Testene våre :)

Håper jeg ikke bare har strek på hjernen her?! 3+6 i følge mensdato, men mistenker at syklusen min er litt lenger enn 28 dager :) Synes allikevel den er veldig svak, så det blir spennende å se i dagene som kommer! :O
 

Vedlegg

  • 20230607_194248.jpg
    20230607_194248.jpg
    1,3 MB · Visninger: 43
Håper jeg ikke bare har strek på hjernen her?! 3+6 i følge mensdato, men mistenker at syklusen min er litt lenger enn 28 dager :) Synes allikevel den er veldig svak, så det blir spennende å se i dagene som kommer! :O
Jeg ser den :D
 
Håper jeg ikke bare har strek på hjernen her?! 3+6 i følge mensdato, men mistenker at syklusen min er litt lenger enn 28 dager :) Synes allikevel den er veldig svak, så det blir spennende å se i dagene som kommer! :O
Jeg ser den :) Krysser fingrene for en stadig sterkere strek de neste dagene.
 
Håper jeg ikke bare har strek på hjernen her?! 3+6 i følge mensdato, men mistenker at syklusen min er litt lenger enn 28 dager :) Synes allikevel den er veldig svak, så det blir spennende å se i dagene som kommer! :O
Jeg og ser den!! :happy:
 
12 dpo.. litt økning fra igår.. men ikke så mye som man kanskje burde ha . Blodprøve i morgen vil kanskje si noe om det er på veg eller ikke. Ser de fleste får sterke mellom dpo 14 og 18 <3
Vis vedlegget 407204
Synes det er en fin strek:happy:De trenger ikke stige så veldig mye dag for dag, så lenge de stiger. Håper du får litt ro i sinnet med blodprøvemåling:Heartred
 
Håper jeg ikke bare har strek på hjernen her?! 3+6 i følge mensdato, men mistenker at syklusen min er litt lenger enn 28 dager :) Synes allikevel den er veldig svak, så det blir spennende å se i dagene som kommer! :O
Jeg ser! Blir spennende i morgen tidlig da :love017
 
Håper jeg ikke bare har strek på hjernen her?! 3+6 i følge mensdato, men mistenker at syklusen min er litt lenger enn 28 dager :) Synes allikevel den er veldig svak, så det blir spennende å se i dagene som kommer! :O
Jeg ser strek! :Heartred
 
Når du får litt panikk og bestemmer deg for å ta en digital, er det veldig godt og se at den har gått fra 1-2 til 2-3 siden tirsdag :Heartred
Så bra :D tørr ikke ta min helt enda <3 jeg fikk min på mandag men du er vel noen dager før meg? Jeg er 13dpo idag :D
 
Så bra :D tørr ikke ta min helt enda <3 jeg fikk min på mandag men du er vel noen dager før meg? Jeg er 13dpo idag :D
Ja, er 15 dpo og i dag skal også blodprøven tas :D

Ta den i morgen eller på lørdag? Du har jo hatt fine stigninger på strimlene :D
 
Ja, er 15 dpo og i dag skal også blodprøven tas :D

Ta den i morgen eller på lørdag? Du har jo hatt fine stigninger på strimlene :D
Ja jeg skal ta på lørdag tenkte jeg og har også blodprøve idag for å sjekke stigningen ❤️ da du får 2-3 så har du over 140 <3
 
Back
Topp