Yey endelig! Gratulerer!Føles så godt å endelig kunne avslutte testkarrieren, etter å ha nervet over babyplantestene de siste dagene! 4+6 i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Yey endelig! Gratulerer!Føles så godt å endelig kunne avslutte testkarrieren, etter å ha nervet over babyplantestene de siste dagene! 4+6 i dag
Har du testet på nytt i dag? Spent på om ukesindikatoren slo ut!Tok en ny test ikveld nå, så da ser det mer lovende ut tenker å ta en cb med ukesindikator i morgen, hvis jeg tør
Vis vedlegget 385404
Så nydelig! Gratulerer med å ha nådd en milepælDaaa skal jeg ikke teste mere Ble så glad, fikk aldri 3+ sist da det endte i exu så føler jeg kan puste litt lettere nå!
Fikk første positiv og digital 1-2 18.07 (11 dpo), digital 2-3 21.07 (14 dpo) og digital 3+ 26.07 (19 dpo) føler jeg her en fin stigning! Er 4+6/5+0 idag
Var ikke dpo beregningen jeg stusset på, men at 19dpo skulle tilsvare 4+6/5+0. Når man er 5+0 er det jo 3 uker akkurat siden eggløsning, 3 uker er 21dager, altså ville man vært 21dpo ved 5+0. Derfor jeg trodde 19dpo vil være 4+5jeg teller dpo fra dagen etter jeg har eggløsning vet ikke om det er forskjellig, men det stemmer - appene sier det samme også
Stemmer det ja. Jordmor regnet første dag i siste mensMen mulig du har brukt første dag i siste menstruasjon for å regne termin? Da vil jo ikke nødvendigvis svangerskapslengden stemme helt overens med hvilken dpo man er, ved mindre man har eggløsning dag 14 som gjennomsnittspersonen. De bruker jo menstermin i helsevesenet også for å beregne termin før ultralyd
Ja da gir det jo mening Hang meg bare borti at jeg er 4+6, og 20dpo, og da stemte det jo ikke. Men siden jeg har så lang syklus har jeg regnet utfra eggløsningsdag heller enn første dag i siste mens. Vet jo med sikkerhet at dette er rett, men regner med helsevesenet blir å bruke 24.mars som er menstermin frem til ultralyd.Stemmer det ja. Jordmor regnet første dag i siste mens
Nei, det ble faktisk glemt bort i dag vi er på telt-tur med barna, og vi har ikke mindre enn 5, så dagen har gått i ett skal prøve å huske den i morgen, for er veldig spent selv!Har du testet på nytt i dag? Spent på om ukesindikatoren slo ut!
Jeg hadde nå så vidt strek på strimmeltesten, men etter noen timer tok jeg digital som var 2-3 uker. 16/17 dpoGanske sterk strek i dag 13dpo. Hvor sterk bør strimmeltesten være før en digital vil slå ut på 2-3?
Hurra!! Gratulerer Blir det barn nr.6?
Så sterk test, og for en flott stigning! Er nok ikke veldig lenge til du får 3+4+2 / 16 dpo
Vis vedlegget 385503
Vis vedlegget 385504
Begynner å minke med tester, så må ta annahver dag nå tror jeg har 3 strimler igjen og 1 digital med ukeindikator. Når jeg får 3+ så stopper jeg Tror jeg skal vente til 5+0 med den digitale, ellers må jeg kjøpe ny hvis den enda viser 2-3 fikk 2-3 på 4+0
Ja dette blir nr. 6Hurra!! Gratulerer Blir det barn nr.6?