Testene våre :)

Hei :) Fikk svak positiv test lørdag. Tror jeg er 4+0 i dag og tok disse testene fra clearblue! Den nederste er tidlig test, de andre er vanlige! Ser det bra ut tenker dere? Har forsøkt metode sine teststrimler, men synes de blir sakte sterkere. Håper derfor stigningen er bra nok! Førstegangsgravid :Heartbigred ser mange fine sterke streker inne her, derfor blir jeg også litt stresset!
Mine er heller ikke så sterke, men CB bekrefter med ukeindikatoren at det stiger som det skal, så jeg tror nok heller det er som snooze sa til meg når jeg var stresset at de ulike merkene tester kan variere (og også hvis en test eller gammel eller har blitt for varm eller lignende så kan de påvirkes tror jeg). Du er også veldig tidlig i svangerskapet så det er vanlig at de ikke er så sterke enda. Pluss at hCG-nivåer og stigning er veldig individuelt, noen har kjempemasse hCG og noen har lite, begge deler er like bra og fører til en like fin baby ;) men skjønner at det stresser!! Gratulerer med positiv test, krysser fingrene for deg!! :love7
 
Haha sant :hilarious: nice!! Da må du poste den. Jeg tenker og å ta en til om en uke for å se om jeg kan score en 3+ :laughing002
Ja jeg vil ikke teste for tidlig heller.. så får jeg 2-3 igjen og må bruke enda mer penger på tester :laughing001
 
4+3 i dag. Dette gjorde godt å se! Tror jeg tar min aller siste test i helga eller rett over helga. Har en digital jeg sparer til det. Tør ikke ta flere strips... Jeg blir så nervøs.
 

Vedlegg

  • PXL_20230530_162824590.jpg
    PXL_20230530_162824590.jpg
    1,8 MB · Visninger: 21
Hei :) Fikk svak positiv test lørdag. Tror jeg er 4+0 i dag og tok disse testene fra clearblue! Den nederste er tidlig test, de andre er vanlige! Ser det bra ut tenker dere? Har forsøkt metode sine teststrimler, men synes de blir sakte sterkere. Håper derfor stigningen er bra nok! Førstegangsgravid :Heartbigred ser mange fine sterke streker inne her, derfor blir jeg også litt stresset!
Det er veldig individuelt hvor sterke testene blir. Jeg blir også litt stressa, så har sluttet med strips. Siden jeg aldri har fått de der mørke tette strekene... Testene dine lover jo veldig bra :Heartred
 
4+3 i dag. Dette gjorde godt å se! Tror jeg tar min aller siste test i helga eller rett over helga. Har en digital jeg sparer til det. Tør ikke ta flere strips... Jeg blir så nervøs.
Haha jeg tør heller ikke flere strips, stress! Spennende å se hva du får i/over helga :happy: :Heartred
 
21dpo/5+0!
Synes fortsatt man kan se endringen fra dag til dag, selv om det var enklere da de var svake. Da gikk de jo forsåvidt også mer tydelig opp og ned :p
IMG_8378.jpeg
 
Skal være 4+1 i dag :) Testene går fra 27/5 til 31/5. den nederste er fra i dag tidlig. Ser at det har steget, bare håper det stiger nok :) Hva tenker dere?
 

Vedlegg

  • IMG_3202.jpeg
    IMG_3202.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 48
Back
Topp