Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nydelig test!Debuterer forsiktig her inne med denne på CD22, 12DPO
Vis vedlegget 385574
Helt nydelig Elsker at termingruppen vokser og at vi begynner å bli en liten gjeng her!Debuterer forsiktig her inne med denne på CD22, 12DPO
Vis vedlegget 385574
Wow! Gratulerer!!Sniker meg inn her da jeg fikk positiv test idag Har ett barn fra før, født juni 2021, som ble til etter mange års prøverør, derfor ble jeg totalt SJOKKERT idag når jeg fikk positiv strimmel umiddelbart. Tok digital rett etterpå og den viste Gravid 2-3 Mensen har vært uregelmessig de sist månedene, men skjønte at noe kanskje var på ferde denne gang da jeg er 5 dager over forventet mens! Begge er tatt på utvannet ettermiddagsurin.
Så nydelig!! Gratulerer så masse og velkommen inn hit Var det ivf denne runden også?Sniker meg inn her da jeg fikk positiv test idag Har ett barn fra før, født juni 2021, som ble til etter mange års prøverør, derfor ble jeg totalt SJOKKERT idag når jeg fikk positiv strimmel umiddelbart. Tok digital rett etterpå og den viste Gravid 2-3 Mensen har vært uregelmessig de sist månedene, men skjønte at noe kanskje var på ferde denne gang da jeg er 5 dager over forventet mens! Begge er tatt på utvannet ettermiddagsurin.
For en fin overaskelse!Sniker meg inn her da jeg fikk positiv test idag Har ett barn fra før, født juni 2021, som ble til etter mange års prøverør, derfor ble jeg totalt SJOKKERT idag når jeg fikk positiv strimmel umiddelbart. Tok digital rett etterpå og den viste Gravid 2-3 Mensen har vært uregelmessig de sist månedene, men skjønte at noe kanskje var på ferde denne gang da jeg er 5 dager over forventet mens! Begge er tatt på utvannet ettermiddagsurin.
Ikm er vel 4+0?Jeg tok digital i dag (lørdag), 2-3. og den digitale jeg tok forrige søndag (på ikm) var 1-2, så stigningen er vel sikkert normal. Jeg har ikke kontroll på eggløsning, men hvis man antar standard lutealfase, så er jo ikm 14dpo (4+1) og i dag 20 dpo (5+0).
Jeg vet man ikke skal sammenligne seg med andre, men dere som testet for el får jo 3+ tidligere enn meg. Så da har jeg vel kort lutealfase da. Og i de to andre svangerskapene mine har jeg blitt flyttet noen dager bakover på oul…
Det er jo ikke noe annet å gjøre enn å vente uansett!Vis vedlegget 385678
Jeg fikk 3+ 5+1 forrige svangerskap, da hadde jeg lutealfase på 13-14 dager. Nå har lutealfasen ligget på ca 10-11 dager. Fikk 2-3 12 dpo, som var min 4+1 etter siste mens, men bare 3+5 etter el. Vurderer å ta en ny digital i morgen 4+3/4+1, men forventer ikke mer enn 2-3 på den.Jeg tok digital i dag (lørdag), 2-3. og den digitale jeg tok forrige søndag (på ikm) var 1-2, så stigningen er vel sikkert normal. Jeg har ikke kontroll på eggløsning, men hvis man antar standard lutealfase, så er jo ikm 14dpo (4+1) og i dag 20 dpo (5+0).
Jeg vet man ikke skal sammenligne seg med andre, men dere som testet for el får jo 3+ tidligere enn meg. Så da har jeg vel kort lutealfase da. Og i de to andre svangerskapene mine har jeg blitt flyttet noen dager bakover på oul…
Det er jo ikke noe annet å gjøre enn å vente uansett!Vis vedlegget 385678
Takk Nei det var akkurat det det ikke var! Vi har ikke prøvd å bli gravide, ikke fulgt nøye med på eggløsning eller noe.. Derfor jeg ble så sjokka Men vi har hele veien tenkt at det hadde vært magisk om det hadde skjedd uten ivf + at det va ønskelig om vi ble gravide så en veeeldig positiv overraskelseSå nydelig!! Gratulerer så masse og velkommen inn hit Var det ivf denne runden også?