Testene våre :)

Endelig!! Jeg turte aldri ta ny siden den 5+2 viste fortsatt 2-3.. :sad010

Men har tul i dag! Bedre test får man ikke..
Kanskje du var akkurat på vippepunktet og at urinen ikke var så konsentrert eller noe? Det er sikkert i orden :Heartred

Sååå spennende med tul i dag!!! Lykke til og hold oss oppdatert :hug003 :happy093
 
5 + 0


Hadde egentlig erklært testestopp 16 dpo, men hadde en liten blødning igår kveld :sad010
Kom hjem på kvelden og da var det litt blod i truseinnlegget, var sikker på at det var over og ut, tok på meg et bind og la meg. Våknet uten en eneste dråpe til i bindet og det er ikke noe når jeg tørker meg nå så håper det var uskyldig!
Måtte ta en test idag for å sjekke og det ser heldigvis veldig bra ut :smiley-angelic001
Har og fått legetime og skal be om å få måle hcg to ganger.

55EE8C64-A6BA-4204-8409-FF4F6FC24C5E.jpeg
1B7A004F-DFAD-47FD-837D-72BF1BAE20CD.jpeg
 
Hei! Kan dere hjelpe meg å roe bekymringen min?

Målte hcg i går og fikk svar nå på 283. Tror jeg er 4+6 idag. Ny måling på fredag. Testene ser fine ut som vist under. Hva tenker dere?
 

Vedlegg

  • IMG_3467.jpeg
    IMG_3467.jpeg
    350,8 KB · Visninger: 62
Hei! Kan dere hjelpe meg å roe bekymringen min?

Målte hcg i går og fikk svar nå på 283. Tror jeg er 4+6 idag. Ny måling på fredag. Testene ser fine ut som vist under. Hva tenker dere?
Kan ikke så mye om hcg måling, men testene ser veldig bra ut vertfall:Heartred
 
Ble litt nervøs av dagens morgentest (make sure). Synes den ser svakere ut enn gårdagens..:sorry: egentlig mer lik søndagens test. Prøver å tenke at kanskje urinen var mer konsentrert i går, men har uansett vært inne og tatt blodprøve. Håper testen i morgen er sterkere! På den lyse siden er RFSU-testen sterkere enn på lørdag..
 

Vedlegg

  • IMG_8388.jpeg
    IMG_8388.jpeg
    349,1 KB · Visninger: 9
  • IMG_8403.jpeg
    IMG_8403.jpeg
    394,5 KB · Visninger: 8
  • IMG_8406.jpeg
    IMG_8406.jpeg
    492,7 KB · Visninger: 9
  • IMG_8377.jpeg
    IMG_8377.jpeg
    352,7 KB · Visninger: 9
  • IMG_8405.jpeg
    IMG_8405.jpeg
    567 KB · Visninger: 9
5 + 0


Hadde egentlig erklært testestopp 16 dpo, men hadde en liten blødning igår kveld :sad010
Kom hjem på kvelden og da var det litt blod i truseinnlegget, var sikker på at det var over og ut, tok på meg et bind og la meg. Våknet uten en eneste dråpe til i bindet og det er ikke noe når jeg tørker meg nå så håper det var uskyldig!
Måtte ta en test idag for å sjekke og det ser heldigvis veldig bra ut :smiley-angelic001
Har og fått legetime og skal be om å få måle hcg to ganger.

Vis vedlegget 407108
Vis vedlegget 407109
Åh, nå fekk eg heilt støkken i meg her! Godt å sjå at det ser ut som uskyldig❤️ eg hadde også litt blødninger i graviditet før og gjekk rett i kjellaren. Tok hCG prøver og det såg heilt supert ut heldigvis. Disse babyene skal me i mål med Villblomst:flower
 
Ble litt nervøs av dagens morgentest (make sure). Synes den ser svakere ut enn gårdagens..:sorry: egentlig mer lik søndagens test. Prøver å tenke at kanskje urinen var mer konsentrert i går, men har uansett vært inne og tatt blodprøve. Håper testen i morgen er sterkere! På den lyse siden er RFSU-testen sterkere enn på lørdag..
ser veldig bra ut! Og husk at å måle hcg stigningen med urin er vanskelig da du aldri kan garantere for hvor konsentrert eller ikke urinen din er ❤️
 
Back
Topp