Testene våre :)

Skal du måle igjen om noen dager?
Ser jo lovende ut, men må kanskje en måling mer til for å være sikker på det fortsatt går riktig vei?
Nei, legen min valgte heller at jeg skulle vente tre dager (blødning mandags kveld, prøve torsdag) i stedet for å ta to prøver. Hadde jo tatt prøve fredagen i forveien, og er langt over dobling annenhver dag da fram til i går :) Skal på ultralyd nå på mandag, så det får holde tenker jeg.

Nei, legen min valgte heller at jeg skulle vente tre dager (blødning mandags kveld, prøve torsdag) i stedet for å ta to prøver. Hadde jo tatt prøve fredagen i forveien, og er langt over dobling annenhver dag da fram til i går :) Skal på ultralyd nå på mandag, så det får holde tenker jeg.
Hvilken dpo hadde du den siste målingen på? :)

Skjønner, da er jo sannsynligvis alt fint. Håper du får se en liten spire på mandag :Heartred

Ser noen en gravidstrek her?

Vedlegg

• IMG_6259.jpeg
    IMG_6259.jpeg
    285,8 KB · Visninger: 64
  • IMG_6247.jpeg
    IMG_6247.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 66
Ser noen en gravidstrek her?
Ser noe som kan være en begynnende babystrek, eller kan være skyggestrek. De testene er veldig sensitive og mange får skyggestrek.
Men, min så ut som denne de første dagene :) Håper den utvikler seg!:Heartred

Ser noe som kan være en begynnende babystrek, eller kan være skyggestrek. De testene er veldig sensitive og mange får skyggestrek.
Men, min så ut som denne de første dagene :) Håper den utvikler seg!:Heartred
takk for svar ❤️ satser på at det går veien! Det bildet ble tatt i går på 8 dpo. Og det som er litt trist at jeg i dag på 9 dpo ikke hadde noe strek.. håper bare det er for tidlig å teste :((

takk for svar ❤️ satser på at det går veien! Det bildet ble tatt i går på 8 dpo. Og det som er litt trist at jeg i dag på 9 dpo ikke hadde noe strek.. håper bare det er for tidlig å teste :((
Kanskje urinen igår var mer konsentrert, eller testen hadde mer fargestoff :Heartred

Last edited:
Sier meg ferdig med testing :)
Blir en tul drop in i dag selv om jeg vet det er for tidlig, da jeg begynte å blø i går og blør enda uten smerter. Jeg går på fragmin så det kan jo gjøre at man blør lettere, men greit å sjekke ut.
Denne blødningen kjennes annerledes ut enn da jeg hadde sa i januar, men var vet aldri

Vedlegg

• IMG_5366.jpeg
    IMG_5366.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 11
Back
Topp