Testene våre :)

Morgentest med finfin stigning, og 2. urin (ikke så konsentrert) som ville fått meg ut i bekymret spiral igjen om det ikke var for at jeg hadde tatt den andre en time tidligere :p
IMG_8040.jpeg
IMG_8041.jpeg
Har én babyplan-test igjen, tror jeg skal følge planen om å ta den 16dpo på 2. urin sånn at rekken gir mening...
 
Hei hei,

Ny her.
Venter på å få godkjent brukernavn også :happy:

Fikk disse helt uforventa på kveldsurin i dag. Måtte ta 2 for å være sikker!!

Fjernet kobberspiralen for nøyaktig 2(!) uker siden og hadde ingen planer å prøve helt enda..:angel4 Men dette blir da nummer 3. Blir spennende fremover!

Mens termin 1. februar 2024 ❤️
 

Vedlegg

  • 9D349D64-D433-4A77-9711-703B0F6D6658.jpeg
    9D349D64-D433-4A77-9711-703B0F6D6658.jpeg
    2,3 MB · Visninger: 52
Hei hei,

Ny her.
Venter på å få godkjent brukernavn også :happy:

Fikk disse helt uforventa på kveldsurin i dag. Måtte ta 2 for å være sikker!!

Fjernet kobberspiralen for nøyaktig 2(!) uker siden og hadde ingen planer å prøve helt enda..:angel4 Men dette blir da nummer 3. Blir spennende fremover!

Mens termin 1. februar 2024 ❤️
Så fine! Velkommen :):):)
 
Hei hei,

Ny her.
Venter på å få godkjent brukernavn også :happy:

Fikk disse helt uforventa på kveldsurin i dag. Måtte ta 2 for å være sikker!!

Fjernet kobberspiralen for nøyaktig 2(!) uker siden og hadde ingen planer å prøve helt enda..:angel4 Men dette blir da nummer 3. Blir spennende fremover!

Mens termin 1. februar 2024 ❤️
Wow, for en fin overraskelse!
 
Morgentest 15dpo (den digitale er tatt på 2. urin, ville ikke ta sjansen da moegenurinen var litt tynn) :)
Mulig jeg må kjøpe en eller to digitale til, for å få se 3+? Eller klarer jeg meg uten det, tro? Ser jo stigningen bedre på strimlene egentlig, men det er noe magisk med tallet som popper opp også ;)IMG_8096.jpeg
 
Hei hei,

Ny her.
Venter på å få godkjent brukernavn også :happy:

Fikk disse helt uforventa på kveldsurin i dag. Måtte ta 2 for å være sikker!!

Fjernet kobberspiralen for nøyaktig 2(!) uker siden og hadde ingen planer å prøve helt enda..:angel4 Men dette blir da nummer 3. Blir spennende fremover!

Mens termin 1. februar 2024 ❤️
Wow det var kjapt, for en fin overraskelse!! Velkommen! :happy: :Heartred
 
PXL_20230525_060125280.jpgPXL_20230524_060347612~2.jpg
Sånn her så mine ut i dag, 10, 11 og 12 dpo fra øverst til nederst, synes det er rart at graviditetstestene er så svake når de slår fint ut på de digitale... :think005
 

Vedlegg

  • PXL_20230524_060347612~2.jpg
    PXL_20230524_060347612~2.jpg
    868,5 KB · Visninger: 62
Vis vedlegget 406187Vis vedlegget 406189
Sånn her så mine ut i dag, 10, 11 og 12 dpo fra øverst til nederst, synes det er rart at graviditetstestene er så svake når de slår fint ut på de digitale... :think005
Skjønner at du synes det stiger sakte (må innrømme at jeg synes det stiger sakte hos meg også, selv om jeg fikk 2-3 på digital i dag). Om du ser på mine fra 10-13 dpo er det jo heller ikke veldig mye utvikling, men på 14 er det plutselig bedre. Nå kan man jo heller ikke sammenlikne tester av ulike merker, noen har jo mye svakere fargestoff, ei heller er testene laget for å måle stigning sånn som vi naturligvis prøver å gjøre :p Men jeg synes uansett det er interessant at det går en del i rykk og napp (og litt opp og ned), selv om jeg har prøvd å holde faktorene mest mulig konstant for å få sammenliknbare resultater!
 
Skjønner at du synes det stiger sakte (må innrømme at jeg synes det stiger sakte hos meg også, selv om jeg fikk 2-3 på digital i dag). Om du ser på mine fra 10-13 dpo er det jo heller ikke veldig mye utvikling, men på 14 er det plutselig bedre. Nå kan man jo heller ikke sammenlikne tester av ulike merker, noen har jo mye svakere fargestoff, ei heller er testene laget for å måle stigning sånn som vi naturligvis prøver å gjøre :p Men jeg synes uansett det er interessant at det går en del i rykk og napp (og litt opp og ned), selv om jeg har prøvd å holde faktorene mest mulig konstant for å få sammenliknbare resultater!
Du har mange gode poeng, og ser også det du sier om prøvene dine, det er betryggende å se, takk for støtten!! :happy: :love7 er så redd for å miste igjen etter å ha mistet 2 ganger før... Jeg får fortsette å måle og bruke prøvene sånn som de ikke er tiltenkt :hilarious:
 
Back
Topp