Testene våre :)

Overrasket over at monitoren slo ut allerede! Sammenliknet også dagens første og andre urin. Ca like konsentrert, og under en time mellom. Døm selv, den eldste er jo også langt over tiden mens den på 2. urin er fersk.
Så nå tør jeg ta en digital på samme - den måtte jo slå ut når monitoren gjør det? Holder på å sprekke men gleder meg til mannen åpner pakken sin i morgen. Tror jeg må sørge for at han åpner denne sist :p
IMG_7830.jpeg
IMG_7833.jpeg
IMG_7835.jpeg
 
Stiller det dumme spørsmålet her, siden jeg er anonym :p
Jeg arvet en clearblue-monitor, og fikk med en gjeng med tester. Har jo ikke akkurat hatt bruk for graviditetstestene enda (med kort lutealfase rekker man ikke å teste med noe annet en tidligtester uansett), så har ikke tenkt over at det fulgte med tre typer tester - de lilla eggløsningstestene, graviditetstester i hvit folie, og så graviditetstester (?) i blå folie (monitoren sa i alle fall at det var graviditetstest da jeg puttet den inn). Jeg finner ingenting om disse blå testene noe sted - er det noen som vet hva de er for noe? Evt hva som er forskjellen på dem og de hvite?
 
har stresset litt i dag da testene ikke var sterkere i dag og jeg hadde en spotting i mårrest. Men har bare hatt helt lys uting og sprunget på do ca hvær 1/2-time for å tisse for jeg er så tissetrengt hele tia :laughing025
Men når testen jeg tok nå etter en dupp på sofaen med passe lys urin bare var litt svakere enn den i går på veldig konsentrert urin. Tenker jeg at det bare var en festeblødning som kan skje selv etter positiv test mellom 10-14dpo:bookworm:
Legger bilde av testen jeg tok nå og dem i går og fredag❤️
IMG_7233.jpeg
 
har stresset litt i dag da testene ikke var sterkere i dag og jeg hadde en spotting i mårrest. Men har bare hatt helt lys uting og sprunget på do ca hvær 1/2-time for å tisse for jeg er så tissetrengt hele tia :laughing025
Men når testen jeg tok nå etter en dupp på sofaen med passe lys urin bare var litt svakere enn den i går på veldig konsentrert urin. Tenker jeg at det bare var en festeblødning som kan skje selv etter positiv test mellom 10-14dpo:bookworm:
Legger bilde av testen jeg tok nå og dem i går og fredag❤️
Vis vedlegget 405867
Krysser fingre for deg. Tøff tid disse første ukene.
 
har stresset litt i dag da testene ikke var sterkere i dag og jeg hadde en spotting i mårrest. Men har bare hatt helt lys uting og sprunget på do ca hvær 1/2-time for å tisse for jeg er så tissetrengt hele tia :laughing025
Men når testen jeg tok nå etter en dupp på sofaen med passe lys urin bare var litt svakere enn den i går på veldig konsentrert urin. Tenker jeg at det bare var en festeblødning som kan skje selv etter positiv test mellom 10-14dpo:bookworm:
Legger bilde av testen jeg tok nå og dem i går og fredag❤️
Vis vedlegget 405867
Åh, føler med deg. Synes det ser ut som stigning hos deg, men har selv landet på at jeg må slutte å teste ettermiddag/kveld, blir bare stresset av dårlig stigning på utvannet urin...
 
Åh, føler med deg. Synes det ser ut som stigning hos deg, men har selv landet på at jeg må slutte å teste ettermiddag/kveld, blir bare stresset av dårlig stigning på utvannet urin...
Ja, skal vente ett par dager med å teste igjen også skal jeg ho allerede til legen i morgen å ta blodprøve for å følge med på økningen :happy:
 
Ja, skal vente ett par dager med å teste igjen også skal jeg ho allerede til legen i morgen å ta blodprøve for å følge med på økningen :happy:
Åh, kunne tenkt meg blodprøve for økning jeg også, men har foreløpig ikke noen god grunn til det ;)
 
Hei! Tok en test ikveld (ikke konsentrert urin) men syns jeg skimter en svak strek, men stusser på hvorfor den er så skjev:rolleyes: er denne positiv?
 

Vedlegg

  • 0422ECB3-C5A3-441D-852E-69D4C4DEA17E.jpeg
    0422ECB3-C5A3-441D-852E-69D4C4DEA17E.jpeg
    2,2 MB · Visninger: 169
Hei! Tok en test ikveld (ikke konsentrert urin) men syns jeg skimter en svak strek, men stusser på hvorfor den er så skjev:rolleyes: er denne positiv?
Jeg ser strek, hvor mange DPO er du? :)
 
Jeg har faktisk ikke peiling.. tror jeg forventer mens Ila uka her, altså uke 21. Har hatt veldig ustabil syklus siden jeg fødte i fjorvår! Hadde siste mens 18.april, har hatt sykluser på alt fra 28-42 dager:rolleyes:
 
Jeg ser strek, hvor mange DPO er du? :)
Jeg har faktisk ikke peiling.. tror jeg forventer mens Ila uka her, altså uke 21. Har hatt veldig ustabil syklus siden jeg fødte i fjorvår! Hadde siste mens 18.april, har hatt sykluser på alt fra 28-42 dager:rolleyes:
 
Jeg har faktisk ikke peiling.. tror jeg forventer mens Ila uka her, altså uke 21. Har hatt veldig ustabil syklus siden jeg fødte i fjorvår! Hadde siste mens 18.april, har hatt sykluser på alt fra 28-42 dager:rolleyes:
Hm ja da er det vanskelig å si, men ser strek på bildet. Håper det går rette veien :)
 
Hei! Tok en test ikveld (ikke konsentrert urin) men syns jeg skimter en svak strek, men stusser på hvorfor den er så skjev:rolleyes: er denne positiv?
Jeg ser strek! Mener å huske at disse testene er litt trege med å slå ut også :)
 
Æsj, altså. Nå trenger jeg støtte (og angrer på at jeg ikke har fortalt om positiv test til nærmeste venninne så jeg kunne klaget min nød)...Var litt skuffet over dårlig stigning i går kveld, men fortalte meg selv at det er dumt å teste så ofte og analysere dem mot hverandre når de er tatt på forskjellig urin, så bestemte meg for å slutte å teste ettermiddag/kveld og heller bare sammenlikne morgentester (de er vel forhåpentlig tatt på mest mulig like forhold). Men morgenens test er vel strengt talt heller svakere enn i går, og nå er jeg redd dette ikke går veien :(
 

Vedlegg

  • Screenshot 2023-05-22 at 10.04.28.png
    Screenshot 2023-05-22 at 10.04.28.png
    3,5 MB · Visninger: 119
Fornøyd med stigningen på testene, til tross for litt spotting så håper jeg at det blir å gå bra :angelic:
Tar progreston så den sitter hvertfall. 12dpo i dag.IMG_7245.jpeg
 
Back
Topp