Testene våre :)

Klarte ikke å motstå fristelsen til å kjøpe en pakke til, og fortsette å teste litt. Synes det er interessant hvor mye de varierer, selv om det jo er veldig tydelig stigning totalt sett. Tipper at det har mye å si hvor konsentrert urinen er...
Vis vedlegget 406389
Har det akkurat som deg, holder på å bli sprø at stigningen ikke får fortere :hilarious:
Men håper virkelig det er terminspire på oss begge❤️
 
Jeg tør egentlig ikke helt å melde meg inn for jeg syns testene mine er så svake :sorry:

Men det er jo ok stigning fra 10 dpo morgen til idag 11 dpo?
Håper så inderlig det bare er et treig egg!

Skulle så ønske jeg bare kunne juble for å være gravid igjen etter MA i uke 11 i desember. Men jeg klarer ikke å tro det kan gå bra i det hele tatt :dead:

Vis vedlegget 406395

Vis vedlegget 406396

Ser definitivt strek!

Dette var min sist søndag (nesten 4 uker etter siste mens) og onsdag denne uken (4 uker og 3 dager etterpå) fikk jeg de to siste.

Jeg har trua!! :happy093
 

Vedlegg

  • D790ED01-2E7A-4511-867D-1EF62A5AEC24.jpeg
    D790ED01-2E7A-4511-867D-1EF62A5AEC24.jpeg
    549,1 KB · Visninger: 32
  • FAF7FDCC-C944-412C-91AC-3EF7A9BA6B83.jpeg
    FAF7FDCC-C944-412C-91AC-3EF7A9BA6B83.jpeg
    707,1 KB · Visninger: 32
  • EAA0BA6D-E9EC-4B00-890E-83327E6AF0CF.jpeg
    EAA0BA6D-E9EC-4B00-890E-83327E6AF0CF.jpeg
    2,3 MB · Visninger: 32
I dag tok jeg en test med følsomhet på 25mIU/ml , den slo ikke ut. Så det blir spennende å se om noen dager, om den gjør det. Den jeg tok i går var sånn tidlig-test og ga jo veldig svak strek.
 
Dagens test. Prøver å si meg fornøyd med at de øker litt og litt, selv om det går i rykk og napp og ikke akkurat ser ut som dobling strekstyrkemessig...
Vis vedlegget 406423
De siste dagene der ligner mine tester. Jeg synes det er vanskelig å se stigning når strekene er blitt så pass sterke.. Jeg sluttet å teste i går (4+0) fordi jeg blir så nervøs av å vurdere stigning eller ei. Hvor lenge har du tenkt å teste?
 
De siste dagene der ligner mine tester. Jeg synes det er vanskelig å se stigning når strekene er blitt så pass sterke.. Jeg sluttet å teste i går (4+0) fordi jeg blir så nervøs av å vurdere stigning eller ei. Hvor lenge har du tenkt å teste?
Jeg tror jeg fortsetter ut denne pakken (det blir vel til rundt seks uker om jeg ikke har telt feil). Da bør teststreken ha blitt en del sterkere enn kontrollstreken (ble iaf det rundt fem uker sist jeg var gravid men da hadde jeg tvillinger så litt brattere stigning)... Ser ikke vits i å sitte igjen med tester, så når denne pakken først er kjøpt blir den nok brukt opp. Ikke jinxe det og planlegge for ny prøving etter SA, liksom! Denne spiren er sååå etterlengtet etter lang prøving, så det blir litt fallhøyde...
 
Er ikke den litt svak til å være 12 dpo kveld? Hadde allerede svak strek 9 dpo så føler at testene burde ha økt mer?
 

Vedlegg

  • 20230528_215035.jpg
    20230528_215035.jpg
    761,2 KB · Visninger: 24
Her er testene mine, var først litt nervøs for økning. Men tror de ser bra ut nå :)

Flere som opplever sterkere strek på kveld enn på morgenurin?
 

Vedlegg

  • IMG_5098.jpeg
    IMG_5098.jpeg
    738,1 KB · Visninger: 46
Er ikke den litt svak til å være 12 dpo kveld? Hadde allerede svak strek 9 dpo så føler at testene burde ha økt mer?
Jeg synes den ser fin ut! Det ligger flere testrekker som inkluderer 12 dpo om du scroller litt opp i tråden, og de er ikke veldig sterke noen av dem :)
 
Her er testene mine, var først litt nervøs for økning. Men tror de ser bra ut nå :)

Flere som opplever sterkere strek på kveld enn på morgenurin?
For meg har det sett ut til å ha aller mest å si hvor konsentrert urinen er, og siden jeg alltid drikker mye ila dagen er kveldstestene mine ofte ganske utvannet. Men i teorien øker jo hcg jevnt og trutt, så om alt annet var likt er det helt naturlig at de blir sterkere senere på dagen, ja :)
 
Back
Topp