Testene våre

Har forresten IKM i dag eller i morgen, så er rundt 14-15 dpo (rundt 4 uker). Tok disse to testene nå på kveldsurin etter å ha holdt meg i 5 timer siden vi var på utflukt med bilen. Den vanlige testen er på 25 mIU og så CB digital med ukeindikator, første gang jeg bruker den nå. Forventet egentlig ikke 2-3 siden den rosa streken ikke var så kjempesterk!? Er ikke noe ekspert på sånne tester da:p

Vedlegg

• 713AE576-EFD8-4C16-8FA1-137E8EA3CAB2.jpeg
    713AE576-EFD8-4C16-8FA1-137E8EA3CAB2.jpeg
    550,8 KB · Visninger: 61
Mannen min steriliserte seg forje tirsdag. Så det blir ikke flere sjanser…
Er det ikke slik at han må unngå ubeskyttet sex en stund nå, fordi det kaan være at prosedyren ikke var helt vellykket? Hvis dette ikke går så ville jeg i allefall ha "prøvd" neste syklus også :)

Har du tenkt på om det kan være exu? Virker jo som at testene øker litt i styrke likevel?

Er det ikke slik at han må unngå ubeskyttet sex en stund nå, fordi det kaan være at prosedyren ikke var helt vellykket? Hvis dette ikke går så ville jeg i allefall ha "prøvd" neste syklus også :)

Har du tenkt på om det kan være exu? Virker jo som at testene øker litt i styrke likevel?
Hva er er exu? Joda, vil prøve neste syklusfor det kan være gjenlevende svømmere der. Han skal levere sædprøve etter tre måneder.

Hva er er exu? Joda, vil prøve neste syklusfor det kan være gjenlevende svømmere der. Han skal levere sædprøve etter tre måneder.
Kan være at du er gravid på feil plass, da vil hcg kunne stige kjempesakte, tilogmed synke og så gå opp igjen.. ville tatt blodprøver imorgen og nye på torsdag

Kan være at du er gravid på feil plass, da vil hcg kunne stige kjempesakte, tilogmed synke og så gå opp igjen.. ville tatt blodprøver imorgen og nye på torsdag
Får se hva som har skjedd til i morgen. Hvis ikke mensen har kommet kan jeg jo bestille en time hos legen. Føler meg lit dum h is jeg går dit å sier at testene ikke blir sterkere, testemani…

Får se hva som har skjedd til i morgen. Hvis ikke mensen har kommet kan jeg jo bestille en time hos legen. Føler meg lit dum h is jeg går dit å sier at testene ikke blir sterkere, testemani…
Syns ikke det er et dumt spørsmål hvis man bekymrer seg for exu. Vi får ofte masse rare spørsmål og er vant til det meste. På legekontoret jeg jobber på får vi ofte det spørsmålet og tar hcg av de som spørr hvis de er bekymret.

Kan må få sånn progresteron eller hva det heter som jeg har lest om her inne? Eller er det bare tull for meg?

Da jeg var gravid med nummer to tok jeg en digital som var positiv. Så tok jeg en test hos legen som var negativ samme dag. Så testet jeg selv hjemme i to dager og alle var negative. Så to dager etter første positive digitale fikk jeg en ny positiv digital. Så kan være historien gjentar seg. Jeg har hatt rask stigning med guttene og treg med jentene

Forklar det den som kan :banghead: Jeg drakk enda vin i går kveld da jeg ga opp:facepalm: Trur bare jeg må ta en blodprøve rett og slett…
Så gøy! <3 Dette gir meg et snev av håp på baby nr 2. Fikk to positive tester lørdag kveld, mens alle etterpå har vært negative. Forventet menstruasjon skal komme i morgen så venter i spenning.

Det var lettere sist da jeg tok test samme dag som ikm og fikk positiv. I morgen er forventet menstruasjon, men kan jeg ha et snev av håp med denne testen? <3 Ble så innstilt på to tette barn

Vedlegg

• C9EB1F0A-DD53-45DE-A4D1-C8DE22945895.jpeg
    C9EB1F0A-DD53-45DE-A4D1-C8DE22945895.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 57
Det var lettere sist da jeg tok test samme dag som ikm og fikk positiv. I morgen er forventet menstruasjon, men kan jeg ha et snev av håp med denne testen? <3 Ble så innstilt på to tette barn
Sånne så mine ut på lørdag. Sånn her var den i går kveld.

Vedlegg

• AB689C22-378D-4F70-BE08-E15DD5B36C2F.jpeg
    AB689C22-378D-4F70-BE08-E15DD5B36C2F.jpeg
    832,4 KB · Visninger: 34
Back
Topp