Testene våre :)

Tok digital i dag 4+5 og den viste jo 2-3 uker :wtf: skulle bare ha ventet med den til mandag :hilarious: åpnet den såklart opp fordi jeg er så nysgjerrig Vis vedlegget 406935
Nå lærte jeg noe nytt :p som tar testegalskapen litt videre. At man kan åpne dem og se etter progresjon??

Se på mine. To strips inni hver test. Et sett fra test jeg fikk 1-2 på, og to sett med tester der begge slo ut 2-3. Ser jo ut som det er progresjon mellom de to siste også. Skal det være 4 streker for å få 3+? Noen som vet?
 

Vedlegg

  • PXL_20230603_170751040.jpg
    PXL_20230603_170751040.jpg
    672,9 KB · Visninger: 45
Nå lærte jeg noe nytt :p som tar testegalskapen litt videre. At man kan åpne dem og se etter progresjon??

Se på mine. To strips inni hver test. Et sett fra test jeg fikk 1-2 på, og to sett med tester der begge slo ut 2-3. Ser jo ut som det er progresjon mellom de to siste også. Skal det være 4 streker for å få 3+? Noen som vet?
Haha ja å åpne testene er for spesielt interesserte :hilarious:

Nei det blir ikke fire streker, men de blir bare enda sterkere :)
 
Tok en 25ml-følsom test i dag morges (hadde strimler liggende) som bare så vidt hadde skygge av en strek, så kjøpte 10ml-følsomme strimler og det går defintivt rette veien! 4+1 vs 4+4

16,5DPO (tror eggløsning skjedde natt mellom to datoer, basert på eggløsningstester og at syklusen min liker kveld/natt:p)
 

Vedlegg

  • 3D4EB346-A10D-40C7-ABCE-077A350C58FD.jpeg
    3D4EB346-A10D-40C7-ABCE-077A350C58FD.jpeg
    538 KB · Visninger: 31
Nå har jeg bare noen få tester igjen, så snart er rekken slutt! Kanskje like greit, det begynner nok å bli vanskelig å se noe utvikling etter hvert :)
Vis vedlegget 406941
Eg er 13dpo har ganske lik strek som deg 13dpo, kjente idag eg blei litt stressa av det, så måtte inn her å sjå etter MS strimmelrekker og denna beroliga meg SÅ masse ❤ hadde jo 40 i hCG på fredag, og veit at fram mot 100 i hCG e det ganske svake strekar, men då flyr det kjapt opp i sterkare siden doblinga er så høy. Burde jo vært lur å ikkje testa kvar dag, men annakvar. Men det er lettare sagt enn gjort :hilarious:
 
Eg er 13dpo har ganske lik strek som deg 13dpo, kjente idag eg blei litt stressa av det, så måtte inn her å sjå etter MS strimmelrekker og denna beroliga meg SÅ masse ❤ hadde jo 40 i hCG på fredag, og veit at fram mot 100 i hCG e det ganske svake strekar, men då flyr det kjapt opp i sterkare siden doblinga er så høy. Burde jo vært lur å ikkje testa kvar dag, men annakvar. Men det er lettare sagt enn gjort :hilarious:
Jeg har testet annenhver dag på 2. urin med babyplantester (hadde bare fire av dem), men det gikk også en del opp og ned og ble stresset av det også faktisk. Tror bekymringen er litt uunngåelig, men håper at den lange rekken min som starter ganske svakt og går litt opp og ned kan være litt beroligende for andre. Har bare én test igjen, så i morgen skal jeg gi meg ;)
 
Nest siste test er tatt!
IMG_8753.jpeg

Nå begynner det nesten å bli lettere å se utvikling utenpå enn på testene, men jeg tar den siste jeg har i skuffen i morgen. Føles ganske sprøtt hvor fort kroppen har forandret seg nå, andre gang vet den visst hva den skal. Er bare 5+4, men magen er tydeligvis i gang med ommøblering allerede ;)

IMG_8752.jpeg
 
Back
Topp