Testene våre :)

Får gjøre det ..❤️
Ja. Bestill så du kan ta med to dagers mellomrom. Lest mye om CB digital idet siste og det er mye surr med de egentlig. De har alt for stort spenn og dersom du har høy hcg så er det større sjanse for feil svar.. ❤️
 
Fikk 3+ på onsdag (4+4) og i dag Mandag fikk jeg 2-3 (5+2). Kan det bety at dette ikke går veien?‍♀️
Dette er tester med stor feilmargin, berre sånn at det er sagt. Det er godt mulig at testen 4+4 var alt for lav og slo ut for tidlig, og at testen 5+2 er for sterk og slår ut for seint. Har sett ein del eksempler på dette. Men det kan sjølvsagt også bety at det ikkje går veien ❤️
 
Lurer på om jeg med disse drister meg inn hit :joyful::nailbiting: Øverste på morgenurin - har trøket, nederste på andre eller tredje - har ikke tørket. Litt usikker:hilarious: Var bare halvt beger med urin, så synes det ser lovende ut:Heartpink 14 dager siden jeg hadde EL smerter, men gudene vet hvor mange dpo:joyful:

Skjønner forresten ikke hvordan man får tydelige bilder av strekene, ser de jo sååå mye bedre i virkeligheten :hilarious:

IMG_1904.jpeg

Hadde også bittelitt lysebrunt slim 7 dager etter ELsmertene og bittelitt lysebrunt samt rosa slim 9 dager etter smertene. Masse murringer rundt 9 dager!
 
Elsker ideen!! Ville gjort det samme om jeg hadde klart å holde meg til mandag når mannen har bursdag :angelic:
Kom heller jublende ned fra badet med positiv test i handa på fredag mens han lagde middag:laughing025
Jeg fant ut jeg var gravid akkurat dagen min mann hadde bursdag. Testen komveldig klar positiv, så jeg ga den til ham som smågave :)
 
Vi kam visst forvente en dobling til tredobling over 48 timer, og du hadde mer enn tredoblet målingene dine. Og du vil bikke 20.000 innen 5+0 hvis det fortsetter å stige i samme tempo, så da er det bare å teste i vei :) Jeg fikk 3+ når jeg var 5+0 (fikk 2-3 dagen før). Det er helt normalt å få det senere også, men følger du kurven din så slipper du nok å vente. Oppdater oss når du har tester og fått neste måling, da. Kanskje du kan teste i morgen så du vet hvor høy målingen din var også (for du skal til legen i morgen ikke sant?)
Ja det skal jeg gjøre. Takk for svar! :D

Ja, var hos legen nå i dag. Skal ta prøve igjen på onsdag også for å se at det øker. Men etter det tror jeg det er stopp. :smiley-angelic002 Da bør jeg ha fått nok bekreftelse også. Kanskje jeg prøver meg på siste digitale i dag eller i morgen når jeg er 5+0 da. Nå har i hvert fall teststreken på strimmelen tatt igjen kontrollstreken :hello2
 
3+3, 10DPO (tom for vanlige strimler, bruker opp siste tidligstrimlene jeg har liggende)
 

Vedlegg

  • IMG_0458.jpeg
    IMG_0458.jpeg
    2,2 MB · Visninger: 16
Lurer på om jeg med disse drister meg inn hit :joyful::nailbiting: Øverste på morgenurin - har trøket, nederste på andre eller tredje - har ikke tørket. Litt usikker:hilarious: Var bare halvt beger med urin, så synes det ser lovende ut:Heartpink 14 dager siden jeg hadde EL smerter, men gudene vet hvor mange dpo:joyful:

Skjønner forresten ikke hvordan man får tydelige bilder av strekene, ser de jo sååå mye bedre i virkeligheten :hilarious:

Vis vedlegget 407590

Hadde også bittelitt lysebrunt slim 7 dager etter ELsmertene og bittelitt lysebrunt samt rosa slim 9 dager etter smertene. Masse murringer rundt 9 dager!
Se der ja! Den nederste der var hvert fall veldig tydelig! Velkommen :hug003
 
Ja det skal jeg gjøre. Takk for svar! :D

Ja, var hos legen nå i dag. Skal ta prøve igjen på onsdag også for å se at det øker. Men etter det tror jeg det er stopp. :smiley-angelic002 Da bør jeg ha fått nok bekreftelse også. Kanskje jeg prøver meg på siste digitale i dag eller i morgen når jeg er 5+0 da. Nå har i hvert fall teststreken på strimmelen tatt igjen kontrollstreken :hello2
@handlenett
Jeg klarte ikke å vente lenger med å ta den digitale, men den skuffet meg dessverre med 2-3 i dag også. 4+6 i dag.
Men jeg sjekket svaret fra legen nå og etter det ser jeg positivt på det igjen. Den viste hCG på 3700! Så det er bra stigning fra forrige mandag da den var 77 :hello2 :love017
 
Hei, det er "masa" igjen :hilarious:
Jeg må bare si at jeg har ikke trua....:inpain: Har litt murringer også, så føler at dette ikke kommer til å gå desverre :sorry::shy: Ser fra forrige svangerskap at testen ble mye sterkere etter 4+0, så jeg er stressa :grumpy:
Har du sett testrekken min med makesure lenger opp i tråden? Jeg synes dine ser fine ut :)
 
@handlenett
Jeg klarte ikke å vente lenger med å ta den digitale, men den skuffet meg dessverre med 2-3 i dag også. 4+6 i dag.
Men jeg sjekket svaret fra legen nå og etter det ser jeg positivt på det igjen. Den viste hCG på 3700! Så det er bra stigning fra forrige mandag da den var 77 :hello2 :love017
Ååå så bra! Gleder meg til neste oppdatering på onsdag! Så godt å få det bekreftet, dumme digitale tester til tross :Heartpink :)
 
Back
Topp