Testene våre :)

Skal du måle igjen om noen dager?
Ser jo lovende ut, men må kanskje en måling mer til for å være sikker på det fortsatt går riktig vei?
Nei, legen min valgte heller at jeg skulle vente tre dager (blødning mandags kveld, prøve torsdag) i stedet for å ta to prøver. Hadde jo tatt prøve fredagen i forveien, og er langt over dobling annenhver dag da fram til i går :) Skal på ultralyd nå på mandag, så det får holde tenker jeg.
 
Nei, legen min valgte heller at jeg skulle vente tre dager (blødning mandags kveld, prøve torsdag) i stedet for å ta to prøver. Hadde jo tatt prøve fredagen i forveien, og er langt over dobling annenhver dag da fram til i går :) Skal på ultralyd nå på mandag, så det får holde tenker jeg.
Hvilken dpo hadde du den siste målingen på? :)
 
Nei, legen min valgte heller at jeg skulle vente tre dager (blødning mandags kveld, prøve torsdag) i stedet for å ta to prøver. Hadde jo tatt prøve fredagen i forveien, og er langt over dobling annenhver dag da fram til i går :) Skal på ultralyd nå på mandag, så det får holde tenker jeg.
Skjønner, da er jo sannsynligvis alt fint. Håper du får se en liten spire på mandag :Heartred
 
Ser noen en gravidstrek her?
 

Vedlegg

  • IMG_6259.jpeg
    IMG_6259.jpeg
    285,8 KB · Visninger: 63
  • IMG_6247.jpeg
    IMG_6247.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 65
Ser noe som kan være en begynnende babystrek, eller kan være skyggestrek. De testene er veldig sensitive og mange får skyggestrek.
Men, min så ut som denne de første dagene :) Håper den utvikler seg!:Heartred
takk for svar ❤️ satser på at det går veien! Det bildet ble tatt i går på 8 dpo. Og det som er litt trist at jeg i dag på 9 dpo ikke hadde noe strek.. håper bare det er for tidlig å teste :((
 
takk for svar ❤️ satser på at det går veien! Det bildet ble tatt i går på 8 dpo. Og det som er litt trist at jeg i dag på 9 dpo ikke hadde noe strek.. håper bare det er for tidlig å teste :((
Kanskje urinen igår var mer konsentrert, eller testen hadde mer fargestoff :Heartred
 
Last edited:
Sier meg ferdig med testing :)
Blir en tul drop in i dag selv om jeg vet det er for tidlig, da jeg begynte å blø i går og blør enda uten smerter. Jeg går på fragmin så det kan jo gjøre at man blør lettere, men greit å sjekke ut.
Denne blødningen kjennes annerledes ut enn da jeg hadde sa i januar, men var vet aldri
 

Vedlegg

  • IMG_5366.jpeg
    IMG_5366.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 11
Back
Topp