Hattifnatt♡
Forumet er livet
Marshmallows 2022
Påskeliljene 2022 ❤️
Stjerneskuddene 2024
Skuddårsspirene 2024
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det der ser jo veldig bra ut!19 dpo og fornøyd med økningen. Kjenner på en merkelig ro, det blir mye fallhøyde om jeg plutselig står der med blod i trusa...
Vis vedlegget 406491
Ikke noe tvil der akkurat4+2/16 dpo i dag. Tenker å ta den siste digitale 5+0, kanskje den får 3+ da![]()
Jeg har alltid sterkere urin/ sterke streker på ettermiddagen enn om morgenen...Her er testene mine, var først litt nervøs for økning. Men tror de ser bra ut nå
Flere som opplever sterkere strek på kveld enn på morgenurin?
Tok en ny test i dag ved 11 tiden. Ser bra ut nåFor meg har det sett ut til å ha aller mest å si hvor konsentrert urinen er, og siden jeg alltid drikker mye ila dagen er kveldstestene mine ofte ganske utvannet. Men i teorien øker jo hcg jevnt og trutt, så om alt annet var likt er det helt naturlig at de blir sterkere senere på dagen, ja![]()
Du har så og si identiske streker som meg, så det MÅ jo være godt tegn for oss begge19 dpo og fornøyd med økningen. Kjenner på en merkelig ro, det blir mye fallhøyde om jeg plutselig står der med blod i trusa...
Vis vedlegget 406491
Gratulerer!termin 10.februar. Fikk positivt test idag 10dpo.
Fantastisk! Nå kan du puste litt lettereEr såå letta over dagens test 14 dpo
Fy søren som det egget her har holdt meg på pinebenken, en skikkelig luring
Vis vedlegget 406551
Vis vedlegget 406552

Så kult med spansk tekst! Kjekt med de digitale også.Vis vedlegget 406555fikk denne i dag![]()

ser mange fine sterke streker inne her, derfor blir jeg også litt stresset!