Testene våre

Testene mine er slik 5+4, og fikk en som var lik kontrollstreken i dag 5+6 som jeg ikke tok bilde av.
Trodde teststreken skulle bli sterkere enn kontrollstreken etterhvert? Men kanskje det er annerledes på babyplan?
Føler meg ikke gravid heller, er bare forkjølet og sliten. Håper ikke det er et dårlig tegn..

Vedlegg

• 7A794FAA-72D4-44CE-A318-8B504F6B4A8C.jpeg
    7A794FAA-72D4-44CE-A318-8B504F6B4A8C.jpeg
    191,1 KB · Visninger: 6
Fin stigning. Digital test tatt 18 DPO! Nå har vi én digital test igjen, så den må spares noen dager til, sånn vi får sett 3+! :angelic:
Fine tester. Ser at din 15 dpo test ikke er så sterk….men så, pang, er de superfine!

Jeg er 14-15 dpo med litt svake tester… Det eneste er at nå har jeg en test som muligens har blitt svakere…. + mensmurringer…. Så får se om det holder da…. Kan se litt dårlig ut.

Gratulerer så mye til deg da!!! Du er i hvert fall solid-gravid!!!

Fine tester. Ser at din 15 dpo test ikke er så sterk….men så, pang, er de superfine!

Jeg er 14-15 dpo med litt svake tester… Det eneste er at nå har jeg en test som muligens har blitt svakere…. + mensmurringer…. Så får se om det holder da…. Kan se litt dårlig ut.

Gratulerer så mye til deg da!!! Du er i hvert fall solid-gravid!!!
Åååh, tuuusen takk gode du! Jaaa, har ikke hatt spesielt sterke tester med noen av ungene. Så jeg er ikke så stresset. Men ååh, så trist å høre at du tror det ser dårlig ut! :Heartred Håper likevel at det kan gå bra selv om ene testen virker svakere! Ta ny test om noen dager hvis du ikke har begynt å blø! Krysser alt jeg har for at det skal gå bra for deg! :smiley-angelic001 God klem! :Heartred

Åååh, tuuusen takk gode du! Jaaa, har ikke hatt spesielt sterke tester med noen av ungene. Så jeg er ikke så stresset. Men ååh, så trist å høre at du tror det ser dårlig ut! :Heartred Håper likevel at det kan gå bra selv om ene testen virker svakere! Ta ny test om noen dager hvis du ikke har begynt å blø! Krysser alt jeg har for at det skal gå bra for deg! :smiley-angelic001 God klem! :Heartred
Tuuusen takk…. Jaaaa, de er svake. De blir liksom ikke sterkere… men ingen mens enda.

Når fikk dere 2-3 på digital?

Jeg er 4+2 eller 4+ 3 nå. 1-2 enda.
Jeg fikk 2-3 når jeg var 12dpo ca, var da 3+4 så to dager før ikm her også, men det betyr jo ikke at det er en dårlig ting for deg, kan være du er en av de som produserer hcg sakte :happy:

Jeg fikk 2-3 når jeg var 12dpo ca, var da 3+4 så to dager før ikm her også, men det betyr jo ikke at det er en dårlig ting for deg, kan være du er en av de som produserer hcg sakte :happy:
Ja, husker jeg fikk 3+ På digital da jeg var 5+2 med dattera mi…. Så håper jeg får 2-3 snart….

Første gangen jeg tok digital dette svangerskapet var jeg 4+4, og da fikk jeg 2-3! Men om jeg hadde fått det tidligere det vet jeg ikke.

Gjorde et sånt @Vannpiken eksperiment jeg, hadde to stavtester igjen, og ville bruke en til å fortelle mamma at hun skal bli mormor i dag på bursdagen hennes :happy:

Er 8+5 i dag, har brukt ca. 6-timers morgenurin.
Den øverste er bare urin, den nederste 50/50 urin og vann. Ble en liten forskjell, gitt!
20220901_060802.jpg
Så streken blir faktisk svakere hvis du har høyt HCG, er vel rundt denne tiden man peaker, er det ikke?

Back
Topp