak skyggestrek (lik som lørdag). De "vanlige" slår fortsatt ikke ut (sånn strimmelpakke med 25 tester). Hadde vært fint å se noe mer snart, for nå er jeg litt sånn at jeg tror at det egentlig ikke er noe der.
Kan i teorien senest blitt gravid 17. mai.
 
Har fått legetime tirsdag neste uke og tar blodprøve på fredag nå for å se om det er noe der. Har hatt to spontanaborter i år allerede og ønsker litt tettere oppfølging!
 
Hei :) Fikk svak positiv test lørdag. Tror jeg er 4+0 i dag og tok disse testene fra clearblue! Den nederste er tidlig test, de andre er vanlige! Ser det bra ut tenker dere? Har forsøkt metode sine teststrimler, men synes de blir sakte sterkere. Håper derfor stigningen er bra nok! Førstegangsgravid :Heartbigred ser mange fine sterke streker inne her, derfor blir jeg også litt stresset!
 

Vedlegg

  • IMG_3193.jpeg
    IMG_3193.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 48
Back
Topp