Kanskje jeg gjør det i morgen om ikke mensen har kommet. Ellers så venter jeg bare…Åååh nei men hva faen?! Ville tatt blodprøve hos legen med to dager mellomrom..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje jeg gjør det i morgen om ikke mensen har kommet. Ellers så venter jeg bare…Åååh nei men hva faen?! Ville tatt blodprøve hos legen med to dager mellomrom..
Ser lovende ut ja! Hvor mange dpo er du?Tok en ny test ikveld nå, så da ser det mer lovende ut tenker å ta en cb med ukesindikator i morgen, hvis jeg tør
Vis vedlegget 385404
13dpo, ikm på onsdagSer lovende ut ja! Hvor mange dpo er du?
Er det ikke slik at han må unngå ubeskyttet sex en stund nå, fordi det kaan være at prosedyren ikke var helt vellykket? Hvis dette ikke går så ville jeg i allefall ha "prøvd" neste syklus ogsåMannen min steriliserte seg forje tirsdag. Så det blir ikke flere sjanser…
Hva er er exu? Joda, vil prøve neste syklusfor det kan være gjenlevende svømmere der. Han skal levere sædprøve etter tre måneder.Er det ikke slik at han må unngå ubeskyttet sex en stund nå, fordi det kaan være at prosedyren ikke var helt vellykket? Hvis dette ikke går så ville jeg i allefall ha "prøvd" neste syklus også
Har du tenkt på om det kan være exu? Virker jo som at testene øker litt i styrke likevel?
Exu = svangerskap utenfor livmor.Hva er er exu? Joda, vil prøve neste syklusfor det kan være gjenlevende svømmere der. Han skal levere sædprøve etter tre måneder.
Kan være at du er gravid på feil plass, da vil hcg kunne stige kjempesakte, tilogmed synke og så gå opp igjen.. ville tatt blodprøver imorgen og nye på torsdagHva er er exu? Joda, vil prøve neste syklusfor det kan være gjenlevende svømmere der. Han skal levere sædprøve etter tre måneder.
Får se hva som har skjedd til i morgen. Hvis ikke mensen har kommet kan jeg jo bestille en time hos legen. Føler meg lit dum h is jeg går dit å sier at testene ikke blir sterkere, testemani…Kan være at du er gravid på feil plass, da vil hcg kunne stige kjempesakte, tilogmed synke og så gå opp igjen.. ville tatt blodprøver imorgen og nye på torsdag
Syns ikke det er et dumt spørsmål hvis man bekymrer seg for exu. Vi får ofte masse rare spørsmål og er vant til det meste. På legekontoret jeg jobber på får vi ofte det spørsmålet og tar hcg av de som spørr hvis de er bekymret.Får se hva som har skjedd til i morgen. Hvis ikke mensen har kommet kan jeg jo bestille en time hos legen. Føler meg lit dum h is jeg går dit å sier at testene ikke blir sterkere, testemani…
Så gøy! <3 Dette gir meg et snev av håp på baby nr 2. Fikk to positive tester lørdag kveld, mens alle etterpå har vært negative. Forventet menstruasjon skal komme i morgen så venter i spenning.Forklar det den som kan Jeg drakk enda vin i går kveld da jeg ga opp Trur bare jeg må ta en blodprøve rett og slett…
Sånne så mine ut på lørdag. Sånn her var den i går kveld.Det var lettere sist da jeg tok test samme dag som ikm og fikk positiv. I morgen er forventet menstruasjon, men kan jeg ha et snev av håp med denne testen? <3 Ble så innstilt på to tette barn
Tror det er mer typisk for korte lutealfaser og fertilitetsproblemer, men tror ikke det er tilfellet for deg eller?Kan må få sånn progresteron eller hva det heter som jeg har lest om her inne? Eller er det bare tull for meg?
Nei det er jo ikke det.Tror det er mer typisk for korte lutealfaser og fertilitetsproblemer, men tror ikke det er tilfellet for deg eller?