Testene våre :)

Æsj, altså. Nå trenger jeg støtte (og angrer på at jeg ikke har fortalt om positiv test til nærmeste venninne så jeg kunne klaget min nød)...Var litt skuffet over dårlig stigning i går kveld, men fortalte meg selv at det er dumt å teste så ofte og analysere dem mot hverandre når de er tatt på forskjellig urin, så bestemte meg for å slutte å teste ettermiddag/kveld og heller bare sammenlikne morgentester (de er vel forhåpentlig tatt på mest mulig like forhold). Men morgenens test er vel strengt talt heller svakere enn i går, og nå er jeg redd dette ikke går veien :(
Kjære deg, så stressende. Kan du ikke snakke med henne likevel? Så vondt å gå med alene når det er umulig å tenke på noe annet. Føler med deg.
 
Kjære deg, så stressende. Kan du ikke snakke med henne likevel? Så vondt å gå med alene når det er umulig å tenke på noe annet. Føler med deg.
Kanskje jeg bare skal si det... Tror hun kommer til å bli skuffet over at jeg ikke fortalte noe med én gang, men det er jo for sent nå uansett... Hadde vært mer hyggelig å bare dele en gladnyhet...
 
Kanskje jeg bare skal si det... Tror hun kommer til å bli skuffet over at jeg ikke fortalte noe med én gang, men det er jo for sent nå uansett... Hadde vært mer hyggelig å bare dele en gladnyhet...
Ååå jeg vet. Men det er godt å få være der for venner som har det vanskelig også. Så blir gleden også ENDA større når det klaffer! (Selv om det enda er håp nå også, da)
 
Ååå jeg vet. Men det er godt å få være der for venner som har det vanskelig også. Så blir gleden også ENDA større når det klaffer! (Selv om det enda er håp nå også, da)
Ja, jeg må finne en måte å si det... Hun er så busy om dagen at det ikke helt føles som det er plass til en nyhet til, men i alle fall lettere etter å ha fått den her i morges!
Tror de blekner en del når de tørker, men den har nok ikke gått ned fra i går morges så da må det i være håp ❤️
IMG_8004.jpeg
 
Ja, jeg må finne en måte å si det... Hun er så busy om dagen at det ikke helt føles som det er plass til en nyhet til, men i alle fall lettere etter å ha fått den her i morges!
Tror de blekner en del når de tørker, men den har nok ikke gått ned fra i går morges så da må det i være håp ❤️
Vis vedlegget 405996
Ååå, den ser fin ut da!!
 
Forsiktig optimistisk etter første positive test i dag!! Mistet forrige i mars så vi krysser fingrene for at denne sitter.. litt usikker på termindato, hvis jeg går etter siste mens er det 30.01 og etter eggløsning 04.02
PXL_20230523_062409277.jpg
 
Sniker meg inn her med denne testen ❤️
Veldig usikker på hva som blir riktig, for menstermin er 30.januar, men ifølge eggløsning er den 4.februar :)
Gratulerer!! Så morsomt, vi har akkurat de samme datoene hihi
 
Back
Topp