Testene våre :)

4+3 på mellomlys urin (ca 2t)

Når skal jeg tørre å ta den andre? Vil gjerne se 3+ uten å kjøpe enda en pakke
 

Vedlegg

  • IMG_20230619_203435.jpg
    IMG_20230619_203435.jpg
    5,5 MB · Visninger: 20
4+3 på mellomlys urin (ca 2t)

Når skal jeg tørre å ta den andre? Vil gjerne se 3+ uten å kjøpe enda en pakke
Jeg testa positivt 4+6 men det er så individuelt. Så for meg 5+2 selv men fikk en ny 4pk i posten :p
 
4+4 og jeg sier meg ferdig med testingen. Nå er det blodprøver 5+6 hos jordmor som gjennstår :salut
 

Vedlegg

  • IMG_0588.jpeg
    IMG_0588.jpeg
    2,9 MB · Visninger: 51
Sier meg ferdig med testingen nå, 4+5. Får ikke til konsentrert urin, så dagens tester (19 dpo pluss en EL test) er gjort på nesten helt blank urin. 2-3 på CB men mistenker at den enten er 3+ på konsentrert urin, eller at 3+ er rett rundt hjørnet. Orker ikke fiksere mer, derfor tok jeg den nå selv om jeg skjønte at jeg umulig kunne få 3+ ved 4+5 når tisset ser ut som vann :laughing002
 

Vedlegg

  • Snapchat-1163406304.jpg
    Snapchat-1163406304.jpg
    1,1 MB · Visninger: 56
Noen som har tatt teststrimler etter 7+0? Har ingen symptomer så følte for å ta en ny test. Den er svakere enn uke 5 testene. Noen med samme erfaring?
 

Vedlegg

  • 6B333917-A80E-409C-932F-BBA126C2FB8C.jpeg
    6B333917-A80E-409C-932F-BBA126C2FB8C.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 33
Noen som har tatt teststrimler etter 7+0? Har ingen symptomer så følte for å ta en ny test. Den er svakere enn uke 5 testene. Noen med samme erfaring?

Det er fordi hcg er så høy, hvis du vanner ut urinen så blir den sterkere. Det er ikke meningen å teste utover i gravditeten ❤️
Se her;
 
Det er fordi hcg er så høy, hvis du vanner ut urinen så blir den sterkere. Det er ikke meningen å teste utover i gravditeten ❤️
Se her;
Er kanskje ikke det.. er bare så engstelig. Håper ultralyd i morgen gir meg ett positivt svar slik at jeg kan senke skuldrene :Heartred
 
Er kanskje ikke det.. er bare så engstelig. Håper ultralyd i morgen gir meg ett positivt svar slik at jeg kan senke skuldrene :Heartred

Ul er det som gir best svar når du er kommet så langt ❤️ krysser fingrene for deg i morgen!
 
Noen som har tatt teststrimler etter 7+0? Har ingen symptomer så følte for å ta en ny test. Den er svakere enn uke 5 testene. Noen med samme erfaring?
Jeg gjorde den dumme feilen og ble superstresset. Var bare supernysgjerrig på hvordan det ville slå ut. Aldri igjen! For som det sies her; hcg er for høy til at strimlene klarer å ta opp alt :)
 
5+3 og fikk lyst til å bare se hvor sterk testen var :hilarious: har litt mange tester liggende :wacky:
20230625_104221.jpg
 
Så bra! Har ikke delt graviditeten med så mange, så vet ikke helt hva som er «bra» eller «vanlig» osv. når det gjelder testing. Og det meste generelt
Du kan se i tråden her inne, så ser du at du ligger godt i rute :)
 
Er litt sen til "festen", oppdaget ikke at jeg var gravid før i uke 7+2 eller noe - testen ble umiddelbart positiv, og gravid-linja kom før kontroll-linja. Er 11+6 i dag, fremdeles ikke sunket inn enda :oops:
Har endelig skjønt hvorfor folk tar så mange tester, har tatt fem totalt og er fremdeles ikke helt overbevist!
(Testet forresten mens jeg var på jobb - hadde ikke trodd at den kom til å bli positiv - ikke å anbefale, var ekstremt lite produktiv resten av dagen, og holdt på å kjøre på rødt lys).

IMG_20230629_072119.jpg
 
Back
Topp