Testene våre :)

Ja det er kanskje et poeng det også :bag:
Men huff som man bekymrer seg
Babyplan sine blir ikke spesielt sterkere.. jeg brukte metode sine å gikk tilbake til babyplan å fikk nesten hjerteinfarkt da det så ut som den ble svakere . Men det er ikke mere fargestoff i de.. så det går nok veldig bra ❤️
 
Babyplan sine blir ikke spesielt sterkere.. jeg brukte metode sine å gikk tilbake til babyplan å fikk nesten hjerteinfarkt da det så ut som den ble svakere . Men det er ikke mere fargestoff i de.. så det går nok veldig bra ❤️
Det var betryggende å høre :love017 Har enda ikke tatt digital test. Er ute på reise og kommer hjem lørdag, så da ryker nok 2-pk ganske snart.
 
Sluttet å teste for lenge siden, men dette er dpo 12-15. Fikk bekreftet hcg-stigning på blodprøver og har greid å holde meg unna tester etter det
 

Vedlegg

  • IMG_7122.jpeg
    IMG_7122.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 30
Skjønner at jeg er hysterisk, men dette er første gang og vi har prøvd i 12 mnd… men jeg syns altså ikke jeg ser noen fremgang på testene mine. Disse er tatt de tre siste dagene, som trolig er 13, 14 og 15 dpo (øverste er eldste). Syns også strekene er veldig svake sammenliknet med det andre legger ut her. Bruker metode tidlig test. Dog fikk jeg 2-3 på clairblue digital i går. Bør jeg være bekymret eller be legen måle hcg stigning?
 

Vedlegg

  • IMG_7783.jpeg
    IMG_7783.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 39
Skjønner at jeg er hysterisk, men dette er første gang og vi har prøvd i 12 mnd… men jeg syns altså ikke jeg ser noen fremgang på testene mine. Disse er tatt de tre siste dagene, som trolig er 13, 14 og 15 dpo (øverste er eldste). Syns også strekene er veldig svake sammenliknet med det andre legger ut her. Bruker metode tidlig test. Dog fikk jeg 2-3 på clairblue digital i går. Bør jeg være bekymret eller be legen måle hcg stigning?
Jeg synes jeg ser en stigning :) Har ikke erfaring med metode selv, men har hørt det ikke er de beste testene.
Alle produsere ulikt med hcg, så man skal ikke sammenligne streker med andre. Så lenge streken blir sterkere går det riktig vei!
Du bør ikke være bekymret:Heartred
 
Skjønner at jeg er hysterisk, men dette er første gang og vi har prøvd i 12 mnd… men jeg syns altså ikke jeg ser noen fremgang på testene mine. Disse er tatt de tre siste dagene, som trolig er 13, 14 og 15 dpo (øverste er eldste). Syns også strekene er veldig svake sammenliknet med det andre legger ut her. Bruker metode tidlig test. Dog fikk jeg 2-3 på clairblue digital i går. Bør jeg være bekymret eller be legen måle hcg stigning?

Fin stigning! Men dette er tester som også slår tregt ut, så ville evt kjøpt make sure på meny istedenfor om du er bekymret ❤️
 
Jeg testet positivt 14.06. Fikk blødninger samme dagen.
I går var det vanlig mensforløp, og tenkte at nå er løpet kjørt.

Men i dag er det mindre blod, og sterkere test???

Hva tror dere??

Tisser på EL-test også for å sjekke enten eller :hilarious:
 

Vedlegg

  • 20230616_090543.jpg
    20230616_090543.jpg
    793 KB · Visninger: 34
  • orca-image--438927726.jpeg
    orca-image--438927726.jpeg
    117,9 KB · Visninger: 34
Jeg testet positivt 14.06. Fikk blødninger samme dagen.
I går var det vanlig mensforløp, og tenkte at nå er løpet kjørt.

Men i dag er det mindre blod, og sterkere test???

Hva tror dere??

Tisser på EL-test også for å sjekke enten eller :hilarious:
Vanlig med sterkere testere til de blir svake igjen ved SA?
Aldri opplevd dette :bookworm::bookworm::bookworm:
 
Jeg testet positivt 14.06. Fikk blødninger samme dagen.
I går var det vanlig mensforløp, og tenkte at nå er løpet kjørt.

Men i dag er det mindre blod, og sterkere test???

Hva tror dere??

Tisser på EL-test også for å sjekke enten eller :hilarious:
Kan se ut som at hCG testen har hentet fargen fra LH testen. For streken ser ikke jevn ut. Har dem logge borti hverandre?
 
Kan se ut som at hCG testen har hentet fargen fra LH testen. For streken ser ikke jevn ut. Har dem logge borti hverandre?
Nei, de har ikke ligget ved siden av hverandre/oppå hverandre.

Og det går vel teknisk ikke an at de testene tar farge fra hverandre?
Det må jeg teste med vann :hilarious:
Da blir det et forsøk!
 
Var innom legen igjen i går for å måle hcg, etter blødningen jeg hadde natt til tirsdag.
Dette ser jo veldig lovende ut, tenker jeg?:)
Skal du måle igjen om noen dager?
Ser jo lovende ut, men må kanskje en måling mer til for å være sikker på det fortsatt går riktig vei?
 
Back
Topp