Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan gikk det?Tallet jo helt greit.. men føler jo det skulle vært høyere. Ja, jeg får bare prøve å slappe av Får ikke gjort noe med det i helgen uansett
Jo, det er jo riktig Du må trekke fra 2 uker.. testen regner ikke fra eggløsning (correct me if I’m wrong!)fortsatt bare 2-3.. er hvertfall 5+2 i dag.. dette var ikke akkurat beroligende Vis vedlegget 387321
Fikk akkurat svar. Steget til 1800, så det er jo innaforHvordan gikk det?
Mja.. det er jeg ikke helt sikker på. De fleste får 3+ rundt 5 uker.. men her har bare hcg steget seint denne gangenJo, det er jo riktig Du må trekke fra 2 uker.. testen regner ikke fra eggløsning (correct me if I’m wrong!)
Fine tester. Ser at din 15 dpo test ikke er så sterk….men så, pang, er de superfine!Fin stigning. Digital test tatt 18 DPO! Nå har vi én digital test igjen, så den må spares noen dager til, sånn vi får sett 3+!
Åååh, tuuusen takk gode du! Jaaa, har ikke hatt spesielt sterke tester med noen av ungene. Så jeg er ikke så stresset. Men ååh, så trist å høre at du tror det ser dårlig ut! Håper likevel at det kan gå bra selv om ene testen virker svakere! Ta ny test om noen dager hvis du ikke har begynt å blø! Krysser alt jeg har for at det skal gå bra for deg! God klem!Fine tester. Ser at din 15 dpo test ikke er så sterk….men så, pang, er de superfine!
Jeg er 14-15 dpo med litt svake tester… Det eneste er at nå har jeg en test som muligens har blitt svakere…. + mensmurringer…. Så får se om det holder da…. Kan se litt dårlig ut.
Gratulerer så mye til deg da!!! Du er i hvert fall solid-gravid!!!
Tuuusen takk…. Jaaaa, de er svake. De blir liksom ikke sterkere… men ingen mens enda.Åååh, tuuusen takk gode du! Jaaa, har ikke hatt spesielt sterke tester med noen av ungene. Så jeg er ikke så stresset. Men ååh, så trist å høre at du tror det ser dårlig ut! Håper likevel at det kan gå bra selv om ene testen virker svakere! Ta ny test om noen dager hvis du ikke har begynt å blø! Krysser alt jeg har for at det skal gå bra for deg! God klem!
Hm, håper de blir sterkere snart!!Tuuusen takk…. Jaaaa, de er svake. De blir liksom ikke sterkere… men ingen mens enda.
Jeg tok digital 2 dager før ventet mens og fikk da 2-3. Har ikke tatt etter det.Når fikk dere 2-3 på digital?
Jeg er 4+2 eller 4+ 3 nå. 1-2 enda.
Jeg fikk 2-3 når jeg var 12dpo ca, var da 3+4 så to dager før ikm her også, men det betyr jo ikke at det er en dårlig ting for deg, kan være du er en av de som produserer hcg sakteNår fikk dere 2-3 på digital?
Ja, husker jeg fikk 3+ På digital da jeg var 5+2 med dattera mi…. Så håper jeg får 2-3 snart….Jeg fikk 2-3 når jeg var 12dpo ca, var da 3+4 så to dager før ikm her også, men det betyr jo ikke at det er en dårlig ting for deg, kan være du er en av de som produserer hcg sakte
Krysser fingrene for detJa, husker jeg fikk 3+ På digital da jeg var 5+2 med dattera mi…. Så håper jeg får 2-3 snart….
4+0 Håper du får det snart!Når fikk dere 2-3 på digital?