Chawa
Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Junilykke 2020 ♡
Oktoberbarna 2021♡
Skuddårsspirene 2024
Utmarsj 2024
Mailykken 2025
Sommerspirene 2025
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg testa positivt 4+6 men det er så individuelt. Så for meg 5+2 selv men fikk en ny 4pk i posten4+3 på mellomlys urin (ca 2t)
Når skal jeg tørre å ta den andre? Vil gjerne se 3+ uten å kjøpe enda en pakke

Noen som har tatt teststrimler etter 7+0? Har ingen symptomer så følte for å ta en ny test. Den er svakere enn uke 5 testene. Noen med samme erfaring?
Er kanskje ikke det.. er bare så engstelig. Håper ultralyd i morgen gir meg ett positivt svar slik at jeg kan senke skuldreneDet er fordi hcg er så høy, hvis du vanner ut urinen så blir den sterkere. Det er ikke meningen å teste utover i gravditeten
Se her;
Svakere graviditetstest? SE HER!
Jeg har i det siste bekymret meg veldig over at strimmeltestene mine ser ut til å ha blitt svakere i det siste, og jeg har så klart blitt superstresset over dette. Så googlet jeg litt rundt og fant et foruminnlegg hvor det var ei som skrev at litt ut i svangerskapet er konsentrasjonen av hcg så...forum.babyverden.no

Er kanskje ikke det.. er bare så engstelig. Håper ultralyd i morgen gir meg ett positivt svar slik at jeg kan senke skuldrene![]()
Jeg gjorde den dumme feilen og ble superstresset. Var bare supernysgjerrig på hvordan det ville slå ut. Aldri igjen! For som det sies her; hcg er for høy til at strimlene klarer å ta opp altNoen som har tatt teststrimler etter 7+0? Har ingen symptomer så følte for å ta en ny test. Den er svakere enn uke 5 testene. Noen med samme erfaring?
Krysser fingrene for gode nyheter i morgen på ulJeg gjorde den dumme feilen og ble superstresset. Var bare supernysgjerrig på hvordan det ville slå ut. Aldri igjen! For som det sies her; hcg er for høy til at strimlene klarer å ta opp alt![]()

Kjempe flotte tester!Dette må da se bra ut?
8 dpo var tirsdag 13. juni. Clearblue 3+ ble tatt fredag 23. juni
Så bra! Har ikke delt graviditeten med så mange, så vet ikke helt hva som er «bra» eller «vanlig» osv. når det gjelder testing. Og det meste genereltKjempe flotte tester!
Du kan se i tråden her inne, så ser du at du ligger godt i ruteSå bra! Har ikke delt graviditeten med så mange, så vet ikke helt hva som er «bra» eller «vanlig» osv. når det gjelder testing. Og det meste generelt